Definiera en TOY
gokväll! Satt precis och funderade på vad som ska klassas som en toy egentligen? Är en 15åring som taggar skitkasst en toy TROTS att han kör insidor etc? SPAQ är väl ett bra exempel.. hur många gånger har man inte fått höra att SPAQ är en toy.. skitunge etc.. Såklart, han taggar inte snyggast, ingen i HBA är har några riktiga skills även om SPAQ har skärpt sig på senaste. Men visstfan kör dom hårt, dom kör somfan? Så.. skulle vara kul å veta, hur definierar ni en toy? peAACE lööv n treatment folks.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
asså vad spelar åldern för roll drar man snyggt så e man inte toy
Mikael Söderlund made me..
Golaren_kino_89 räknar jag som en toy
Toys är personer som är nya i "leken" och inte vet särskilt mycket samt inte besitter några specielt imponerande skills. Hur länge man är toy är individuellt, du kan vara toy i flera år, eller så kanske du är toy knappt en månad, helt beroende på hur mycket tid och jobb och intresse du lägger på graffitin. I regel skulle jag inte klassa någon som toy när dem vet vad dem snackar om och målat i kanske...1-2år, gjort ett antal pieces samt har nån form av "stil". Har du uppnått det spelar det ingen roll om dem är 13 eller 23.
det är inte vad man prestrerar som gör en till toy det är ens inställning..
LeeRoyJordanJr.7.2
...samt vad du presterar. If your don`t know the drill and ain`t got the skill your style won`t be ill. um, eller nått.
En toy, är en oerfaren "graffare"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag anser att det enbart är vad man presterar, det är jävligt många som inte är "toys" som fortfarande är väldigt dryga eller ovänliga, många av dessa anser även sig själva vara extremt skillade. Jag tycker inte att det har att göra med hur många tågmålningar man har, eller inte har, gjort heller, utan om man kan hantera graffitin, om man kan göra snygga bokstäver, även tags. Man ska ha en fingertoppskänsla, både för tags och pieces, det finns skillade 13-åringar, men det finns även 27-åringar som är toys, tycker jag, men det är upp till var och en, jag går bara på stil. När graffitin börjar handla om bombing, och speciellt om det är en dålig person, så tycker jag inte att det längre handlar om en konstform. Sorgligt men sant, dock ligger det i betraktarens öga.
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
för att sammanfatta, en toy är en toy, HAHAHAHAHA
worldbiggest så man kan inte vara toy och lägga 2 panels?
-
dirtysanchess Du ska nog se att jag funderat tillräckligt, annars hade jag inte uttalat mig....
en toy är någon som sitter och dissar på whoa.
jag kommer tyvärr inte på något att skriva här för tillfället, så det får vara tomt sålänge.
no offens D-light men då måste du vara en Toy eftersom du dissar alla Toys ;)
En toy enligt mig är en som frågar hur man byter cap på en burk..
eller hur man fyller på en flow.
-
Du...
Han var god för fem miljoner, men han valde flaskan – och livet som uteliggare. Det var där han hade sina vänner.<br>
Jag är iaf inte redhead...
Han var god för fem miljoner, men han valde flaskan – och livet som uteliggare. Det var där han hade sina vänner.<br>
en toy är nån som dissar andra graffare
chicks are for fags
Toys e såna som vill ha päron på pizzan!:D
fan det måste jag pröva någongång..!!päron(inte min föräldrar utan frukten syftar jag på) på pizzan
konne P16 vadå målare!? tycker du att alla målare är toy!? shit jalla falafel..
En toy är en som kommer till whoa för att fråga vad en toy är.
En toy är en som frågar vilken skokrämspenna som är skönast.
En toy är en som frågar var som är skönast. Montana gold eller black.
"gotcha back like a chriopract"
waic är störst i klassen och brukar ta de andras vattenfärger på bildtimmen.
En Toy är någon som inte hämtar mjölk när man ber dom!!!
Rastaman vibrations, yeah!
en toy är ngn som man tar burkarna ifrån när dem kommer förbi bänkarna vid moskén som man sitter på och krökar på en vardag abow.
-
Kan tänka mig att du är störst i klassen :)
Sa ju det. Störst i sjunde klass.
drygt, hatar när folk skrattar ihjäl sig. hatar att vara såhär rolig.
man får inte fortsätta prata med folk, även fast man vill. dom dör ju bara.
men då kan du ju lika gärna råna mig på min färg :)
ska du skolka från skolan?
jag bor inte i hufvudstaden. så tyvärr. men vi kan köra en rånarrunda när jag kommer ner nästa gång.
en toy har ingen skill en toy vet inte vad man ska respektera och är allmänt dålig inom graf (kan ha målat länge men inte blivit bättre) har inget med ålder att göra tkr jag.. det har med stil och respekt att göra.
det är bra, seriösa pojkar nu// idrottslärarn
dom ända som inte är toys är dom ssom är tillräcklit gammla och målar snyggt! alltså mellan 80 och döden o målar med samma skills som världens 100 bästa målare tillsammans!
UFFLINE, TUFFLINE UPPGIVARSAMHÄLLE
Lägger du fula målningar/tags så är du en "toy". Om du är toy eller inte har inget med din ålder att göra. ALLA som är dåliga på graff, vilket väldigt många är, är TOYS. Därför kallas färskingar och nybörjare för toys för att dom inte är bra än. Enligt mig är de riktiga toysen de målare som har hållt på ett tag men som fortfarande målar som 3-åringar, då är det dax att byta hobby. Peace.
Säger bara "whoa"
OverDoze!
Toy är väll onekligen en nybörjare ja. Dock behöver man inte ha mad skills för att sluta vara toy utan det räcker med att man kan lägga grejer som ser bra ut och inte är en liten unge eller har mentaliteten av en liten ung..
Haha " Är en 15åring som taggar skitkasst en toy TROTS att han kör insidor etc? " Och om han kör insidor? Alla kan köra insidor om dom vill än hur bra eller dålig du är. Måste säga här alla snackar om att man inte är toy förräns man lägger snygga grejjer. Vad menar ni med snygga grejjer? asså att dom ser bra ut i en sekund om man kollar förbi med keffa lines o så men det gör väl inget så länge helhetn ser bra ut? Eller en målning som stil och bokstavs mässigt inte är lika feta men linesen är välgjorda? En toy för mig är en nybörjare, dålig målare. Det som avgör toy eller inte är väl, attityd, kunskap, cancontrol och men inte lika mycket stilmässigt.
Not all drugs are good. Some... are great!
waic Nu anser jag att du är toy eftersom du spelar grym, så släng upp ngt som du är stolt över förutom din sjukt fula station som du torskade på.
-
Dart i Bel e en toy..
aldrig lagt..
Lyricist
2007-03-27 16:38
en toy e en toy som inte fattar ett piss
Lyricist
2007-03-27 16:38
En toy är någon som är oerfaren och inte gör letters och stil snyggt ..
Seko:HELL & ORBIT= toys Vad snackar du om skulle Hell vara en toy...
mr-seen hoppas inte det är du som har gjort piecen du sitter vid på din sida. isf har du ingen rätt att uttala dig.
-