Can-belt...
alla vill vara Trane.länk. http://www.overkillshop.com/en/product_info/info/1439/
YESYESYES,nu kommer jag lätt bli coolast i stan =D
http://www.aftonbladet.se/vss/goteborg/story/0,2789,1104598,00.html<br>
om det inte finns i USA,tyskland eller japan så finns det inte alls :)
och med japan menar jag kina,korea o sånna länder med..
Graffare
2007-03-09 15:49
sjysst idé iof...för de som vill slippa ryggsäck och därmed misstankar från gamla gubbar med hundar.
They called me Mr. Glass
Jippi en magväska, nu kan man äntligen se ut som en äkta tüsk turist! Eller är det månne ett bombbälte för terr-urister?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ska ha en fet täckjacka över så kan man snatta
It´s BIG it´s BLACK it´s JACK´S
Hahaha tyskar säger jag bara!
413
Herregud ;) Snart gör dom väll robotar som målar för en?
Dede; som att inte du vill ha en!
"Bara för att du är paranoid betyder inte det att ingen jagar dig."
reespect Haha.. Men det är lungt ;) Detta är whoa.Big-Jum Nope.
fyratreett Om du tar med alla "japan-länder" (hela asien blir det nästan då :) ), USA och Tyskland så finns det bara U-länder och ett tiotal i Europa, alltså inte så många länder alls. Så att det skulle nog kunna stämma :P On-Topic: Det där ser ju bara ut som ett självmordsbombarbälte. Bara att ha burkarna i ryggsäcken/kassen eller i fickan/under jackan.
Chrome @ my sko jao!
man kan sy fasst fickor på en väst o ha under jackan o racka i, mycket smartare, får med sig mycket mer cans ;)
"Real bad boys move in silence"
KEEP SYSTEMPÅSEN REAL!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
finns ett kamerabälte man köper på coop forum som platsar ett 6pack perfekt.
meep
asså fy fan va pinsam grejj, skulle inte använda de om ja så fick de... shiiit
Gbggraff Big Up To My Maan ! sant asså , Påsen for life...
etuna_bombaren P17 eller så kör man en fet bag?? Jag skulle absolut inte tacka nej till ett sånt "bälte" Tänk på att man inte kan hutta cansen om man får jag!! (vilket kan vara en rätt bra grej då dom inte huttas i onödan)
e de bara ja eller funkar inte länken?
Ingen mera rosa banner
Den funkade igår när en polare visade mig den... Nu har den väll utgått ur sortimentet... (den fanns bara i begränsad upplaga)
bra... fy fan om kidsen kommer me sånna om ett par år
står ju bara no product found
"gotcha back like a chriopract"
Overkill blev överlyckliga att bli av med de exemplar de blev påprackade och hoppas att det hela ska vara bortglömt om några år så de inte behöver fortsätta skämmas.
vogelsize P19 Vad menar du med dessa meningarna?Tänk på att man inte kan hutta cansen om man får jag!! (vilket kan vara en rätt bra grej då dom inte huttas i onödan)
Shake n' Bake!
Man kan inte köpa ett nytt? Jag känner att min gamla ölkeps börjar bli lite sliten och tråkig, men ett ölbälte med åtta slangar vore ju däremot något utöver det vanliga. Jag gick för mycket innanför västen - så jag fick förmycket innanför västen. Skumma uttryck i en värld av ölbälten.
Även lite skum stavning efter några öl innanför västen kanske.
Shake n' Bake!
Pharrell P33 jag menade att det är svårare att kassta iväg burkarna om man ska ha dom i ett jävla bälte... Och det kan ju vara bra att man inte lyckas kassta iväg dom och lyckas komma undan, så man kan gömma dom och ligga lågt ett tag...
Öö okej. Varför är det bra då? Dumpa burkarna är ju typ alltid plan A.
Shake n' Bake!
Vet inte vad ni är för wutang nigguhz med med 6 burkar runt midjan gaza-stylee hade jag fan sett jävligt suspekt ut oavsett om man såg vad jag hade innanför jackan eller ej
..:: A dollar short and a day late. Story of my life ::...
Jag har bestält in 7st såna där bälten så har jag en för varge dag har även bestält hem hängsel byxor och byggjobbar helmet (gul) som jag ska ha när jag är ute och skriver. Jag själv anser att det är mycket praktiskt och är mycket stolt över min nya outfit!
WastheadZ
Pharrell P33 det har hänt mig att man bara kastar påsen, man tänker inte på platsen sen när man gått tillbaka och letat har dom varit borta...
Mer värt o bli av me några burkar än o åka dit???
Shake n' Bake!
aah shit angeredking du äger :D :D :D
Lipare
färgpigment. såldes en variant i sverige innan som dock blev olaglig om mitt minne stämmer. finns naturliga varianter hos hobbyaffärer, funkar dock inte lika bra.