Argument tisdag 13/3 22.00 SVT 1
Diskussioner om lagliga väggar.. säkert inget o se men men.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lyricist
2007-03-12 18:20
om man inte får vara md o diskutera ere no inte mycke o se på för de blir aldrig nån ändring ändådom ända som kommer at vara där e typ politiker o graffitihatare
vem ska diskutera _för_ lagligvägg? eller skare sitta 2 st som är emot lagligvägg?
aja har inge bättre för mig, tack för infon..!!
Graffare
2007-03-12 19:47
thx for the tip.
They called me Mr. Glass
Graffare
2007-03-12 19:47
meeen, inte förens imorgon ju
They called me Mr. Glass
He Who Professes The Faith Will Excel: And To Whatever You Accustom Yourself You Will Grow Accustomed To. <br> Blessing To The Reader
Vem kommer dit och pratar för?
Analism
Vem fan är Kathrin Nordkvist?
Analism
Tror hon är en Journalist om jag inte misstar mig?
Dysläktikär
Otippat att kulturborgarrådet ska debattera MOT lagliga väggar! Jävla drägg! Big up till Kathrin Nordkvist som är för lagliga väggar.
www.ifuckyourgirlfriendto.org.asm
Pluggar inte Kathrin foto på NISS (nordisk institutt for scene og studio) i Oslo? hon är väl 23år och hennes familj består av: mamma,pappa och ett par tvillingsystrar! kanske misstar mig men men...muhahaha
Freddiefresh P76 Ey, du är scary...
Analism
Freeg: Word.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fan va ruskig ägde! :D Vilka jävla argument! :)
Helt rätt av ruskig att ryta till, varför dra alla målare över en kamm bara för nån liten jävla unge ute i akalla boffar på EN bild från 90 talet? :/ ..
bra bra ! jävla kärring snackar mkt skit asså
undra hur många ggr dom har tagit det där nu.. dom kmr ju aldrig någonstans
det är bra, seriösa pojkar nu// idrottslärarn
Det hon sa om boffadet kommer bli en svensk graffiti klassiker :>
Precis, det har fastnat. Annars använde kärringen jävligt fattiga argument
Can't break necks in boxes
orka samma gamla argument som birgitta rydell o kjell hultman drog back in the days. folk borde kunna genomskåda de nu ! o att hon sett bilder på grabbar som boffar, ja har sett bilder på kärringar i hennes ålder som köper småpojkar i brasilien.
fan va ruskig ägde henne big up till honom!
OOOOH AIK STOCKHOLM!
fy fan vilka billiga argument hon körde. Ska alla nattklubbar i stockholm stängas för att det förekommer droger?
Ja, jag har dyslexi.
Madeleine Sjöstedt, riktig keffkärring
förresten. prata inte ruskig och kulturborgarrådet om samma lagliga vägg försök?
"Boffa kråm ur en påse tills man dör lr röka heroin som graffiti målarna gör"
jag såg Madeleine Sjöstedt´s son boffa chrome inne på Stockholmsborgarråd.. stäng igen butiken direkt... Sicken lirare.. varför åker man till ett program för att argumentera för något som man inte har belägg för? PAJAS!
Lyricist
2007-03-13 23:13
enligt kärringen knarkar alla graffare fan d va nå nytt... ick riktiga agressioner på fittan d e såna som borde halshuggas... sorglit att det bara är sånna osm hon som får blii makthavare i vårt avlånga skitland
Lyricist
2007-03-13 23:13
"Jag har sett bilder!", haha vilket skämt hon är.
I danmarks riksdagshus hittade dom spår av kokain på 4 toalätter efter stormöte, skulle vara väldigt svårt å få ut personerna för 130 personer var närvarande, sa EKOT för nån månad sen. Avskaffa laglig politik
Hennes mailadress om någn är intresserad:
[email protected] Hon måste läsa igenom alla mail så bara att börja skicka.
Ja, jag har dyslexi.
men om hon har sett bilder på grabbarna som boffar, om dem lyckas ta bilder på grabbar som boffar borde dem väll vara lika duktiga på att kunna ta bilder på grabbar som målar?
Sista frågan i chatten med Pärra efter programet:Fråga: whole car eller wild style i ett fame?Svar: whole car
hmm tycker han va lite väl kort i chatten alltså
svarade väldigt kryptiskt på vissa frågor tycker jag.
Ja, jag har dyslexi.
Samma jävla argument som alla andra debatter som handlat om detta innan.
ONE UNITED! Sir_Alex.blogg.se
Graffare
2007-03-14 10:08
går det någon repris typ? missade det.
They called me Mr. Glass
Kärringen som argumentera för sthlm! . Vad vet hon igentligen?? Om man hade lagliga väggar så hade dom inte haft så mycket runt om i sthlm , Prova i nått år och det kommer säkert bli bättre ! Men ush på sånna idioter!
HEJ JAG HETER
[email protected] ,
MÄRSTA-LINJEN
http://www.aftonbladet.se/vss/goteborg/story/0,2789,1104598,00.html<br>
Å vafan är det för argument . 12 årigar sitter och boffar bakom en laglig vägg, Ökar klottret av att nåra kids boffar chrome?!
HEJ JAG HETER
[email protected] ,
MÄRSTA-LINJEN
Folk boffar väl för att dom vill, inte för att dom är graffitimålare? Stäng fängelserna! Det förekommer droger i dem! Spärra av gatorna, folk säljer knark där! osv.
WHADUP
If ya want beef then bring tha ruckus, cuz Fo-Tang Clan aint nutthin' to fuck with.
får man fråga när i programmet dom snacka om väggarna??
If ya want beef then bring tha ruckus, cuz Fo-Tang Clan aint nutthin' to fuck with.
Tyckte att det var samma gamla tjafs som vanligt. Big up till Ruskig och gubben från Eskilstuna som faktist gör ngt... Konstbruden hade ingen koll...
Analism
Dd_Dj P17 Om du kollar på hela programmet så handlar det först om Afghanistan. En bit in så börjar dem snacka om lagliga väggar!
Men hon hade inga bra argument. Hon bara bablade om att graffiti var konst och det var typ allt... Men inget ont, det är väl bra att folk ser graff som konst
Analism
icecool okej igen, varför är jag konstig!? btw, ruskig ägde...man vill ju sätta en kula i hövvet på dendär kärringen..!!
erotikstyle inte säker men tror att det finns på svt.se