I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Fingeravtryck vid torsk?

Vår Hiphop - Graffiti

2007-07-25 05:43

Fingeravtryck vid torsk?

Är de nån som varit med om att dom tagit finger avtryck på tex kanna eller flöde vid torsk?

Graffare

2007-07-25 05:55
CSI?

2007-07-25 05:58
CSI..? Joo dom skulle säkert ta finger avtryck men nu snackar vi svenska spydiga skit snuten! hehe

Graffare

2007-07-25 06:02
hur tror du dem skulle ha råd att skicka in burkarna på analys när dem inte ens har råd att ha kvar anställda?

2007-07-25 06:05
jag har gett fingeravtryck vid torsk.

Graffare

2007-07-25 06:09
ja de är i princip gratis, för att de ska finnas i nån sorts databas. Men de kommer nog aldrig att ta in burkar/flows/kritor/whiteboardpennor för analys

2007-07-25 06:14

Är ju inte snut så har ingen aning om om dem har råd att ha kvar anstälda..

maomakke
Vad var de som hände då? hadde dom mer bevis än finger avtrycken och hur gick de?

2007-07-25 06:18
VeCn 
Själv klart skickar dom inte in saker dom hittar på gatan osv om de är de du menar.. 

Men om vi säger att du klottrar på ett hus. 50 meter längre bort blir du tagen av snuten och deras hund jävel sniffar upp din kanna och dom slänger in dej i radiobilen å kör dej till häcket.. skulle dom ta fingeravtryck då de är de jag menar..

2007-07-25 06:27
jag blev gripen me burkar o en penna i ryggsäcken
o snuten hittade en sprayburk i närheten..
bara gett fingeravtryck o dom tog bild på mej..
sen har jag ingen aning va som händer.

2007-07-25 06:51
Okok men hadde du ens gjort nåt?

2007-07-25 06:53
jo har klottrat lite o hade lite färg på händerna..
blev så svårt att neka.

2007-07-25 07:13
Aha okok fan va jobbigt.. I mitt fall tog dom mej ca 30-40min efter jag hadde klottrat plus att dom inte ens tog mej för klotter och ingen hadde ens sett mej klottra sen hadde jag lagt undan mina flows och de va deras hund som hittade dom av en ren slump och för att jag hadde ett litet svart sträck på handen så sa dom att jag hadde klottrat problemet var bara de att de var med silver penna de va klottrat och inte med svart färgen stämde ej överäns alltså visserligen hitta dom en svart och en silver flow men de spelar ju ingen roll...

Hur som helst så skulle han gripa mej för de och slänga mej i häcktet så sa han att dom skulle ta fingeravtryck och DNA på mej och om de visade sig vara mina saker skulle jag åka dit sa han.. 

De var därför jag undrade om dom ens tar finger avtryck för jag tyckte han verkade ha lite väl livlig fantasi... 

Tyvär var jag ju tvungen att erkänna efter som jag pga vissa omständigheter inte kunde sitta i häckte och enda chansen för mej att slippa var ett erkänna..
Fett fittiga snutar enda bevis är ett svart sträck på min hand när färgen som de klottrat med är silver hur fan får dom ihopp de... Hur som helst saknar dom bevis så de ju bara för mej att överklaga och neka i rätten sen men de blir ju jävla massa onödigt jobb för mej sen... 

2007-07-25 07:16
Föresten så kan jag ju ställa en ny fråga så slipper jag göra en ny tråd...

Men efter att snuten släpt mej så åkte jag tebax och tog bort de så inte fan kan man väl åka dit då? eller...?

2007-07-25 08:13
de där e bara ett hot dom andvänder....
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-07-25 09:40
"Tyvär var jag ju tvungen att erkänna efter som jag pga vissa omständigheter inte kunde sitta i häckte och enda chansen för mej att slippa var ett erkänna..
Fett fittiga snutar enda bevis är ett svart sträck på min hand när färgen som de klottrat med är silver hur fan får dom ihopp de... Hur som helst saknar dom bevis så de ju bara för mej att överklaga och neka i rätten sen men de blir ju jävla massa onödigt jobb för mej sen... "

grattis till att erkänna, och sedan att du tänker neka i rätten....

2007-07-25 13:18

vadå grattis för att erkänn och neka i rätten funkar perfekt. snubben sa kanske att han inte kunde sitta i häktet kanske är 16 år? och ville inte oroa hans föräldrar och dom sa ju att enda sättet att komma därifrån var att erkänna. och man får ljuga hur jävla mycket man vill i häktet det är bara i domstol du inte får. och fingeravtryck, dom kollar det om du är en feting klottrare som har gjort för 900000typ inte för lite klad med en "silver" penna haha silver, äre kråm du menar men fuck it.. hedjå

kill em' all!

2007-07-25 16:00
normal

Du får ljuga hur mycket du vill när du står åtalad i en domstol också...
Martian Ambassador: Ack! Ack! Ack!

2007-07-25 16:01

ahh men inte om man är kristen :P

kill em' all!

2007-07-25 17:16

Visst de fattar väl jag också att häcktet bara är ett hot dom kör med men när dom tar mej på axeln och ska slänga handfängsel på mej så är de väl mer än bara ett hot?

Och skulle jag få sitta i häcktet så skulle jag blivit dacktad och fottat vilket inte heller är så bra...
Men att jag inte kunde sitta i häcktet var inte för att jag inte vill bli dacktad och fottat utan de var för helt andra orsaker men de orkar jag inte ta upp här.. 
Så de enda jag kunde göra var att erkänna jag visste ju att jag endå kan överklaga så då var de bättre att de blev så här ist så fick jag gå fri..

Hur svårt kan de vara att neka de finsn inga bevis för att jag gjort nåt sen finns de bevis från han som ringde dit snuten från första början att min historia inte stämmer...
Sen har dom ju inga som helst bevis att jag gjort nåt finns inga bevis för att de mina pennor heller så de kommer läggas ner pga bristande bevis...

2007-07-25 18:02

jag har för mig att snuten får ta både fingeravtryck och DNA om man är misstänkt för ett brott. sedan lagras dt i nån databas så de kan jämföra med vid annat brott.
men jag är inte säker

men att de skulle skicka in kannor och flows och sånt för analys tror jag inte de orkar eller har råd med.

men vad vet jag, är ju inte snut jag heller

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-07-25 18:41
AssHoleFever, det låter som du har fattat allt korrekt och att du vet precis vad du ska göra i domstol. De har inte råd att skicka burkar på analys och dom verkar inte ha nåt på dig, hitta på en bra historia och neka till anklagandet !
Softa koftan !

2007-07-25 19:56
vad ska du svara när dom i rättegången säger
att du har erkänt o nu neka? dom skulle nog
förstått att du ville slippa.

du åkte dit o ta bort de? hur hade du tänkt
ta bort de? lacknafta eller?

2007-07-25 20:21

Jag har fått ge fingeravtryck.
Och plasthandske
Och kanna

Upp i snoken ska det!

2007-07-25 21:53
maomakke Jag ska ju själv klart säga saningen vad annars?
De enda jag inte kommer att nämna är att de första jag gjorde när jag kom till plattsen var att dra min tag ananrs kommer jag säga precis som de var.. Alltså att jag helt enkelt inte hadde nåt annat val än att erkänna efter som jag inte kunde välja häcktet och sen säger jag varför jag inte kunde sitta i häcktet för jag har en bra anledning till varför jag itne kunde sitta häcktad så dom måste ju förstå varför jag erkännde... Sen finns de bevis som säger att jag ljugit för snuten när jag berettat vad som hänt så min historia stämmer inte med vittnes uppgifter och de vet snuten själv om också men dom ville bara ha ett erkännande så dom skiter ju i resten sen... 

Och efter som de var kråm ink så är de löjligt lätt att få bort så länge man vet hur! ;)

Sa till dom att jag kudne ta bort de så slipper vi tjafsa men dom sa bara att de hhjälper itne du kan få mindre böter om du tar bort de men inget mer..

2007-07-25 21:58

haha okey.. lycka till

2007-07-26 04:15

Jaa förfan de där ska nog inte vara nåra problem.. Finns inga bevis så kan dom inget göra om dom inte tror mej så måste dom kunna bevis att jag ljuger och att jag är skyldig annars läggs de ner pga bristande bevis som de heter...

Med lite närmare efter tanke så borde de räckt med att jag frågade snuten vad han tjänar på ett ta in en som nekar i häcktet när han inte har tillräcklig bevisning då borde han ju fattat att han inte har så mycke att komma med...
Fast den där fittiga jävla tjurskallen skulle säkert endå inte fattat nåt..

2007-07-26 20:41
Använd handskar så ordnar sig det mesta ..