Graffiti och hiphop skola Malmö
http://www.glokala.se/skola/index.php?option=com_content&task=category§ionid=3&id=62&Itemid=144 1 år och studiemedelsberättigad. Obs. endast 18 år och äldre. Startar HT 2007.
låter nice :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
FYFAAAAAAN va naaaaaic
C.R.E.A.M.
Stod ju inte ett ord om graffiti.
läskunnig? Man brukar säga att hiphopen har fyra element: rap, dans, grafitti, DJ. Inom kursen kommer man att arbeta med alla dessa, men man kommer också att kunna välja hur man vill fördela sitt engagemang.
Haha javisst där stod det, missade det.
dans
Andres. FUCKKENEFÖREVIGT
Heh, värt att belåna sig på ca 47 000 kr för att gå på hiphopskola. Not.
I'm having a bad day,don't make me take it out on you!
du är insatt i det här med csn märker jag. men sen känns det väldigt oseriöst. "grafitti" och ", , , ."
madass F24 Klart det är värt det! Tänk dig ett slappar år med bara graff och lite hiphop!! Ska lätt söka dit! hoppas jag kommer in!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Grafitti? det stavas Graffiti ffs!
haha värkar ju jävligt seriöst när dom stavar fel på graffiti... NAAAAAAAAAT!
Stål från Göteborg: http://www.fotolog.com/jahjahknow
verkar*
Stål från Göteborg: http://www.fotolog.com/jahjahknow
Fixar ni bostad också? :D
Nu har jag sökt! =D
best SPRAYCAN shopping at: copenhagen streetwear,vesterbrogade 71, (ph +45 33315104) www.cph-streetwear.dk[email protected] take left side outside central station,walk 10min,they are always opening on time! 11 oclock sharp! everyday untill 18 oclock! carry MOLOTOW beltons and MONTANA hard core spain(good prices!)markers and caps;) creditcards welcome!!
Är det någon som sökt?
verkar ju ganska löjligt. vad heter skolan? "school of hard knocks" eller vadå?
"varför ska alltid dom vuxna bestämma, varför kan inte barn få vara stora, och välja föräldrar"
whatone Vadå insatt i CSN? Svårt att veta typ hur mkt lån man drar på sig på ett års studier eller vad? Ja, du drar på dig runt 47 000 kronor i skulder för ett års studier. Tåls ju faktiskt att tänka över när man bestämmer sig för att plugga.
I'm having a bad day,don't make me take it out on you!
men med den lönen du får som hiphopare sen betalar du det snabbt.. :)
"varför ska alltid dom vuxna bestämma, varför kan inte barn få vara stora, och välja föräldrar"
Folk snackar om de 4 elementen, jag kör med golvvärme det är mycke bättre.
Du bankar men får shi komma in.
Finns det någon här inne på forumet som gått skolan? Vogelsize P20 Kom du iväg? går du där nu? Jag är lite intresserad av hur det är, det hade varit skjysst att snacka med någon som går där.
Uppdaterad info om Spinneriet. Malmös Urbankonst och hiphopskola kommer snart på
www.glokala.se . Nedan ser ni vilka gästlärare utbildningen hittills haft.
- DJ Kid Skraam, TrickDjing.
www.kidskraam.com , www.myspace.com/breakdjkidskraam- Blade(NY), Livegraffiti performance.
www.bladekingofgraf.com - Ken Swift och Mr Loose(NY), breakdance. www.breaklife.com- Ruskig, Quikmove måleri.- Figge Heurlin, Skapande Svenska www.figgeheurlin.se- Little Flame(It), breakin.- Maria Grönqvist, festivalorganisation.- Bates(Dk), kopiamåleri. www.greatbates.com- Ken Ring, Musikproduktion. www.barabazz.com- Mia Hulterstam och Cecilia actis, Filmanimation. www.dancinganimation.se- Dogge Dogelito, Svensk raphistoria. www.myspace.com/officialdoggedoggelito- Calle Ulmert, Samarbetspedagogik. www.aventyrspedagogik.se- J-ro(alkoholiks) och Dontrel(La), Hiphophistoria och music management.
www.alkaholiks.com , www.myspace.com/alkaholiks- Carola Gillheim(FreestylePhanatics), Dans New School. www.freestylephanatix.com- Sam-E(Medina), rap och producent. www.7dar.se- Promoe(LoopTroop), rap och producent
www.looptrooprockers.com , www.myspace.com/promoe- Jens Anderson(The ark), studioteknik. www.myspace.com/theark- Mark Jenkins(Washington), offentlig skulptur. www.xmarkjenkinsx.com- Jahman och Fredrik Forsberg, grafisk design.
www.jahman.nu - Inti(Chile),
www.graffiti.org/inti Skolan samarbetar med olika aktörer och arbetar även utåtriktat. Under samma period har skolan bla arbetat med Cfuk, Centrum För Urban Konst, Liv och Zack, Studio 9 volt, Dennis, Alma, Studio Juju, Attila,Flowdanceacademy, Wildcats, Graffitigalleriet, Jeppe, Osignad radiostation, Daniel, Stapelbädden, Carolina, Gonska Advanced Patrol, Mazetti Kulturhus, Boomboxsaint, Jacob, Designskolan, Arbetscentrum Malmö mfl.
naaaaaaajjjsss:D fan va gött:P
Sirkone.
Han har gjort detta förr, och det är väl ungefär samma som innan. antar jag ( ? )
yo hiphop r'n'b