I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2007-04-23 15:28

Rull

Rull

Sågs i E-tuna idag på väg mot stockholm vid 07 tiden vl regina hfu tro mofo sen va de massa andra som ja inte såg va de va allt i färg . hfu och tro va enorma tror att de var nästan toppar hade ingen kamera så ja fick inte kort

I sell your doughter on ebay,Then we could call it even.

2007-04-23 21:13
Lägg inte upp här. vill dom visa så  har dom en fotolog eller så kanske det visas i up/killroy eller någon annan tidning.
OverDoze!

2007-04-23 23:44

Du målade på ett tåg, då får man ta att människor lägger upp bild, dom målar ju på tåg för att folk ska se, ellerhur?

2007-04-24 01:33
De* målade på ett...........

2007-04-24 08:35
limpoos P18

Behöver man inte alls...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-04-24 12:25
Jag målade inte. Men man målar ju inte för att någon ska slänga upp bilder på whoa, eller? Det är ett + om det rullar ut i trafik men det är ju inte så ofta dom gör det. Då undrar jag verkligen om man målar för att alla ska se det, eftersom oftast så måste du gå in på en yard för att se dom och då skulle det nog kännas mer lönt att måla en vägg.

Men jag ska inte svara för dom, men jag tror ingen målar för att få sina bilder publicerade på whoa.
OverDoze!

2007-04-24 19:05
jävla liperier om bilder hit å dit.
klart man inte målar för å få bilderna upp på whoa.
men målar man får man räkna med att folk kan ta kort och kasta upp lite här och var.
sen om personen i fråga gillar de spelar väll ingen som helst roll.