Nu får toysen på Gröna och Blå linjen se upp
Hittade idag på Stekarnas hemsida, www.vaktare.nu att CSG vunnit klotterbevakningen på SL. Äntligen så får ni på gröna och blå känna på dom jävlarna. LÄNK:http://vaktare.nu/forum_display.php?thread=36475&thread_start=30
Redline rocks
dom har ju hängt där länge även fast dom kanske inte fått...
bie-atch
2007-02-21 10:22:06 av
secop #37166
citat:
ordningsvakt 71 skrev: "Jaha då var det klart att CSG fick alltihop men det var ju väntat att dom skulle, få uppdraget för dom är bäst inom klotter/Egendom. Hälsningar från en Glad Behovare på CSG.."
På vilket sätt är CSG bäst? För att du jobbar där?
Har du jobbat på övriga företag så du vet hur bra dom är?
Hahaha liknar whoa faktiskt fast inte lika många fula ord.
WHADUP
tänkte mest på rivaliteten i forumet... men jobb har dom!
WHADUP
det är inte direkt så att de inte har hängt på gröna heller. Jag har säkert sett dem en tio - tjugo gånger där, och jag är där varannan helg.
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
kan ju inte låta soppaorna vinna kör på mer
Ni ska vara glada att det inte är Baseboll ligan som patrulerar om kring i stockholms tunnelbanne system och gator.
Baseball ligan härjade på 80-talet och det var en civil piket. Som var hjärntvättade och misshandlade folk på rullande band bara för att dom var invandrare eller såg konstiga ut. Namnet Baseball ligan kom för att i deras civil klädnad när dom jobbade så hade dom baseball kepsar.
abow
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Emeye P19 hehehe, tänkte på det jag också..ungefär liknande samtalston bland dem
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Oj farliga csg e här!!! hjälp.... gröna smurf patrullen lol
snart i en layup NÄRA dig
D va 2 st föredetta anställda som va grymma på graff. resten är ett gäng nymuckade MP muppar :)
XXXX-_p25_-YO
fd anställda som va grymma på graff? Vilka är det, och vad skriver/skrev de?
eller BSar du pga avundsjuka, för vem vill inte vara en CSGare!?!
jag vet namnen på dessa jag anser vara bra på graff. men jag tänker inte sitta och säga d här... och jag menade inte att dom va duktiga på att måla. jag menade att dom var duktiga på att JAGA målare.... och nej... jag e defenetivt inte avund på att jobba hos dom lol
jaha, missförstod dig. Ointressant vilka du anser vara "bra på graff" en bunt runknissar hela bunten, dock gör de en insats när de griper toys som ändå inte bidrar med sköna tags eller liknande.
Peace out nigga!
älskar tjockisen me glajjer
Har man bara lite koll så spelar det ingen roll vem som är ute och jagar på linjerna.
inget nytt csg har varit på gröna då o då i 2 år typ.
_GRÖNA FUCKING SKÖNA_ linje 19 söderut.....
csg är vart de vill oavsätt om det är deras ställe eller inte har jag märkt.
större är bättre
Tänk er ett whoa för alla csg , bt osv det skulle vart värre än whoa kan jag tänka mig, så kaxiga de är o vill leka coola tjockisar på nätet....wörd
Vad jag vet så kör BT uniformerat, vilket CSG inte gör. Då kan man alltid prestera bättre yellowbend :) fuck csg anyhow
+46
Hur fan ska dom klara av att bevaka alla jäävla väggar och stationer? det låter som att dom kommer behöva anställa rätt mycket nytt folk och min erfarenhet av nyanställda csgare är att dom inte brukar ha alla hästar i stallet om man säger så...
Redline MAdness
CSG har runt 1000-3000 personer anställda, som ska ha koll på varenda sthlmare, plus alla andra. Nepp skulle inte tro det. O sen, CSG jobbar på alla SLs områden.. vafan trodde ni egentligen ?
dom jobbar inte längs pendeltågslinjerna i alla fall utom förstås pendeltågsstationer och pendeltågslayupper, finns folk som kan dom där bushmarkerna mellan stationerna som sina egna bakfickor, svårt för csg att spana där
MY DOGGS BITE TO KILL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
som om inte klottergruppen har hängt på gröna innan. ehm.
Tycker jag ser dom lite då och då på gröna och den som inte hajjat att ta de lungt och vara diskret förens nu är ju dum i huvet.. Men som sagt håller dom inte till längst linjen utan bara på stationer rätt vanligt med civare i vangnarna också och att dom gömmer sig i hytterna så de inget nytt de bara hålla låg profil och se upp... Själv har jag klarat mig 10år utan torsk och med tanke på att jag är lyst så får jag ta de enu lungnare..
WastheadZ
CSG e överallt dom inte ska vara... tills nyligen hade dom avtal på röda samt pendeltågen/pendelyardsen... men dom va ju på betydligt fler ställen en så... civilt desutom.. vilket dom inte har tillstånd för... tar nog inte så lång tid innan vi har en ny falckincedent här :)
har inte csg något som helst tillstånd för att gå civilklädda? låter konstigt, har sett dom civila med polismän breve men dom är väl iof lika korkade som alla andra
Är det bara toysen som ska se upp?
Invandrar tjejer samlar luft i kinderna för att sedan säga: - aBoo