kool ide
http://www.gratissms.se/k9w5ad4u71
Nääääär AIK... ! :) tung målning..
det e bara att vända ryggen till o avlägsna sig..
feting!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
förevigt trogen..!!
bie-atch
gillar inte aik men fett tung
Mikael Söderlund Was Here!
Fantasi ...
STOPPA BARNPORREN VIA INTERNET. Ser ni något anmäl det här: www.rb.se DETTA BORDE ALLA PÅ Whoa HA PÅ SIN SIDA
fett! hoppas bara att denna får sitta lägre än deras föregående prods utan att bli spittade av "163 husby"
större är bättre
Rikigt frääääsig, skål för gnaget!
wemcrewclickclackgang!
sjukt nice
Relaxtion in the nation
GNAGEEEEEET
Jag hade en öl sen drack jag upp den...
FANTASI!
Alla barnen gjorde wholecar förutom Hussein, han gjorde wholetrain :D
Fet!
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Jävligt tugnt. Tråkigt med gnaget bara. :)
HUVUDSTA!
JAG FAKKAR UR PÅ DIG BREEEE!
fantasi, ja ni har ingen fantasi. snor från hammarby, ni vill va som oss, för ni e pinsamma gnaget. med det sagt så va den väll ganska cool.
Äh, har sett en Änglarna piece i Götet som var mkt snyggare, dock suger både Gnaget och IFK, Bajen ska de vara!
Twee, Twee Yo mitt namn är Emil P, jag gillar att slåss så akta er!
Mikael Söderlund was here!
VÄSTERORT håller fortet....
fan hade du inte kunnat tagit en till bild så hade jag sluppit resa på arslet och gå ut och kolla på den själv...
Redline MAdness
Ja, oj oj oj. Bland det finaste jag sett tror jag. Funderade på att runka när jag gled förbi. På fullaste allvar. Hade nog gjort det om det var Djurgården eller Hammarby också, för det är så jävla fett. Tänk att ens komma på idén, liksom. Överfedt.
fett fett
det är bra, seriösa pojkar nu// idrottslärarn
Gnagare är jordens avskum.
va?
riktigt fet asså
JUST DET!
fyfaan va najs den va. fan att de skulle va just gnaget..^^
Mikael Söderlund made me..
Tyckte inte det var nogåt särskillt med den. Inget WHOA direkt!
We must all go through a rite of passage, and it must be physical, it must be painful, and it must leave a mark. - Captain Howdy
fet grej.. kefft lag.. mera bärs
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
GAAAAAAAAAAALEN
kungen i denna djungeln
riktigt trist lag..men grymt snygg målning
Kan det bli bättre ? Gnaget för alltid .
God will forgive them. He'll forgive them and allow them into Heaven. I can't live with that.
HATA ÄKLIGA GNAGET..... FORZA DJURGÅRN
jalalabad
kan inte göra annat än att hålla med läderkläder...
Riktigt snygg, men charactern var ingen vidare, väldigt racklig. Kan väl trots att jag är ängel säga att den va snyggare än den klassiska Änglarna piecen, fast änglarna piecen är sjukt mycket cleanare men inte lika ball kanske.. Forza Blåvitt!
Shake n' Bake!
säg vart den är spittad imorgon...
RIKTIGT fet asså.
Ching ching ching huba baluba
ogillar gnaget starkt. men grymt fett piece
857
AIK AIK AIK AIK.!
Vila i frid "fulfrihet" du är saknad av många
Cool som fan. Men inte mitt lag :P
You say Soulja Boy, I say Eminem, You say Jim Jones, I say Biggie. You say Plies, I say Nas, You say Flo Rida, I say Jay-Z, You say UNK, I say NWA, You say Lil Wayne, I say Tupac, You say Dj Khaled, I say The Game, You say Mike Jones,I say Ice Cube. Copy/Paste if you still listen to real hip hop
Djurgårdens IF. Liverpool FC. Ska det vara så jävla svårt att att göra rätt bokstäver? Ok att piecen i sig var tvärfet men gillade inte bokstäverna.
Jag har stake inte ni gnagarsvin!
FöLeRs
Ajikåare är som emos - svarta, fula och deprimerande
Alla barnen gjorde wholecar förutom Hussein, han gjorde wholetrain :D
men att det är just gnaget är en annan sak
det är gnaget som gäller
-