pissa vid torsk?
Tja! Hur stor risk är det att man får lämna pissprov om man torskar för (grov-)skadegörelse? Är det någon som har erfarenhet av det? Jag vill BARA ha svar från folk som VET, ni andra kan snacka skit i dom andra trådarna i det här forumet..!!!
Beror på som Miak_wnc säger. Hur du ser ut när du torskar. Och ibland om du har ett tidigare rekord av narkotika brott(vilket jag gissar att så är fallet)
Whoa kontroll - vi gör det vi gör vanligtvis fast lagligt
Ok, klart man inte drar och målar när man har rökt. Och nej, har inte torskat för narkotika innan..
Det är faktiskt rätt många som röker innan de målar., .Va har du då att vara rädd för?
Missförstog lite.. Men om du inte rökt innan du målar så borde det vara lungt. Du kan alltid neka urinprov.. Fast det beror på vem som kräver det. Snuten kan du inte, de tvingar dig att pissa eller tar blodprov ..
Jag är inte rädd... Men torskar jag för det ena har jag ingen större lust att torska för det andra också. Speciellt inte eftersom att jag aldrig har torskat för narkotika innan..
Men ser du inte ut som en jonkare eller whatever som nu r fallet så är är risken liten.
"om du har ett tidigare rekord av narkotika brott", helt klart dagens citat. menar du "om du har ett tidigare rekord inom narkotikabrott", "om du har ett tidigare rekord i narkotikabrott" eller menar du möjligtvis "om du tidigare är straffad för narkotikabrott"?
Ok, tack... Får se om några fler svarar, men det booorde väl vara lugnt då..
Vadå färsk eller
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
S-line bara för att du är mest GaNgstaH-PimP-hu$ler yo
nåttmm: "previous records of ...." kanske han försökte göra en vacker translatation (hahaha, översättning) acv det till svenska.
större är bättre
S-Line.. är du färsk eller vad...? .S
superpetter Känns som du är mest gangsta av oss som är polare med highlights :(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nej asså dom lär ju undra om du är påverkad för tillfället, men om du inte är beng just då så kommer dom inte skicka dig på piss Teoretiskt sätt.
Äh. Keft! :)
Det beror på om dom misstänker att du är positiv när dom tar dig.
haha fan va småkåt jag blev!<br><br>Brodin1
Har du ingenting på dig, dvs typ rizzla eller halva ciggaretter så brukar det vara lugnt.
Ja, jag har dyslexi.
det är självklart att man får göra!
Har inträdit en ny lag från första Januari att man måste göra pissprov om det väcks åtal mot en för att upptäcka drogmissbruk så tidigt som möjligt, sa poliserna iaf. litar på dom ibland.
Vilken lag/paragraf är det? Asså jag menar inte att man är bäng när man torskar utan ifall man har rökt t ex dagen innan eller så..
Om du är nojjig för att torska för narkotika ta inte droger då pucko..
Jag e clas beng vem är du ??
hehehehehe
man kan inte veta , men eftersom skadegörelse är ett helt annat brott än narkotikabrott är chansen otroligt liten att du ska få pissa , om du inte är dömd innan , eller har alltför röda ögon...
It's a matter of bombin' , knowin' that I can do it.....
det är bara o säja att du inte kan pissa så tar dom blod prov o då ser dom inte ett skit om du inte precis rökt
ingen aning om vikken lag det kan vara eller paargraf bara att polisen sa det vid ett tillfalle när dom ringde , du kan ju ringa nån närpolisstation isverige å hiytta på nått å fråga det där , låssas vara en förälder eller nått lioxm
man ska inte knarka
tss. ..
man ska inte torska
tss. ..
Orospo P22 det är större chans att upptäcka det i urinet!
WHADUP
Emeye. jag har hört att det skall vara tvärt om. men vid alla torsk som jag känner till har piss varit obligatoriskt.
detta var det roligaste jag sett sedan polishuset brann!<br>
rök o må bra fö fan vem bryr sig, va en liten puff liksom??
Men dra åt helvete. Har du inget svar på frågan så stick nån annanstans!
jag fick pissa när jag torskade. hade inte rökt den dagen, men tyvärr är det inte helt ovanligt så jag torskade på det med. kul men lämp och allt det där. (mitt uppe i körkortsdealen)
"varför ska alltid dom vuxna bestämma, varför kan inte barn få vara stora, och välja föräldrar"
aaa mna kan for de ..de fick ja har pissat i en manad nu o har en manad kvar en gong i veckan ...sa de kan man
Imse Wimse Spindel
Fuck you ader, brukar inte du använda droger? såsom alkohol eller nikotin, eller varför inte måla utan mask så man blir lite flummig?! Vad fan har du emot en som brukar thc? Stör du dig på att han blir lat och trött och vill ligga i soffan och kolla på film och må bra? Stör han dig eller?! Ta en titt på dig själv istället, är ute och målar och "förstör" för samhället, Det gör inte alla smokers!! Peace&Love... Och rbcrew_emma det är inte 2000:- i böter det är 1400:- (30x30+500=1400) När JAG torskade var jag skit stenad och polisen som jävlades med pennan och ficklampan var fett jobbig, han sa att han inte hade sett någon som var så stenad (jag hade ätit nästan en 5:a) Jag fick pissa men min polare behövde inte pissa då han sa att han gick på behandling (vilket stämmde) så jag skulle prova på den nästa gång, kanske dem ringer och kollar, kanske inte!ICE! ICE! ICE!
Torskade för klotter ett flertal gånger förra året. Fick pissa iallafall två gånger pga av det. På den tiden hade jag dreads (vilket kan ha föranlett deras misstanke om ringa narkotikabrott), men hade inte zuttat vid tillfälle. Bland annat så narrades CSG kraftigt med mig, förnedrade mig och ironiserade med mitt haschrökarutseende, tvingade mig att ligga på marken. Jag vägrade, blev nedsparkad och slagen av de horungarna. Så i fredags blev jag dömd för två fall av skadegörelse och våldsamt motstånd. Samtliga begick mened.
Graffare
2007-05-08 09:54
Mesigt att kissa på sig när man torskar.
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
Du behöver inte ens ha rökt, eller ens se pårökt ut. Men om dom bara skulle misstänka att du har gjort det pågrund utav andra själ tex betende eller nått sånt så får du lämna pisspro.. Drick en massa pilsner innan du drar och målar då, så har du kanske tur att det är utspett om du skulle behöva pissa, om du är orolig att du torskar ! peace !