lagligt hbg
antar att det finns nån laglig vägg i helsingborg, men var?
chicks are for fags
det finns en ramp. i ramlösa. men inte mer än så.
skämt eller? något måste det väl finnas :S
chicks are for fags
svar nej. men det är inte långt till malmö.
nae det är ju sant, trist bara, det är ju en stor stad och så finns det liksom lagligt till och med i lilla falkenberg
chicks are for fags
vore nice med en vägg i hbg!
vore nice med ett lagligt höghus i solefteå!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
aa som fan, gå till komunen och be om en, bästa sättet, jag är dock inte här så ofta så det blir lite knepigt att göra det själv. plus att jag inte kan staden så bra heller
chicks are for fags
det får inte existera lagliga väggar i HBG.
som sagt som whatone sa. inga lagliga väggar i HBG :/ malmö har. inte långt dit. men som sagt nån ramp i ramlösa / elineberg e väl det ända lagliga ^^
!Helsingborg!Skåne!Danmark!Sver~!
Vid pålsjö finns ett fame som är lugnt nog att målas på dagen, näst intill lagligt =) Måla inte rampen, sämsta ytan att sätta färg på någonsin
vadå får inte existera? vill dom hellre att man ska måla på deras husväggar eller?
chicks are for fags
noll tollerans kanske?
Call me Mr. Tibbs
NEKRO Rampen kan funka, men den är typ söndersparkad på baksidan. Fast visst vore det nice med en riktig vägg, eller två.
det måste ju gå att fixa något genom nån fritidsgård eller nåt liknande, det är ju deras skyldighet att se till att det finns grejer för alla sorts aktiviteter
chicks are for fags
haha inte en chans.... inte i hbg.
dessutom har fritidsgårdar oftast en övre gräns på 15år.
det va fan vad hbg ska vara wrong då, tycker att om man kan få en vägg i skitiga falkenberg så borde man kunna få i hbg med
chicks are for fags
vi har iaf närheten till billig dansk öl och dessutom bor vi på kontinenten.
hehe aa det är ju sant, det jämnar ut sig
chicks are for fags
vanligt folk målar ju baksidan av rampen, inte själva åkytan. annars så är det nolltolerans, det får du reda på när du ringer och ber om en vägg. mailar du får du inte ens svar. men det finns ju 1000 spots man kan måla på dagen längs linjen, inte lagligt, men man får ju inte knas där liksom.
"varför ska alltid dom vuxna bestämma, varför kan inte barn få vara stora, och välja föräldrar"
Sorry men jag hittar ingen aktuell tråd/info om detta: vart i umeå kan man köpa cans ? Hellst: montana Gold, black & platinum, belton osv. Vill gärna ha gatuadresser om nån vet oxå! Tacksam för seriöst svar:)
zZzhit!
Vill veta därför: att jag tänkte kanske pryda de lagliga vägg alternativen där nästa vecka, o har aldrig vart i umeå tidigare.. jaoO !
zZzhit!
987 problemet är att den inte har någon baksida :|
palla måla på en ramp, fan få nån vuxen att ringa in och be om en vägg. dom brukar alltid ta en vuxens ord på mer allvar än en ungdoms. det är bara att tjata på dom till dom ger efter
chicks are for fags
arson89: ja dom kommer lätt ändra policy för att en medelålders man ringer in och ber om det!
No Borders No Nations
nänä men jag säger bara att man måste försöka iallafall, men går det inte så får dom väl stå ut med att man bombar sönder stan. det är deras problem
chicks are for fags
Är ni säkra på att det inte finns en laglig vägg nere vid hamnen? Vid skateparken? Jag har för mig det, kan vara helt fel ute, längesen jag var där och skatade, men har för mig att det var det. Aja, check it out, maybe.
det är iaf inget meningsfullt klotter där så det tvivlar jag på.
All you see is... Crime in Helsingborg
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
NEKRO F12 men spika dit en baksida då latmask. eller köp ett eget plank (som jag).
"varför ska alltid dom vuxna bestämma, varför kan inte barn få vara stora, och välja föräldrar"
Jag föredrar det själv olagligt på en snutbil så jag är inte den som spikar upp en baksida!
Som Aufasdd sa . Parkeringshuset rosengården. inga bilar eller nånting o ingen bryr sig om man "målar" där . va där o spraya en dag . folk gick förbi o brydde sig inte ett skit. nästan lagligt hehe x)
hehe okej men då vet jag, göött!
chicks are for fags
I hamnen är det rivet för längesen,men som sagt så finns garaget på Rosengårdenoch det e nog det närmaste lagligt man kommer i denna staden. propps till E-one piecen i tråden!
"Ett graffititäckt godståg dundrar förbi och dränker rösterna från unga och gamla nationalister."
ska till helsingborg i helgen. vilken stadsdel ligger detta parkeringshus i? vilken buss linje hoppar man på?
3:an stannar precis typ 50 meter från max. 3:an. Rosengården Centrum.
sen i närheten av råsengårds centrum finns väl några place där man kan graffa på. . . . .