I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Fylla på din OTR Scrawlpen (Test)

Vår Hiphop - Graffiti

   

2007-02-05 19:21

Fylla på din OTR Scrawlpen (Test)

Detta är bara en terori som jag kommer att pröva på när min Scrawlpen är slut. Den kommande texten är antaganden och hypoteser från min sida.

Om du har målat slut på din Scrawlpen kan du prova att ta vanlig utomhus målarfärg och hälla det i den och ställa den på en plats där du vet att den inte kommer bli omkull puttad. Om det läker från pennna kan du droppa stearin eller något annat som du vet kan täta de små springorna. Sen äre bara ovänta tills det har torkat, rummet som den står i ska hälls inte vara så varmt för det kommer seka ner torknings proccesen skulle jag tro, dock ska det nog inte vara minus grader. Om färgen torkar helt igenom borde skruvfuntionen fungera som den gjorde med orginal stiftet. Dock är frågan om hur bra detta går att måla med och så vidare men jag tycker det är värt att prova detta då det är väldigt att få tag i en sån liten mängd av målarfärg helt gratis.