Blåst?
Igår stod jag och en annan kille och målade en laglig vägg.. precis när vi är färdiga dyker det upp en snubbe och frågar om jag skulle kunna måla hans garage mot betalning.. jag svarar ja och då frågar han efter mitt nummer/namn.. Dum nog som jag är ger jag ut både nummer och namn.. Efter ca. 3 timmar när jag kommit hem börjar snutbilar och shit cirkulera bland gatorna där jag bor och det gör dom inte ofta.. Han har alltså anmält mig och dom har antagligen kollat den lagliga piecen. Hörde rykten om att någon hade satt nån tag hemma hos snubben några dagar tidigare och han misstänkte att förövaren var jag eftersom här jag bor knappt finns några målare.. Jag har signat den lagliga målningen som vanligt och har även satt denna tag på många fler ställen.. Även om denna tag som satt på snubbens hus inte var min o.s.v. Kommer snuten ändå jämföra min sign på målningen och kolla runt i hela min by efter liknande tags och sätta dit mig för allt? Och om ni hade hamnat i ett förhör om en sån här sak.. Vad hade ni då gjort och vad hade ni sagt? Tack för seriösa svar! Peace.
Du är nog bara paranoid. Men neka och göm undan allting du har hemma så slipper du vara orolig ifall hot om husransakan eller liknande kommer upp under ett eventuellt förhör.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
neka neka neka! du har aldrig gjort nått! göm pennor o allt för du har inga pennor lr kannor alls! :D
jag ska måla hela världen lilla mamma!<br>
Promotor
2007-04-29 13:32
Smart snubbe, dum graffare
precis hoppetossa har lösningen om du bara nekar och säger något i stil med "jag målar bara lagligt" och om de går lite längre kan du säga "det är ettt crew" den ursäkten har sparat mig minst 10lapp
ANDALE
är du så dum o ger ut både namn o nummer så fort nån dyker opp så får du faktiskt skylla dig själv.
ahh det luktar torsk, jag hoppas att du får pröjsa för allting du någonsin har vandaliserat. Peace!
klottra snutbilar så löser de sig nog
enligt mej ska du inte försöka lossas att en polare har gjort ditten o datten...bara otrovärdigt... neka bara...du har ju inte gjort nått :D
jag ska måla hela världen lilla mamma!<br>
ärligt, eru så dum att du ger ut nummer å namn till random folk när du står å piecar så får du nog skylla dig själv
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ifall du ger mig ditt namn och ditt nummer kan jag hjälpa dig.
Har suttit dagen lång på tåget genom babylon.
skämms du itne å göra en sån här tråd
fukk y
roger magnusson på dig.. haha !
hahahaha, internskämt
All bitches on the line
dumma lagliga sommartoys får äntligen lite torsk också.. bästa på länge.. gå och skjut dig själv :)
Var ju tvungen när till och med tråden var döpt till blåst :)
Pojken, varför ge ut namn? Om man klottrar mycket i en liten by, målar lagligt och signar med sin tag som du klottrat med omkring i city, och nån kommer fram o vill ha ditt namn och telefon nummer. Klantigheter.
Not all drugs are good. Some... are great!
why not ge ut namn och telefon numer då är man ju hardcore för fan!!
hahaha, skön jävla gubbe.. Men vafan, gjort är gjort..!! Vill snuten någe så neka, säg att du inte vet vad gubben snackar om och att du aldrig pratat med han...haha ähh jag vet inte men lycka till!!!
Om du kört lagligt så borde det väl vara lugnt, dom lär ju inte ha några bevis på dig att du kört olagligt , om du har nåra sånna bevis så ta bort dom ! men du kommer nog inte åka på torsk ! Att en gubbe sätt dig måla lagligt kommer inte polisen långtmed ! men ta bort skisser å sånt skit , kanske lägg hos en polare elelr släng , men inte i din soptunna därkomemr dom kolla !
Tyvärr så finns det inget lagligt i sthlm.. bara fame Så om det är så att han blir plockad så är det olagligt..
http://www.myspace.com/recodprod
Curt hahahahaha
FuelDOg P23 har du aldrig halkat till, råkat greppa en öl som stog framme, öppnat den i fallet och landat på rygg med den i munnen? hände rmej varje helg..
Spraya över din sign på den lagliga målningen, precis som gubben minns den.
han bor inte i sthlm utan en skitby skrev han ju. spelar ingen roll om du kör över signen om de redan vart där och dokumenterat. om inte, skriv bara "to:".
Hur vet du att det var anledning att dom cirkulera i ditt hood? Om du inte blitt bustad ännu så var det ju av någon annan anledning. Har dom din adress åker dom raka vägen till dej, inte glider runt utanför ditt hus som nån strykande kissemiss. Paranojjjja
Jag säger inget! Läkerol, makes people talk shiet!
toyboy, woooooord!
FuelDOg P23 har du aldrig halkat till, råkat greppa en öl som stog framme, öppnat den i fallet och landat på rygg med den i munnen? hände rmej varje helg..