ZTV utser svenska mästaren i gatukonst -Blir polisanmälda ZTV har polisanmälts för en tävling om gatukonst på sin hemsida.Anmälaren anser att ZTV uppmanar till skadegörelse när de vill få unga ska måla graffiti och filma sina verk.- Vi ber om ursäkt om någon tagit illa upp. Det var en olycklig formulering och den är nu ändrad, säger Caroline Karlsson, kanalens vd.Källa:ExpressenÄr det fler en jag som tycker det är fel att dom blandar in graffiti i gatukonsten?
Men nu ska vi alla tänka på att ZTV är en nöjes kanal, dom visar det som lockar tittare, tror inte det reflekterar det dom på redaktionen tycker. Tycker det skulle vart skillnad på om det vore 1:an 2:an eller 4:an som visade det, eftersom jag anser att det är med informella och fakta kanaler.Som i en annan tråd då någon anklagade highlights för att vara kommunister för att dom sålde sådanan tröjor, säljer det så säljs det.Skulle du sälja sand istället för vatten i en öken?
Ok, jag kan inte tänka på allt ;D Dom kanske fick pengar för en sådan kampanj? Sen att många oroliga föräldrar kanske kollade på det kanske var en bonus..
http://www.atlasmuren.se/forumet/index.php?s=1c37e2f208b84d302174ba4ddd51c9ae&showtopic=70&st=40