Burkar utan kulor?
Tjo, jag undrar om det finns några burkar utan kulor i såsom Montanas Krom burkar? Altså så det inte låter när man skakar dem.
Jojon är återigen en statussymbol, Så börja Joja! Om jag var en pingvin skulle jag..
magnet fungerar även om du vill slippa ljudet............................
molotow ;)
http://www.aftonbladet.se/vss/goteborg/story/0,2789,1104598,00.html<br>
som vinyl säger så kan du sätta en magnet under burken så låter den inget
det är bra, seriösa pojkar nu// idrottslärarn
Graffare
2007-03-19 22:32
Minus då är att ingen orkar bära runt fler än 4 med magnet.
Montana chromen har visst kula jag testa att skaka i typ 2 timmar då kom den fram
mm jag med fick fett ont i armen men det var det värt så att jagkunde skriva i den här tråden.
-
VeCn går det inte att använda samma magnet på alla burkar då? ;)
Montana cromen har inte alls nån kula om de inte är spanska burkarna då har dom de.. Tyska har inte nån kula har själv öppnat ett flertal burkar när jag ska ha färg till min flow... Men sen så brukar man ju tejpa burkarna innan man slänger ner dom i ryggan sen brukar iaf jag alltid försöka ha dom i en låda så att dom står stadigt också då låter de inte ett skit.. och när man skakar får man väl ta mangnet om man nu är så nojig.......
WastheadZ
vad spelar det för roll om det finns en kula i burken som låter lite när man skakar?
Det ska låta lite skrammligt när man målar fan ;)
Graffiti can't be stopped!
Ljudet som e charmen med det hela.. Utan "skrammlet" försvinner ju känslan =P
www.ifuckyourgirlfriendto.org.asm
molotow har visst kula. Det enda som funkar är isf magnet, eller så skakar du burkarna ordentligt innan du drar ut. Så slipper du stå och göra det när du målar.
Hagmans svart har ingen kula nu vet ni !
molotow har kula, (som din mamma sa till dig), och bland burner chrome så är det bara chromen som inte har kula, guld och koppar har båda två kulor.
jag har aldrig hört talas om burkar utan kulor... tjejburkar då eller? Okej... den sög...
Stål från Göteborg: http://www.fotolog.com/jahjahknow
för att det låter när man går tex
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Evil_Bastard P57 Hihi =D
Det är ju kulan som gör så att det blir omskakat.
Chrome @ my sko jao!
Montana Platinum Chrome har ingen kula, men det var ju ett tag man kollade läget (1 år sedan).
Graffare
2007-03-20 20:07
racca Tänkte mest på dem magneterna man kan köpa på highlights.
_devil_ P28 ingen kula i burken när dom är slut.. mystiskt!
direkt från sundsvall, liten som en ärta!<br>www.clein.se | www.clein.se | www.clein.se
VeCn: Du kan ju ta vilken kylskåpsmagnet som helst, bara den är tillräckligt stark. Hur trodde du folk gjorde för typ ett år sedan innan Montana började göra alla dessa småfåniga grejer som special-graffar-handskar? :)
Chrome @ my sko jao!
Ursäkta mig, jag måste formulera om. Menade Chromestar.
Graffare
2007-03-20 20:56
Vet int jag använder inte sånt.
om det är sånt som är problem så ska ni sluta måla!! shit vafan ni klagar över ljud? klaga när ni fått huvudet mosat av en fet dinosrie som helt plötsligt kommer kutande från en offentlig toalett som du sen upptäcker är din faster! då kan du klaga, men detta? lägg av att klaga på saker som ljud! om du inte klarar av att hantera lite skrammel när du målar så sluta måla!!
Har suttit dagen lång på tåget genom babylon.
FKS Fast det är ju bara 1 hagmans och det är Hagmans svart med rött lock aka tjocktflytande underredsfärg som inte har nån kula...
"Jag var så fattig när jag växte upp, att hade jag inte varit pojke så hade jag inte haft något att leka med!"
FKS Abooo ingen visste det va?
-
Alla crome typ
Du borde nog ta ut haden ur rumpan! / Dr..
Du kan ju köpa en Cansilencer. Funkar fint, håller kulorna på plats ;D
Checka Highlights:
Cansilencer
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kalsonger, håller väl också kulorna på plats om ja inte minns fel ;P