Oldschoolbilder - hemsida
http://drjekyll11.007ihost.com/fbgraff.html#update3 Via graffitiforumet på flashback så håller det på att dyka upp massor med bilder från Stockholm 87-92. Håll ögonen på hemsidan så kommer det dyka upp nya updates snart igen. Ska finnas +300 bilder att plocka fram tillslut... Känner du att du har egna bilder att bidra med så kontakta gärna mig via PM så kan även dina bilder dyka upp. Vi är självklart intresserade efter allt som finns och är gjort före 95. // Youngsters oldskool crew.
Någon som kan länka får gärna göra det. (Och en moderator kan ju vara snäll och ta bort mina två sista inlägg). Länka denna: http://drjekyll11.007ihost.com/fbgraff.html
Riktigt fräcka bilder, gillas
"Och då ska du sälja din gameboy för att du ska flytta hemifrån?<br> Hur liten är lägenheten?"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
FETT!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kul å se!
vad har hänt egentligen. en del målningar på sidan som är signade md "fucked up" skulle anses som burners idag av whoafolk. suck...
Fanns en del schyssta saker. Man ser tydligt och klart att det var en annan stil som gällde då en vad det är idag!
Varför är alla på Whoa så oseriösa?
så sjukt jävla bra!!! tungt med weston!!
GraffMan svär?
Well all I need is my 40, some Buda and my Timbs my biggity black benz with them 19 inch rims...
D där e riktig Graff:) TACK SÅ JÄVLA MYCKE
fettttttt-tT
atention hoes!
fet nice!
finns ju nån jävligt fet GBG sida som bara har gammlaskolan bilder?!hade den på favoriter förut..någon som kan länka?
Om jag inte tar fel så kan man se Dr.jekkyls skisser på flahsback...
413
acme.. mums.. This och girl piecen som satt vid stuvsta var riktigt fräna.. cazter heoheoheo
Well all I need is my 40, some Buda and my Timbs my biggity black benz with them 19 inch rims...
fweett
Om graffiti är ett brott måste det vara världens vackraste brott
cera P0 Och det har med saken att göra?
Kom igen nu, lite mer ska väl finnas i det svenska folkhemmet av 2007?
BAJSNIICE , en resa en reesa en reeeesa in the backway.
Seek And Destroy Motha Fuckas.
cera Det är rätt ovidkommande eftersom det är Rebbans bilder, upplagda av micke.n på hans site som sedan har länkats av Dr Jekyll för att folk ska slippa gå igenom alla länkar i forumet.
Tack för denna. riktigt kul att skåda. Synn att inte digitalkamerans era hade kommit då, men men.
Hakunamatata betyder att man lever i nuet, f. oldschool
Rastaman vibrations, yeah!
Pharrell P33: Riktigt tung!! Karln hade bra smak =)
jävligt fett
Not all drugs are good. Some... are great!
sköna westonpieces.. nice med lite icke digitala foton i övrigt!
synd att d inte va nått me Buzter & Dollar bara. nån som ha nå tips var men kan hitte d?
stört fett!
tänk före efter
vessma Indeed!
Shake n' Bake!
Update 4! (Liten jävel p.ga sjukdom)
Snälla Kalifone...har ni inte hela bilden av BUSTERS mästerverk vid Skärmarbrink?? Fan,den målningen fick mig typ att börja,har inte sett cden sen den buffades 1997 nånting...Har inte sett den sen dess! Som att se ett spöke, fast me sjukt positiv känsla! Jizzzzesss...
More than words...that´s what we do!!
Leyzone P2 Hallå,eru slut eller??? Vem tror du har gjort BUZ-grejen som skymtar på sista bilden??
En gång för alla kan väl någon säga hur man länkar istället för att vissa personer ska få länka åt andra!
All bitches on the line
hydes p27... undra vem som e slut? den va me i sista updaten så om du tänker efter å läser igen så ser du att mitt inlägg e innan den;). Dagen ilandsproblem mannen Ditt lilla knaster;)
Ähhhhhh...du borde bara utgått från att det skulle dyka upp nåt,o vem pallar kolla datum shit azzz..
Update nu med 49 nya bilder. Kick it.
Alltid lika stiligt med Virus-dängor.
Kul o sjukt inspierande att se foton från Gullmarsgettot när det var feta grejer där..!
arrgghhh, d e för mycket! Lova att du kör en UPspecial också på minst 50 sidor för detta är det bästa som hänt internetgraffiti någonsin
:)
feeeeeeeeeeeet
kungen i denna djungeln
Oj, missat detta, shit vad underbart! (L)
Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.