I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Graffbutik i Nice, France

Vår Hiphop - Graffiti

2007-05-26 10:48

Graffbutik i Nice, France

I morron åks det till Nice, de skulle vara jävligt gott och veta adressen till någon Graffbutik..

Någon som sitter på en vägbeskrivning som har lust att dela med sig?

Cheers

nyfiken är en snut..

2007-05-26 11:06

2007-05-26 11:08

2007-05-26 11:13
Efter som det fanns en tråd som togs bort om just detta så tog jag upp det igen, det är efterfrågan..

Det var nån nisse som satt på vägbeskrivning, surt som fan att ingen jävel vet..
nyfiken är en snut..

2007-05-26 13:46
ja gjorde en lika dan tråd men hitta inga burkar

2007-05-26 18:00
I gamla stan så finns det 1 graffiti butik den heter "Uncle Sam." Hon som jobbar där inne är skit snygg och kommer nog fråga om du vill ha weed.

Åk till Cannes också där är det röjj. Ta dig till Lidl sen också som ligger längst tåg linljen i Nice. Om du gör det så finns det en uppgång och sen ett mörk tunnel och sen BABABABA hemlis. *FnIzZ*

2007-05-26 18:02
Nu har jag igentligen en massa bilder från Nice som jag ska lägga upp. Men dom är inte "hemma" just nu.

2007-05-26 18:11
Btw, vart i staden ska ni bo?

2007-05-26 22:38
MateeeH
knah'mean?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-05-26 23:16
ReM
jag vet endast att det är en lägenhet 5 min gångväg från la playa.

Var fan menar du med den knepiga vägbeskrivningen?

Cheers
nyfiken är en snut..

2007-05-27 00:34
Alltså det är svårt att säga. Men jag har bilder på skiten men dom är inte hemma. För på bilden står adressen osv. Men gör så hör ta dig till centrum av nice det vill säga "den nya delen". Där finns en stor busshållsplats går tåg dör tror jag. Sen går du in i gamla stan och frågar efter uncel sam. Det är väldigt svårt att beskriva allting såg nästan lika dant ut.

2007-05-27 00:39
Det stavas Nice men utalas Niss typ. Jag är bög.

2007-05-27 00:54
Du kan göra som oss vi tog oss till bussstationen och gick till gymnasiet där och fråga efter writers så vissa snubben oss Uncel Sam. Härlig snubbe den där JohnWelcomes.

2007-06-03 22:49

Jag kan medela alla intresserade att uncle sam är fittig, personalen lika så, och "den snygga bruden" som nämns tidigare är inte värd att se. Inte bara det att dom suger sine egna tenstikler på engelska, uatn dom ska va tykna också. Plus att nått weed blev vi inte erbjudna.
Anledningen till varför jag är så förbannad är den att gubben som stod i kassan snacka skit om oss. Jag kan inte franska, men mina kompanjoner kunde, de va jag som prata, så han trodde alla prata eng, då börja den härskna jäveln att snacka skit bakom ryggen på oss med tjejen.

Priserna var ju för den blinde, och några varer hade han ju inte.
han hade inte ens något utbud på caps eller bläck.

Gå inte dit mina vänner, gå inte dit. Ni kommer att bli besvikna.

MEN
Jag ÄLSKAR däremot tågen. Inte nått tåg har någon övervakningskamera, man åkte ofta ensam i tåget. (Nice - Agay va vi helt ensamma). På stationerna var jävligt frästande att slänga upp en målning, och säkert hur lungt som helst att göra det.

Jag rekomenderar starkt att leka lös på tåg och stationer vid revierran!

Cheers

nyfiken är en snut..

2007-06-04 09:31
Men vi var där ungefär varje dag och köpte burkar. Dom var trevliga mot oss och vi kunde dock köpa caps, ink och flows. Visst var priset högt, men vad ska man göra? Sen hade ni väl otur med rökat.

2007-06-04 11:48

Jag kan medela alla intresserade att uncle sam är fittig, personalen lika så, och "den snygga bruden" som nämns tidigare är inte värd att se. Inte bara det att dom suger sine egna tenstikler på engelska, uatn dom ska va tykna också. Plus att nått weed blev vi inte erbjudna.
Anledningen till varför jag är så förbannad är den att gubben som stod i kassan snacka skit om oss. Jag kan inte franska, men mina kompanjoner kunde, de va jag som prata, så han trodde alla prata eng, då börja den härskna jäveln att snacka skit bakom ryggen på oss med tjejen.

Priserna var ju för den blinde, och några varer hade han ju inte.
han hade inte ens något utbud på caps eller bläck.

Gå inte dit mina vänner, gå inte dit. Ni kommer att bli besvikna.

MEN
Jag ÄLSKAR däremot tågen. Inte nått tåg har någon övervakningskamera, man åkte ofta ensam i tåget. (Nice - Agay va vi helt ensamma). På stationerna var jävligt frästande att slänga upp en målning, och säkert hur lungt som helst att göra det.

Jag rekomenderar starkt att leka lös på tåg och stationer vid revierran!

Cheers

Vad sa mannen?

2007-06-04 12:23
pzzeudonyme '
Att du inte har varit där själv så du bör hållkäften om du inte har något att tillägga.

2007-06-04 14:31
toy

2007-06-04 23:21
Att du inte har varit där själv så du bör hållkäften om du inte har något att tillägga.

Vad fan snackar du om?

2007-06-04 23:28
Jag ska åka till Korfu på charter med min mamma och pappa och mina tre småsyskon, nån som vet om  det finns några tunga graff stores där?