I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

rull gröna...

Vår Hiphop - Graffiti

2007-07-03 03:09

rull gröna...

fame

FYLL: crome

BG: röd

LINES: svart

HLS och seconds: vita

sen var det nåt som såg ut som MHR och ssf(T)??? med samma fyll och bg typ....

fotade med mobilen men tänker tyvärr inte langa upp här..

fotade vid högdals buffen men den sågs vid hagsätra.

i like to smoke da ducsh stuff.

2007-07-03 07:01
härejag1 P21
Hej du härejag1 jag undrar en sak. I massa rull trådar så skriver folk vart dom såg tågen rulla. Vad det stog, färger osv. Det kan vara roligt men det är alltid roligare med en bild.
Nu kommer bomben.. Varför i helvete ska alla som skriver rull trådar säga "Jag har bild men jag tänker inte lägga up den här." Vad är det för mening med det? Är det så att du vill att folk ska sitta i din tråd och tjata på dig om bilder så ska du sitta där och vara nonchalant?

2007-07-03 07:41
Förövarna kanske inte vill ha alla sina rull uppe på internet innan de kommer tex i en film och förstör hela meningen med en film bara för någon gipsy lägger upp den på whoa ,
Sveriges seriösaste forum!

Lyssna först, snacka skit sen

2007-07-03 10:48
Jag tror folk säger att dom fottat för dom känner sig balla så. Men sen att bilder inte ska upp här e fan bara rätt.

2007-07-03 12:03

Jag ser inget fel med att säga att man har foto men inte tänker lägga upp den.
Har inte förövaren en bild så är det ju utmärkt att fråga om han kan maila eller skicka via msn.

OverDoze!

2007-07-03 12:10

härejag1 P21

Läggg upp  bild du kommer ändå aldrig få gå med i Fejmkrue

-

2007-07-03 12:40
precis som segett skriver..
 Random Heroe

2007-07-03 15:57
SegEtt P63
Känns som om man är mer rutinerad och tar bild när det är klart. Eller har folk vid stationen eller längstlinjen. Sen tror jag ingen har en direkt lust att fråga folk på whoa om bild. För då blir man mer eller mindre utthängd.

2007-07-03 16:57

Tungt om det var MHR men det tror jag inte på.

Live Hard, Die Young

2007-07-04 11:33
ReM P76
Men står man mellan vagnarna så får man inte så bra bild och om det finns någon som har en bild som är bättre så självklart vill man ha den. Att fråga folk på whoa om bilder är väll inte så farligt, det är ju inte så att du ska starta en tråd där det står "har någon bild på mitt rull" men skickar man ett privat medelande så är det ju ingen fara.

Dmrocker 
Man behöver ju inte vilja gå me i någon crew bara för man gör dom en tjänst och fotar.

Har jag en kamera å får astunga bilder så självklart så förösker jag få kontakt me dom som gjort målningen för att ge dom den, "tjänster ger gentjänster"
OverDoze!

2007-07-04 23:22
Dmrocker kanske hade planer för att joina fame ?
jag vandrar i en vandal dal...