ett till:Sen har jag min gammelmoster Berta som gick bort härom året. Hon var kokerska och antagligen en av Sveriges första cateringansvariga. Hon for helt enkelt runt på olika sörmländska slott och gårdar och lagade middagar när det skulle ställas till kalas. Allt tog hon med sig, till och med servetterna. Och det här var på femtiotalet! Jag tror att det var Berta som fick mig att uppskatta god mat och engagerad matlagning. HAHAHAAAA!
The pen is stronger than the knife,,
eyy om man kan kontakta han typ mail, gå då till närmsta biblotek (så dom inte kan spåra din ip) och mord hota lr att man ska förstöra hans hus lr nåt vi mail till han
-_-
life sux, die. Dinero Primero. Rated X X X.
ja svär ja knyllar micke abow hugga han i strupen yao graffiti 4 life!
Fix & Trix AB
x FEL HÅLL PÅ HAKORSET FÖR FAN !
!Helsingborg!Skåne!Danmark!Sver~!
Jeo_ , vadå han är ju indier, det är ju solkorset.
life sux, die. Dinero Primero. Rated X X X.
det kostar på att ligga på topp
Hahaha fyfan vilken ful jävla vampyrtand han har
x : HAHA BRA förklaring HAHA ! :D
UT OCH KÖR NU!!! skit i vart ni bor...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Haha var jag än bor kan man köra ? ;D men typ ingen ser det här men visst jag skriver / ristar / sprayar över allt sen fotar jag o skickar in ;)
uuh viken äcklig snubbe,värsta vampyren UUH. kill KILL
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jeo_ : du har nog inte fattat hela konceptet...
Redline MAdness
H-h-h-h-h-h-h-ockey-frilla.
Quality Control
Eyy! Om ni vill veta vart han bor sök på: "Anders Mikael Folkesson Söderlund" Det är hela namnet! Det står på hans hemsida ;P
dope-3*dope-3*dope-3*dope-3 || Graffiti
Graffare
2007-07-07 15:04
han finns varken på eniro eller hitta, antagligen för att han är politiker.
fan va skön idé!
jag ska måla hela världen lilla mamma!<br>
mer micke söderlund was here åt folket!
__________________________________________________<br><br>bara för att vara lika frän som alla andra på whoa så ska jag fanimej också ha en meningslös forumsignatur.
dom vill att alla ska börja köra det:D haha xD;) böra köra de efter typ en piis eller om ni bara bombar..xD
Anders Mikael Folkesson Söderlund som är född 1965-03-25 bor på Gyllenstiernsgatan 7 postnummer 115 26 i Stockholm...
"eyy om man kan kontakta han typ mail, gå då till närmsta biblotek (så dom inte kan spåra din ip) och mord hota lr att man ska förstöra hans hus lr nåt vi mail till han" Dom kanske ska börja avrätta klottrare istället.
Bumpar med ordet att det finns lite nya bilder på
http://www.streetart.nu - och med uppmaningen att fortsätta skicka in och bidra.
nu ska alla börja klottra mikael söderlund was here oxå,. kommer ingen vart med det där fattar ni väll!. vill ni göra något så gör målningar lr dylikt. sen är det ju faktiskt så att det blir inte lagligt att sätta upp klisterlappar,måla i vilket fall som helst. skitsamma vem som styr. det kommer aldrig hända jez,alltid en hobby för alla 13 åringar som vill ''va med i gamet'' shu
Whiskey & Cola !.
Jag håller inte alls med. Jag tycker det är fantastiskt att det finns engagemang nog. Både från de som drog igång detta och från de som bidrar. Jag bistår med en informationskanal. Det leder till att uppmärksamhet dras till den faktiska utvecklingen i Stockholm. Det är så mycket större än bara lite klotter.
atlasmuren ja men ärligt, Vad tror ni att ni kan åstakomma med detta? vad blir bättre ? jag själv tror inte det förbättrar någonting faktiskt.
Whiskey & Cola !.
Jo, opinionen kommer tro att Mikael Söderlund har blivit en klottrare, hur ska man annars förklara att det står "Mikael Söderlund was here" överallt? Detta kommer resultera i att folks inställning till graffiti blir av mindre negativ karaktär - om de ser att en väl renommerad politiker också klottrar så blir det liksom mer okej. Tänk lite nästa gång!
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
och det tror ni verkligen på ? Ärligt, sånt där fungerade i förskolan. tror ni verkligen vuxna människor går på något sånt där eller ?
Whiskey & Cola !.
Om du menar mig, vilket jag förutsätter, så vill jag bara påpeka att det finns ett fenomen kallat sarkasm, eller i vissa sammanhang även benämnt ironi. Jag vet inte om du är bekant med sagda uttryck?
Han menade nog dig ja. Jösses, jag finns på atlasmurens forum för vidare diskussion.
– Att röka förkortar livet, men ett gott skratt förlänger livet. – Ja, röker man en joint då och då borde det bli jämnt.
http://www.streetart.nu/ Nya bilder finns åp sidan, ut och kör allihopa!
"Power Is My Politics, their system is my bottom bitch."
Okej mannar, har nu dragit kanske 40 tags med mikael söderlund was here i hässelby ;) peace
vem plockar hans hus, först?
Kul artikel, synd bara att han inte lyckades använda ordet graffiti i rätt sammanhang, eller så kunde han inte böja ordet rätt, i alla fall. Om man läser sista meningen i artikeln.
Haha, "Mikael Söderlund är ingen trevlig prick" UPP!
Mikael Söderlund was here!
ARYANO P27 Grymt! Kul att se film från mina hoods också!
FUCK MICAEL SÖDERLUND!!!!!!!
Alla som målar en piece borde signa med sitt namn och "mikael Söderlund was here! UT OCH KÖR
tullbulle Dom som inte bor i Stockholm då, vad tjänar dom på det?
Så nu vet du.
aa fan!:)
Mikael Söderlund Was Here!