I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

GraffitiKurs Luleå

Vår Hiphop - Graffiti

2007-09-19 11:49

GraffitiKurs Luleå

Det kommer att startas en graffitikurs i Luleå.

Tid och plats är ännu ej bestämt!

Dock kan man redan nu anmäla sig hos Maximus - Happy People.

Det kommer vara begränsat med platser så passa på.

Kostnad 100kr (betalas dock vid senare tillfälle, prata med handledare om detta)

Tack!

2007-09-19 11:58
PS: 100kr är vad som sagt nu, kan ändras. Dock pratar vi om en symboliskt summa bara... Bara så ni vet...

Tack!

2007-09-19 12:45
Låter väl planerat. Kanske ska komma med lite mer lockande info för att få folk att joina?

2007-09-19 14:22

hahahahhahahahha   "det kommer och vara befränsat med platser så passa på" hahahah många som verkar vara intreserade xDDDDD

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-09-19 18:24
Vem passar på att gå in och ge Happy People 100 spänn för något som ingen vet något om? :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-09-19 19:00
70is haha ja! hahaha skit kul.. ahahahaha..För man måste värkligen skriva i tråden vid intresse?

2007-09-19 19:39
Kanske svänger förbi :)

2007-09-19 20:21
Inte jag som kommer hålla i det här.. men, man lämnar bara in en intresseanmälan. Inga pengar, inga löften på att man måste vara med.

Och det är många som är intresserade och finns bara ett fåtal platser .

Självklart kommer man få tillgång till både cans och skissmaterial, och allt ingår i denna symboliska summa.
http://www.iamthereasonwhy.com/

2007-09-19 20:41
Inte heller jag som håller i detta! Men vet att det finns intresse!

Som nämnt ovan summan är endast symboliskt. I detta ingår material.

Nu är det endast att folk anmäler sig.

Vet att personen som har hand om kursen precis fixat lokal.

Det kommer att hållas i "ungdomens hus (gård)"... Datum kommer lite senare.

Tack!

2007-09-19 20:45

Alltså kursen är inte tänkt som en utbildning i "klotter" utan mer "graffiti som konst".

Har pratat med handledaren och kursen kommer innehålla föreläsning i Graffitihistoria, skiss/teckning där man får råd samt tips på saker man bör tänka på, vett och etikett /juridiskt rättslära, samt kommer det målas....Detta är en del av innehållet.

Tack!

2007-09-19 21:24
låter nice kanske kommer
atention hoes!

2007-09-19 23:00
kommer kursen innehålla fyllebombing? är de reccen som håller i det?

2007-09-21 20:57
Hörru ! ! !
In Cash We Trust !

2007-09-21 21:12
 ska gå !!!
I'll be hated for this a long time..

2007-10-04 22:02
Tjao!
jag ska lätt gå på denna kurs"!

2007-10-05 22:33
ja, vem håller kursen?!?!
kan man plugga på distans?
är den csn-berättigad?
räkna in mig
this is the place for your advertisement

2007-10-06 14:11
Det sista angående kursen!

Pratade med handledaren ang kursen och för tillfället har det blivit en "stalemate".

Det var meningen att kursen skulle börja denna vecka men det verka som att det blir en försening med nån vecka. Att kursen blir av är ingen tvekan då det finns fler "sponsorer". Det som gör att det tar längre tid är att villkoren måste bestämmas.

Sen letas det förbrilt andra försäljare (än de som finns i Luleå), detta för att få det mesta möjliga av bidragspengarna.

Kan även nämna att det går INTE att anmäla sig till kursen. Anmälningstiden har tydligen passerat.

sanitär  : Nej på alla frågor!!

Mer updates då jag får veta mer :P

2007-10-08 00:18
så "Nej" är ledare för kursen? det låter inte som någon auktoritär klottrare jag känner till.
this is the place for your advertisement