I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Reklamannonserna på stationerna

Vår Hiphop - Graffiti

2007-04-22 21:01

Reklamannonserna på stationerna

Har funderat på just Reklamannonserna på tunnelbane stationerna, när jag har målat station tidigare har jag alltid undvikit reklamen för att jag fått för mig att det blir en jävla dyr historia om man skulle åka dit på dem. men är det någon som vet om det värkligen är det? 

är inte ute efter spekulationer utan mer efter fakta för jag har svårt att tro att INGEN torskat på just reklamanonserna...

http://www.danasoft.com/sig/Rttis.jpg

2007-04-22 21:18
bojjarn du verkar ju ha rätt bra koll på det själv? Det blir mycket dyrare om företaget bestämmer sig för att kräva skadestånd, ja.
Mind Your Head...

2007-04-22 21:19
ja men jag vill höra skräckexempel inte bara att det blir dyrare, det fattar väll vilken idiot som hälst.

2007-04-22 21:43
Men fan, whoa i ett nötskal. Kan inte de som inte vet hålla sin dumma jävla käft stängd. Det finns otaliga trådar där frågeställningarna ändå är såpass kassa att alla nötter fritt fram får spekulera.

Någon som har blivit dömd i frågan som vill träda fram och dela med sig av domen?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-04-22 21:59
I gbg brukar dom iaf inte buffa reklamskyltarna på vagnarna eftersom det inte är deras egendom. testa att kötta dom och se ifall dom byter dom.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-04-22 22:08
nej det gör dom inte i stockholm heller FÖRENS du åker fast. då får du betala för anonsplattsen.. det jag ville veta var om någon blivit dömd och hur mkt det landade på. jag var nog lite otydlig men jag trodde det räckte när jag skrev att jag inte var ute efter spekulationer utan efter riktig FAKTA.

2007-04-22 22:58
Det är iofs konstaterat i denna tråd att det kan blir dyrare, om man tex målar på ett "reklamtåg" så blir det skadestånd till företaget bakom också...

Ring till valfrit reklamföretag?

2007-04-22 23:06
"företaget kan stämma dig till skillnad från vad sl kan"
hahahe hej

2007-04-22 23:06
reklamföretaget
hahahe hej

2007-04-23 11:29
finns reklam som sträcker sig utanför reklamplatsens ram. sån där liten text remsa som sitter kvar på kacklet lite överallt,.. borde inte det va skadegörelse som satana

2007-04-23 22:02
haha. Uteblivna reklamintäkter, finns det något som heter så kanske dom använder det, va vet ja. Ja vet inte vilken just nu, men har för mig att Clearchanel är mycket snabbare på å försöka få ut pengar än vad JDauxe eller hur fan de nu stavas är. Eller så är det tvärt om. nu missade ja trådens topic men torsk på en reklamskylt har jag men fick inte pröjsa ett dime för dom sa att reklamtiden för just den planchen var över så de va ba å byta. De va jdauxe