I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Späda färg?

Vår Hiphop - Graffiti

2007-02-27 01:48

Späda färg?

Hadde tänkt fylla på min flow med lite vit färg och tänkte jag skulle ta och tömma en kanna...

Men är de nån som vet vad man kan späda ut färgen med utan att färgen sitter dåligt sen?
Skulle vara sjyst om man kunde få den att rinna...

Puss hej!

2007-02-27 02:10
Du menar xylene :P
Joo de var de jag hadde tänkt men har tyvär itne de och vet itne vart man kan köpa men ska kika vidare efter de..

Aceton och tinner är du säker på att de funkar bra?

2007-02-27 03:17
En fundering som jag själv har haft är om man skulle blanda i svavelsyra i färgen så att den fräter in och sätter sig riktigt jävla ordentligt...
Problemet är bara att jag skulle gissa på att udden också skulle fräta sönder...

Skulle vara kul om de nån som har prövat de och kan berätta om de funkar...
WastheadZ

2007-02-27 04:41
HAHA kan tänka mej att de blir fina märken!
Kanske skulle ta och hälla nåra droppar svavelsyra i flödet och se hur fint de blir!
WastheadZ

2007-02-27 09:12
NU har du problem va:) Varför inte bara slänga ihop något hemma blandat eget vitt bläck? Det som du för över från burken har en tendens till att torka in. (Om du inte späder den vill säga) men för det måste du ju veta exakt va du ska ha, och hur mkt! Råder dig till att tjacka / blanda ett eget bläck, och fixa o trixa lite med det istället!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-02-28 11:27
Skippa xylenet, det är inte så jävla hälsosamt... Aldrig funderat över varför det står "no xylene" på de flesta pennor/bläck?

Ta något annat istället..
Samhället färgar inte längre av sig, vi färgar av oss.

2007-02-28 13:43
-two- JJoo man lär ju fotta buffsen iaf! ;) har blandat ihopp lite gran nu i natt så ska pröva de ikväll så får vi se om du funkar hehe

Schlooken Buffsen kommer före hälsan! ;)
WastheadZ

2007-02-28 13:56
jag kan ju rekommendera att inte taga på nått folkrikt ställe med svavelsyra i pennan ;) tänk bara silverpenna t.e.x. ,
You can kiss my whole asshole!

2007-02-28 13:58
fy fan vad whoa är fyllt med toys 100% toys

svavelsyra i inket? hur dum får man vara det skulle ha sönder hela pennan---

2007-02-28 14:28
Vandalen Då kan du ju berätta vad du kör och vilket crew du är med i också innan du kallar andra för toy eller?

Och vem fan är de som är dum här igentligen? Svavelsyra förvaras i en plast flaska (iaf de jag har) och en flow är väl endå gjort av plast? De enda som fräter är i så fall udden och jag lover jag dör inte av att punga ut 15spän på en ny...
Sen handlar de endast om nåra droppar för att pröva tänkte att de kunde vara en "kul" ide...
WastheadZ

2007-02-28 15:49
jafan , vandalen verkar ju fan inte ha nått vett i hela kroppen ,
100% fullt med outvecklade hjärnceller kanske .. men inget annat, så kalla inte andra toys :)
You can kiss my whole asshole!