Graffbutik i Nice, France
I morron åks det till Nice, de skulle vara jävligt gott och veta adressen till någon Graffbutik..Någon som sitter på en vägbeskrivning som har lust att dela med sig?Cheers
Jag kan medela alla intresserade att uncle sam är fittig, personalen lika så, och "den snygga bruden" som nämns tidigare är inte värd att se. Inte bara det att dom suger sine egna tenstikler på engelska, uatn dom ska va tykna också. Plus att nått weed blev vi inte erbjudna.Anledningen till varför jag är så förbannad är den att gubben som stod i kassan snacka skit om oss. Jag kan inte franska, men mina kompanjoner kunde, de va jag som prata, så han trodde alla prata eng, då börja den härskna jäveln att snacka skit bakom ryggen på oss med tjejen. Priserna var ju för den blinde, och några varer hade han ju inte.han hade inte ens något utbud på caps eller bläck.Gå inte dit mina vänner, gå inte dit. Ni kommer att bli besvikna.MENJag ÄLSKAR däremot tågen. Inte nått tåg har någon övervakningskamera, man åkte ofta ensam i tåget. (Nice - Agay va vi helt ensamma). På stationerna var jävligt frästande att slänga upp en målning, och säkert hur lungt som helst att göra det. Jag rekomenderar starkt att leka lös på tåg och stationer vid revierran!Cheers
Vad sa mannen?