Rull Mora-Stockholm HEJ CREW
Hej, såg en windowdown av HEJ CREW nu på morgonen här i Mora :) CHROME, svarta lines, nån grön aktig bakgrund, gula seconds Och vet ni vad? Jag har bild :) Dock inte så jävla bra bild då jag hade konduktörer tryckandes i röven :P Peace
feta grejer, synd att de läggs upp här bara.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kutwijf P0 : Dom kan ge fan i att måla om dom inte vill att folk ska se de :P
Och jag laddar upp om jag vill, annars får dom väl skjuta mig
bilden kommer att plockas bort ganska snart skulle jag tro...
Jaja, ja har bett dom ta bort bilden iaf, visste inte att ni inte ville ha kort uppe, ber hemskt mkt om ursäkt :)
asså vad spelar de för roll om bilderna hamnar här??
Mikael Söderlund made me..
dom ska vara med i en up fattaruväl, om ett år alltså
Blenda shonarna som vill spela mangas, en ozman i din skalle och det blir en kongas!
mm nu fattar ja de...
Mikael Söderlund made me..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Men när fan ska folk lära sej att inte lägga upp andras prylar utan att snacka med dem först??
Crüel town, it's a Crüel town...
Fy fan vilka idioter det finns. Ena dagen klagas det på sellouts på fotolog.com och nästa dag på att folk inte vill ha sina bilder på internet. Död åt er alla.
Vedervärdigt.
Shake n' Bake!
Ena dagen skriks det efter bilder och när ni får de så klagar ni
Ah ja vet, jävla dubbelmoral här alltså
yapp, men sveriges idiot elit tycks ju ha samlats här så...
Möh orka ! De crewen som INTE vill att deras panels ska läggas upp på whoa får väll isf ta kontakt med någon Admin, det skulle leda till att trådar med de crewen som inte vill synas i detta forum tas bort. Nu ligger bilderna här, kolla på dom om ni vill, släng en kommentar eller va vänlig och håll käft.
Softa koftan !
Men jaja sluta trakka på Mini_G för såhär skulle det inte låtit om bilden inte låg där...!
Hur svårt kan det vara att inse faktumet att man hellre har sakerna i sin blackbook, kan titta tillbaka, visa polare osv utan tanken av att nån dryg,finnig internet-thug sparar bilden och kör likadant. Herregud. "kör man tåg får man vänta sig att det ska synas också" Okej, ser folk sina grejer visst. De tar kort på det visst, men då sparar man bilden själv utan att visa upp den för 10000000000 personer till, där majoriteten av individerna ligger på åldern 15 år och är toys som aldrig kommer lära sig, när de sitter framför whoa, fotolog och allt därtill och känner sig grymt coola efter att ha lagt en piece och skryter om den 2 år framöver.... Om ens 1 person här utvecklas och ger sig in på tåg så kommer den också förstå, men ni kommer aldrig göra det. aldrig när ni sitter här och kåtar efter andras rull
MEN FÖR HELVETE ! Vill ni inte ha era rull uppladdade här så måla inte då, klart som fan det kommer nån småpilsk lillgrabb med sproilans digitalkamera och fotar?
Ja, självklart. Men varför denna uppståndelse över att se andras rull, missade du det så synd för dig. Bättre lycka nästa gång, vill du se ett rull får du spana som alla andra eller ha turen att det nån dag svischar förbi dig. Men förmodligen är du inte mogen nog att inse faktan i det jag skrev tidigare.
Lillgrabben måste ju lära sig att inte lägga upp. man vill ju kunna bjuda på kaffe å bulla å visa rullz utan att dom har blivit våldtagna av massa kidz ögon
Vafan ingen vill att dom ska förstöra våra fina tåg heller, skattepengar ju.
kan inte vara ngn höjdarbild ändå han blev ju ass-raped av en konduktör samtidigt som han fotograferade
"Streetart är Graffitins påtvingade bögvän."
.. alltid samma tjafs här varje gång det kommer en rulltråd, ingen som börjat lessna?
Random Heroe
köp nästa reptoid så får ni se
Hur svårt kan det vara att inse faktumet att man hellre har sakerna i sin blackbook, kan titta tillbaka, visa polare osv utan tanken av att nån dryg,finnig internet-thug sparar bilden och kör likadant. ja så kan man ju se på saken. men nu är det ju snarare så att 9 av 10 av alla som inte vill ha sina rull på internet är såna som istället publicerar bilder på samma grejer i framförallt reptoid där vilken dryg, finnig internet-thug som helst också kan se dom. förövrigt måste du vara hyffsat jävla bränd om du inte förstår varför folk har ett intresse av att se bilder på andras rull.
precis, har ingenting med blackbooken att göra skulle jag tippa på.
Jag förstår inte vad som är så svårt å förstå. Om dom som gjort grejjerna inte vill ha sina grejjer publicerade här på whoa så är det väll bara att respektera, gå in på fotolog eller köp tidningar om ni vill se på målningar. Jag själv vill absolut inte ha mina grejjer publicerade här på whoa, Jag visar dom hellre genom en tidning eller fotolog. Whoa är väll en sida där man diskuterar graff, inte lägger upp blarren. Sen är det som många säger bara en massa småbarn som klagar på allt å alla. Folk får klaga på mina grejjer så mycke dom vill, men klagar dom så ska dom kunna göra bättre eller åtminstone köra nått över huvudtaget. Det är jag som ska välja hur jag vill ha mina grejjer publicerade, inte någon annan.
OverDoze!
ja va me när det var fotat av mini_G och piecen var fet o vi stog bara o garva åt konduktörena så .. bilden vart säkert bra .. har inte sett den .. tog en själv med min mobil ..