fan vad detta lät dumt.. haha, palla smita ut? Måla om det då , spräng sanering killens bil yaaao..
4:20 KANRK
|"""""| | C|^..^|D | | --- | | ___________ ^ - - - | ___________>| | | | >| | | | | _____________________ Picture made by: Maxiboy1 @ Nolife productions
Jag hoppast att det enda efterspel du får göra är att du inser hur synd det är om dig som måste gå ut och offentligt och visa ditt missnöje över att din piece blev buffad. tyck synd om dig själv, slicka dina sår och där efter kan du börja med knyppling, med lite tur så behandlar nålarna dig som sig bör. Demigod: Ehm...skJut *-) Hjärnsläpp: Ohh ytterligare en jag tycker synd om, dig. Han gör sitt jobb, ska han dö för det? Om alla som gör sina jobb avrättas så finns det bara socialbidragstagare, barn och gamla kvar, och ingen av dem är ju speciellt bra på att jobba, men hey om det är så du vill att samhället ska se ut så...
NoWice X24 DET VAR IRONI?
Jag vet väl om att han inte går runt med sprängämne och spränger folks bilar för dem gör sitt jobb, Jag håller med dig .
Men det var ironi , om det nu lät allvarligt att han ska spränga hans bil så var det inte meningen.. ironi min vän.. ironi.
Om det är mycket knas och cirkulation på spoten så står man väl fan inte med en PANNLAMPA och målar? jesus i gud
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nowice Hey Asshole. Det var halva grejen.
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.
ZeN. P11 haha, hur fan skulle jag annars kunna se alla lines o allt då?
fortfarande... vad elaka folk e här...
Hjärnsläpp: Då vet jag! Frågan kvarstår ju varför du sa det då, fast iof, du är 16. I rest my case. Random: Utveckla!
Rädda en ko, ät en vegetarian!
priset för efterblivnaste tråden har sin förstaprisare
Nowice Skut en snut. Det var någon random 14 åring förut som hade taggat det på en snutbil och fotade och var jättestolt.
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.
NoWice X24 Jag hade tråkigt? fan vad trög du är , din värld har inte gått under för jag är 16 år.. hur gammal är du själv igentligen? fan vad allt ska vara seriöst nu för tiden...
NoWice X24 något mer du vill skriv i min gästbok så slipper vi förstöra denna tråden mer. eller iallafall du.
Random: ahh ok. ^^ Inte speciellt förvånad. Hjärnsläpp: Då kanske du ska göra något vettigt istället för att sitta och snacka skit? Djävligt korkat att haspla ur sig något sådant. Jo jag är säkert jättekorkad. *-) jag reagerade ju på dina fruktansvärt korkade uttalanden om att de som sköter sina jobb skall mördas. Fruktansvärt korkat! Antar att du inte är föräldralös? Antar att du inte växte upp som white trash utan att dina föräldrar faktiskt gjorde något för att få pengarna du själv föddes upp med. Mmm....Dåså! Jag är som det står efter mitt användarnamn, 24, eller vad trodde du att siffran stod för? Ja, när det kommer till att skada andra människor så anser jag att man ska vara seriös, hurvida du själv vill skada dig själv så är det fritt fram att tappa brödrosten i badkaret!
Hjärnsläpp: Jag har inga problem med att ta det publikt!
NoWice X24 Vem fan föddes föräldralös? Men vi förstör tråden ju?
Trådarna är inte till för att bråka i, trodde du åtminstonde förstod det. Att skämta om att man skadar någon är inte olagligt.
Eftersom du själv trodde på mitt förslag att spränga en oskyldig väktare som bara gör han ska göra så tycker jag du är trög.
Jag skrev så endast för ironi.
nu svarar jag inte mer på dina (o)mogna svar.
+.. JAG SA FÖR FAN INTE ATT DEM SOM GÖR SINA JOBB SKA MÖRDAS. lär dig läsa!
HJ: Jag sa växte upp, inte föddes. Visserligen finns det ju tyvär barn som föds och sedan inte tas om hand av föräldrarna. Med lite tur så får de ju fosterföräldrar men det finns ju dem som aldrig får riktiga föräldrar. Nej jag är medveten om det, trådarna är till för att diskutera saker i. Det här är lika offtopic som hela tråden. Det är väl en relativ fråga. Det kan ju tolkas som om du hetsar Maxiboy att spränga en bil, och det kan säkerligen hårddras som medhjälp till mordförsök. Då är det alltså olagligt. Ungefär som om jag skulle säga. "Haha, stackars lilla vilseledda pojke, nästa gång du öppnar dörren kommer någon vänta där med en hammare och slå in ditt ansikte!" Enda skillnaden är att du adresserade ditt uttalande och mitt är oadresserat. Men jag antar att du inte tycker det är lika kul när det inte är du som kommer med påståendena längre? Väktare? Maxi, du och jag har hela tiden diskuterat personen som sanerade väggen, väktare är inte ens med i bilden vad jag vet. Då kommer vi ju till frågan vem av oss som är trög. Och nej, du försökte antyda på ironi men du misslyckades fatalt. "Be cool, stay in school" Antar att alla svar som du inte kan svara på är omogna, jadu grabben. Du kommer ha ett tufft liv framför dig. Haha. ^^ Du behöver inte skrika för att jag ska läsa det, men om du är en sådan sorglig människa som inte kan föra en vettig diskusion utan att skrika så förstår jag att du känner dig frustrerad!
fjolla: ja du.. du försöker text dissa mig nu men du lyckas jävligt dåligt. Det du försöker säga är ren bluff. Det är som luften jag andas. Du får inte ut mer än om vad du skrev i din första mening. Jag skriker inte , jag skrev ju? haha
iallafall jag lägger ner denna "diskussionen" nu. återvänd till tråden.
därför hänger man inte på whoa längre.. hoppas du dör nästa gång du ska ut å måla
alla era mammor, fyyyyyyyyyyyyyfan vad ni tjötat, faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan ooooooooooooooooooh myyyyyy gooooooooooooooood!! trodde aldrig jag skulle orka läsa vareeeeeeeeenda inlägg, men jag gjorde det. och 98% va bara en massa hatare! slår vad om att vissa utav ni hatare säkert är ett par tretton åringar som hänger med på "grupptrycket" på alla som flamar först för att se coola ut inför dem, och dem som börjar är säkert ett par djälva toys som suger balle fem gånger om. peace
förlåt för dålig svenska, det är en onsdag
Hj: Du verkar ha svårt med att bedömma människor också. Jag står fast vid min egen slutsats att du kommer få det svårt i livet, det är jobbigt när man är den äldsta ungen i sandlådan som retar småbarn, det kommer du snabbt märka. Fast du kan säkelrigen inte känna igen en liknelse om den bet dig i arslet. Jisses. Om jag nu lyckas så "jävligt dåligt" varför svarar du inte med motargument utan vänder dig till din knapphändiga vokabulär av könsord? :S "Det är som luften jag andas." Du säger alltså att det är det som håller dig vid liv? Luften för dig och för alla andra är det viktigaste som finns, utan luft inget liv. vad lär de ut på biologi lektionerna idag? :S Eller är du en cool katt som skolkar och försäker imponera på de coola högstadiegrabbarna? "Jag skriker inte , jag skrev ju? haha" Du använde dig av versaler, det är internet kytum för att skrika. Slutsats: Du skrek! Oavsett om du gjorde det med din mun eller med dina fingrar." iallafall jag lägger ner denna "diskussionen" nu" Det har vi hört dig säga förr. Antar att du är en man (förlåt, pojke) som står vid sitt ord!
men sluta vara sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå svensk, nowice
Zozo: Tar nästan det där som en förolämpning då jag är av invandrar bakgrund. ^^ Förutom att jag är stingslig, förkyld med feber och jäkligt trött. ^^ Det är ingen ursäkt att använda dålig svenska oavsett vilken nationalitet man har. Att göra sitt bästa tar jag själv som en förutsättning. Man tänker inte på det när man går i skolan men hur man uttrycker sig i tal och text avspeglas i mottagandet man får livet igenom. Det sjuka är att en medel person med invandrar bakgrund oftast är bra mycket bättre på att föra sig och har mer hyffs än en medel svensson. Speciellt om denna medel svensson är från sthlm.
Alla flejmar alla, Allah flejmar danmark.
fitt max bonden bws hahah
Waaaariooorrsss, come out to plaayyyy-aayyyyy
Lär dig svenska nowice... ("invandrar bakgrund" och "medel svensson")
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Haru hört talas om blixt? xD
dope-3*dope-3*dope-3*dope-3 || Graffiti
varför går man nån mil för att hämta cannorna? dumt å ha dom hemma?
MavenMode HighFlyer
måla på ställen du får måla på istället...
Maxiboy91 Det finns nått som heter blixt och finns på alla morderna kameror
"...Renrasigt dalahäst med små stänk av inavel..."
Undergrounds P0 .. Jag har en LG U880 . Man kan ha natt på inställningarna men det är helt värdelöst vet inte det är jag som plågat mobilen satt den blivit så men..
*...vet inte OM det är jag...
kärre jag e inte med i bws!?
Maxiboy1 P1 om någon pissade i ditt vardagsrum skulle inte du torka upp det då?
orka gömma sprayen i skogen
kemtvätten Självklart väntar man på att förövaren kommer tillbaka nästa dag så han kan fota innan man torkar upp! ;)
men kan du inte typ göra det nån annan stans ?? å jag tror inte att du bara skulle låta graffitin stå om du ägde konsum... eller ??
life most go on
Tror du dom tänker "ÄÄäh, den här killen jobbade nog bra hårt för den här, vi låter den sitta ett par dagar." ? Isf borde du nog tänka om... Vad har du för anledning att bli förbannad på dom för att dom tar bort det du 'vandaliserat' på deras egendom? Är det någon som ska bli arg är det väl dom...
...
Vad e det för fel att måla på Konsum? Det är faktiskt ett riktigt bra ställe att måla på. Det är ju en plats folk handlar. trodde graffiti handlade om "getting up"
jaha ?! jag tror den här troden hanlar om att du ville dela med din sköna sign du har klurat ut! "låt stå! jag pallar inte göra om det." inte ens buffgubben kommer få ngt leende på läpparna!
gans
Rädda en ko, ät en vegetarian!
Du lär ju knappast ha producerat något värt, så lägg ner allting och dränk dig.
idag på dagis fick vi bullar och jordgubbs saft av fröken.
Vad glor du på?