I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hittat pigment!

Vår Hiphop - Graffiti

2007-04-13 18:23

Hittat pigment!

Hej jag har hittat ett antal av dessa förpakningar (23st) i olika färger. Det jag undrar är om det kan användas till att blanda ink av något slag? har inte hållt på med det så mkt så kan ingenting egentligen jag har nog mest haft tur när jag lekt tidigare.. men skulle va kul att veta om dom kan användas till något.
Ni behöver inte svara om ni inte kan något!

Fram

Sidan

det är bra, seriösa pojkar nu// idrottslärarn

2007-04-13 18:37
det står även på den att det är textil pigment om ni inte ser på bilden

2007-04-13 18:42
ahh, jag har också nått liknande hemma.. har aldrig tänkt på att blanda till en ink av det. Ska fan lungt prova nån hexblanding nu!
Fuckin' OG! Shiznahmutherfukk!

2007-04-13 18:53
har gjort det några gånger blir ingen höjdare.
detta var det roligaste jag sett sedan polishuset brann!<br>

2007-04-13 19:42
okej, ingen som fått det att funka ? har för mej att jag läste om textilpigment förr nån som gjort nå "ink" av d , ska försöka hitta det eftersom ingen här lyckats :P

2007-04-13 19:48
Har du det i dit vanliga bläck blir konsistensen förmodligen våldtagen. Däremot funkar textilkladd att bomba med om man inte bryr sig om hur lättsanerat det är, bl.a. Hedins har det färdigt i små flaskor i deras förpackningar i många härliga färger - däremot går det bort med en trasa och lite ajax.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-04-13 19:53

okej. ah jo men det gör inget om det är lätt att ta bort finns många som sett det redan innan dom tar bort det och sen är det ju bara att köra igen.

2007-04-13 19:58
Precis! Mycket bra inställning.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-04-13 20:25
Prova att blanda med lite vatten eller något och kolla vad som händer, det kanske regnar bort men det är ju shysst väder nuförtiden :)

Btw, sicka välvårdade fingrar du verkar ha. Vart är den törra can-huden?
Chrome @ my sko jao!

2007-04-13 20:46
haha ja ;D
albihno; eh jag vet inte men den är ganska färgglad nu iaf ;)

2007-04-14 01:53
Om du har något ink som du vill ha lite drygare så kan du blanda ut med det.

Och jag tycker också du hadde söta fingrar!
Dysläktikär