Graffen växer så det knakar?
Hej. För några veckor sedan var jag lite nedstämd och trodde graffen i sverige skulle dö ut, fast sen började jag läsa att graffen är som störst nu, polare som körde förut har börjat/ska börja igen, sen har jag sett att gammla, ganska stora crew börjat köra igen, så jag är ganska optimistisk till framtiden trots allt! Hur känner ni era trogna whoa användare?
- Våffelstövel -
Folk kör ju såklart det är sommar.
-
Mikael söderlund (att jag minns hans namn...) gör sitt bästa men vi ska bevisa honom att det är bortkastade pengar och att han och hans feta plånbok (våra skattepengar) inte ändrar på något förutom att det blir mindre pengar till sjukvård m.m.
- Våffelstövel -
graffiti wont die ?
jag vandrar i en vandal dal...
Som dmrocker sa.. Klart folk kör.. Det är sommar!!
många dåliga som kör nu framför allt..
Inte fan ska den dö ut.. Vafan är det för inställning?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag känner totala motsatsen. jag vågade mig utanför mina favoriter på fotolog och ägnade mig åt planlöst klickande... att folk som lägger skit får "fan va fet" "BURNER" osv, förstår jag inte. vad är det för fel på "graffitisverige"? ge folk den kritik dom är förtjänta av istället.
menar de.. den sak leva, länge leve graffitin hip hip hurra =)
SkOLy //
sommaren e graffens tid själv målar jag typ 10ggr mer på sommarn än på dom övriga årstiderna
i umeå är det tvärtom, så fort det började bli lite varmt ute så trappade folk ner på målandet...det var överlägset mest klotter under hösten/vintern. that's norrland for you!
graffitin är på sissta versen ja.. iaf i stockholm
http://www.gratissms.se/k9w5ad4u71
många som kör mindre på sommaren när det aldrig blir mörkt ute iaf
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"..fast sen började jag läsa att graffen är som störst nu" lol
checkcheck: T-ink.se & art4food.org
Graffare
2007-06-30 22:10
ord på whatone
They called me Mr. Glass
graffiti will be stoped
this is for my dawgs - Diamonds and Glue
graffiti 4-life
graffiti can be stopped - you are not trying hard enough!
Klart det körs mycket nu. Tänkt dig själv alla människor är ute nu. Alla är i parken eller vid stranden. Grillar och dricker bärs överallt. Klart man stöter ihopp med graffers och drar ut lite. Jag menar det är ett faktum.
Det körs jävligt lite skulle jag säga... Jag var i köpenhamn förra veckan, då var typ varje tåg jag såg, målat (throwups, färgpieces,burners) Såg också 2 tåg vid buffen som var målade....(nej, inte wc/wt)
'Hur känner ni era trogna whoa användere'
hmm.. graffitin var väl ganska död under 2006.. men nu 2007 är den på gång uppåt igen.. så snacket om att den dör ut förstår jag inte riktigt
det är inte graffitin det är fel på det är utövarna..
http://www.gratissms.se/k9w5ad4u71
Själv körde jag mer på hösten vintern när man fick jobba ostört imörkret. Inte så mycket folk ute då.Trugeno: Vilka gamla, stora crews ere som börjat köra igen?
ekerö P20 Ord på det! Som någon sa i tråden, i Stockholm trappas det ner.. Cheers
nyfiken är en snut..
Tror att det kommer att gå i vågor, det kommer alltid att finnas individer som vill skriva sitt namn eller något budskap på en vägg, stenåldermäniskorna gjorde grottmålningar, och i framtiden kommer det alltid finnas nån som ristar in sitt namn på ett laserskepp med sen ljussabel. Men den graffitin vi ser idag kommer med allra störta sanolikhet långsamt bli mindre och minde med åren, även om den växer i någon generation så kommer det att minska igen.
Word!
jag tror att dom moderata kapitalist svinen med Mickael Söderlund i spetsen kommer att göra allt i sin makt för att stockholms gatu konstnärer ska få en så dålig tillvaro som möjligt.om vi inte tillsammans enas om att vi ska krossa dom och deras poletik! deras fäljar grupp kommer garanterat inte att hålla till nästa mandat tid och så nu är det våran uppgift att ställa oss upp och sätta stopp för M.Söderlunds nolltollerans mot graffit genom att visa att det är omöjligt att stoppa oss och att vi aldrig kommer att bry oss om smällarna vi kommer att få! VI mot MICKAEL SÖDERLUND!
Dan Östman är en orakad och tjock babian. Någon som håller med? Sen ang. att det växer vet jag inte, men jag hoppas iaf.
Jobbigt? Det enda som händer är att det buffas fortare...so what! Kör mer då.
auto-k. D var d du ville höra va?? hehe.
Med skalpellens precision.