Sketch Battle: One Round Knockout!
Hepp! Setter up en sketch BATTLE av request från folket.REGLER: -INGEN skissor skal vara gjort på data altså ingen digitala bild). EJ heller redigerad på data. -KUN 1 sketch pr. mann / kvinna / shemale -Skissen laddas up på nettet och lankas i DENNA topicen!Ellers gjør som du vil! Anbefalas: -Ha med characters -Bruka färg -Bruk TID på skissen -Blir du inte fornøyd, lag en til.. -Bruk et temaVOTES: Jag ville helst at i denna tråden så postas KUN LINKAR TIL SKETCHES fram tils fristen e uta, da blir det lettare at holla koll på alla skissorna når NI ska vota mer info om votes kommer efter fristen går ut.. INGEN VOTES, eller SNAKK i tråden før den tid okej?! ____________________________________________________Ordet som skal skissas ar: SEXY _____________________________________________ Tidsfrist: Lørdag 25 aug. kl 19:00 DROP THAT SHIT!
The Norwegan Asshole!
Och seff. Dette ar en 1.round battle, den med flest votes vinner. Hvis två eller fler har like monga, så tar vi re-match dom imellom.. Peace LP!
The Norwegan Asshole!
om ni ska snakka så kan ni bruka topicen "whoa skiss battle"
om jag lankar ratt så e den
HER
The Norwegan Asshole!
word up to NORGE!!! lets make some paintings dude!!!!!
Pumpkin är ett faktum?
låter som en rolig grej ..:)
Känns lättare att använda den här tråden för diskussion, sedan gör en ny där vi länkar alla bilder för röstning ? (sorry om jag kmr med dumma förslag)
Softa koftan !
jag ställer upp som domare!! :) big up norge!
gjør som ni vil med diskusjonen.. tenkte bara det var lett at overse skissor om det va massa innlegg melan
The Norwegan Asshole!
Ja men om vi skickar alla länkar till dig LP innan den 25e, så gör du en ny tråd den 25e med namn och skisser, om det inte blir för mkt jobb för dig vill säga ?
Softa koftan !
hehe fan blir lita jobbit for meg men ok...KOLLA HER DELTAGARE! ALLA SKETCHES SENDES TIL MEG PÅ MEDDELANDE HER INNE PÅ WHOA. JAG SKA DA HA EN LINK TIL DIN SKISS! så sant inte jag e full på lørdag så lagar jag ny tråd eller poster vidre i denna.. peace ps: vil ni ha dommare eller inte? och hvem vil nu ha som dommare? (oppge nick så skal vi se om dom orkar) ps2:dommare får inte vara med at ladda ut sketch. peace LP
The Norwegan Asshole!
Thats
sexy okey ja postar den första skissen... så tycker ja att vi postar skisserna här å skitsnacket i den andra tråden...
Ingen mera rosa banner
JAG GJENTAR! GE LINKEN TIL MEJ!!!!!!!!! INTE POSTA DEN HER!
The Norwegan Asshole!
okej vi gör en omröstining nu; vem vill ha domare?
och hvem vil ni ha som dommare? ^^
The Norwegan Asshole!
skit i min sista post forresten.. hvis ni vil ha dommare så får vi finna folk som melder seg som dommare så får vi se;P
The Norwegan Asshole!
Skippa dommarsnacket, ska vi ha dommare vill jag ha folk som kan sin sak, tex LP, Muhatmil, Erorone osv men samtidigt vill jag se deras skisser ! Blir det så att vi har dommare vill jag i alla fall att även dom ska få droppa en skis somehow ! pejs
Softa koftan !
vurderat at droppa men vet inte om jag orkar.. haha
The Norwegan Asshole!
vill ha en dommare som kan sin sak typ Muhatmil, Erorone men isf skall dessa inte droppa en skiss för att göra tävlingen mer rättvis, man kan inte dömma sej själv
Ingen mera rosa banner
hallu: nope.. da måste i så fall dommarna inte kunnat røsta på sin egen nogot som ger et lite minus, och da satsa på å bli publikums favorit og ta med dom poengen;)
The Norwegan Asshole!
http://www1.fotolog.com/slynorna/21917756 droppar en skiss.. crewmate, men laddar upp från min användare.
niggazuz.. snygg nog den, med det va ju inte battle ordet =P så den raknas inte,,
The Norwegan Asshole!
Jag kan vara domare, har inte tid att göra nån skiss tror jag, men kanske
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
är det ett måste att använda färg? mina pennor är stulna :/
Isorion, lägger du ner tid på det du gör så tror jag inte det spelar någon roll ! Mitt bidrag är utan färg då jag inte heller har några färgpennor !
Softa koftan !
nu måste ni komma med skissor folk, kun tre som har kommit inn.. skicka dom til mej
The Norwegan Asshole!
rettelse: fyra har kommit inn, två av dom har inte skrevet ratt ord!! fan peeps! LES topicen før ni deltar..
The Norwegan Asshole!
skulle vara soft om bilder kom upp ifrån tävlingen =)
jag förstår inte, battlet ordet? ..
Omg Nigazuz det står ju allra längst upp i tråden, "ordet som skall skrivas är sexy " alltså om du vill vara med ska du göra en fin skiss där det står sexy och kanske har en sexig character i bakgrunder lr nåt. Du skall alltså inte posta en skiss där det står Elas.
Softa koftan !
vi utsatter battel fristen lite... vi har bare två skissor=P
The Norwegan Asshole!
det e bara¨å skita i tråden
hallucinogen P77 bidrag va ju snyggt så kommer typ allt se ut här ,
vrf inte bara säga dom 3 ni gilla bäst i skisssesion12. dom 3 som får mest går vidare i en ny tråd där man ska rösta på dom 3 då bli det en 1, 2 , 3
Waaaariooorrsss, come out to plaayyyy-aayyyyy
låt majoriteten bestämma vem som vinner ..
Lunatics::det var inte igår man såg nått av dig =)
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
Lunatics::you bettah come up wit sumthing soon! själv har jag langat 2 nya skisser, kolla skisstråden =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
lætt puckos...
Redline MAdness
uppar tråden ffs
Ingen mera rosa banner
pest eller kolera.
life sux, die. Dinero Primero. Rated X X X.
jag röstar på puckos för han är söt
Fuck that bitch suck that
Fuck that bitch suck that
kul langar upp en imon
i am what i is and commin`thru whit my crew like this ..............natural...born....writers.......
SHIT Niggazuz Mannen FAN VA TUNG! !!!!!!! OUF!!! eyy gift dig med mig hahahahaha
Den här hade jag missat, fan också. Jag skulle inte banga på en ny battle, men om jag får komma med en önskan så skulle det vara att huvudinlägget (överst i tråden) där man förklarar allt är på svenska, jag hoppas att LandPlage inte har något emot det?
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
ja kan la kasta en till då efter som denna inte blev vidare serriös
Ingen mera rosa banner
tjingtjong norska fattar man inte ett piss av
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.