niice! bra foto oxå..
08 - AIM - CKITS - ÖF - 08
riktigt bra
Blenda shonarna som vill spela mangas, en ozman i din skalle och det blir en kongas!
Själv vet jag inte vad ajg ska säga om den där faktist. Snabba ryck antagligen, men iallafall.. Känns som att alla smörar för att det är Irok som målat den. Den är ju soft som fan. Men Irok brukar ju göra 10 gånger bättre grejer!! Propps anyway!
Smörar för att det är irok? Om jag själv säger att jag tycker det är bra tycker jag det.
Blenda shonarna som vill spela mangas, en ozman i din skalle och det blir en kongas!
vet inte med er men jag skulle inte anta att just Irok skissat upp det där
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Soft inte varje dag man ser detta på pendeln
5 minets of shooting on this crazy ass nigger oh shit the clip jammed when i pulled the trigger.
det var ju inte så jävla hett. (nej jag kan inte bättre själv o blabla men så målar jag inte tågen heller...)
"varför ska alltid dom vuxna bestämma, varför kan inte barn få vara stora, och välja föräldrar"
Pendelscenen lever. Fuck CSG!
Inget att göra "glädjehopp" för, men helt okej målning. Roligt med bild förövrigt!
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
kul att dom kör fortfarande
vila i frid jonas, alex och putte
Gillade den.
Bra foto också :)
"gotcha back like a chriopract"
haha, iaf. kunde någon ta en ordentlig bild istället för dessa skit och suddiga mobilkamera bilder.
bara för de e aod o irok MÅSTE alla säga de ser bra ut personligen själv tycker ja de såg ut som skit men soft bakgrund o bra foto!
finns mkt som ser fult ut på stillbilder. såg säkert kalas ut i solen, på spåret.
finaly... ZOIDBERG is the popular one!!!
FETT! såg även lite utsidor av dom 2 på nya pendeln på s-line imorse :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nice nice:)
Take the red pill or take the blue pill? Or punsh Morpheus in the face and take em both pills!!!
Inget illa menat till förövarna, men allt ser ju ut såhär idag. Bubbel hypen är väl najs men det börjar bli uttjatat!
jag tycker de sög big time! irok kan mycket bättre
Fittlicker !
Det lustiga är att även om det inte är 100procentigt så är det fortfarande bättre än 90% av sthlmscenen.
word
tung ju, känns rätt 90 tal some how.
käka pollen å dö...
riktigt bra foto, rätt fräsch målning. Propps för bilden!
Finns mycket finare grejer som läggs på tåg..
Varför är alla på Whoa så oseriösa?
Lika fult som vanligt
Shake n' Bake!
FETT FETT!
trevligt med panels! å långväga gäster !!
gillades inte...
Vila i frid "fulfrihet" du är saknad av många
Den va ju inte snygg, men kul med foto.
ni vet vad man säger virke kostar pengar det är inte så att det växer på träd.
Very nice work boys!
Dont you just love this shit? *tokrunkar*
najst trodde nästan irok hadde laggts sej :S .... :D
\,,/_(>_<)_\,,/ ... e töff kan slosh... \,,/_(>_<)_\,,/
hade de varit någon okänd hade de inte låtit lika dant ^^ den va inget specielt, inget man inte sett tidigare
gipsies in dem hooood
Whores from the underground
irok kan bättre än dt här fan
Jag hade en öl sen drack jag upp den...
tkr fan det såg okej ut , big upp ody för bild!
where my smokers at?
Asså antingen skriver ni "damn va nice!" för att det är irok eller så säger ni "sög balle" för att låta stencool på whoa. Den va inget jag vill se i Up men skulle inte tacka nej att se rulla på linjen. Inget mästerverk dock bättre än inget ! peace and propps
Softa koftan !
lilla iroken har vart i farten :D
ja för snart ett år sedan ditt efterblivna offer. sluta dra upp massor av trådar?
större är bättre
int clean lutar åt toy där tycker jag kan ifs vart knas men kunnde varit mycket mycket softare, bra foto
nej tack doktorn, ner på knä!
Även om de är en gammal tråd, ÄNTLIGEN NÅN SOM HAR FOTO!
http://fotolog.com/baeverbash