Nyhetstorkan slår nya rekord.
spliff macht frei
Men åhh mina polare är ju på aftonbladets webb tv, var på deras framsida och i andra tidningar, dom blev även gripna ännu en gång igår..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Bara i Sverige allmänheten bryr sig om småpotatis.
www.cancontrol.se
Dont Drink & Drive, Smoke & Fly
ja ja, vad är straffet för "tjuvåkning" då, nån som torskat på det ?
Tjuvåkning? Snacka om förvånade polisen skulle bli om det visade sig att dom har giltigt färdbevis, för då har de beviserligen inte tjuvåkt! =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
cancontrol: I tyskland bla så har det gjorts hela program om trainsurfing, likaså i danmark, england usa osv osv.
fult att dom benämner som tjuvåkning, då det inte ens är olagligt att surfa..
fuck all you haters!
forumsignatur , de är inte tillåtet att surfa nej.
psk P25 Betyder det att det är otillåtet?
Jag skulle villja påstå det, ja!
DET ÄR LAGLIGT ATT SURFA PSK
Graffare
2007-05-04 16:16
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.
det hanmnar under nån paragraf 14 tydligen, vilket är typ ordninsstörande då det kan påverkar trafiken. om du blir gripen för det så blir du endast om händertagen och dina föräldrar medelas om saken.
större är bättre
Är det inte koppelåkning?
UFFLINE !
jo, och vad handlar diskutionen om? jusste, KOPPELÅKNING
större är bättre
Surfa på raketen lämna galaxen
Junky din mes.... har du nånsin provat å surfa? alltså på riktigt, ovanpå tåget å inte nere på kopplet.
där kom den. Komentaren som får alla att vända sig mot någon (eventuelt tråden också), vilket leder till trådens död!
ANDALE
a men den e död nu, så alla kan gå vidare, junky du kan köpa den hos närmaste bygghandel. men lite inte på dom, man använder dom för att suga ur rö***
nån som vet var man kan se dom svenska klippen ???
"This is what we stand for......hardcore shit"
creation det är props.
varit på tal om det bland mina kompisar också.
"gotcha back like a chriopract"
Junky du behöver inte sugkopp för att surfa nya pendeltåget... varken nya tuben ELLER pendeltåget för att det är inte så jävla svårt.
och med tanke på att du bara är 14 så tycker jag att du ska hålla dig borta ifrån att göra sådana grejer
jag surfa skolbussen när jag gick i 4an..
I'm big drunk as you can see, I bet you would like to undress me..
Junky: man behöver inte någonting till dom nya pendeltågen, dom är ju bekvämare än dom äldre.. :P x2000 behövs ju till men inte regionaltågen!
psk allvarligt vad vet du om det?
Creation, Junky Ja, jag har surfat. Ja, jag har surfat nya pendeltågen. Jag sitter fan på sjukhus just nu för att jag fick en stöt från pendeln och föll av. Så säg fan inget om att jag inte har surfat.
fråga min kompis Ticker här ovanför om det är sant eller inte. Han var med.
Dom nya pendeltågen är skönare än dom gamla. till Junky
yäääey!
Varför är alla på Whoa så oseriösa?
å junky, surfa som faan! man behöver ingen sugpropp på pendeln... man kan stå å luta sej mot fönstret helt utan problem, bara hålla i sig i torkaren
hahaha en polare såg dom från bussen hahaha
bir.dgk