Varför detta GBG syndrom?
Stör mig som ... på alla de "nya" crewen som går över gamla piecar som funnits jättelänge. Mest bara med snabba crom pieces som ser ut som ....SKÄRPNING!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
håller med jag har åckså sett detta
MÅLA
som en GRIS`?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
la märke till att något lattjolajbans crew gått över en gammal quiter längstlinjen sist jag va däår..känndes lite ovärt
(”)_(”)_.-””-., ´ . . ´; -._, ´)_ "jag kommer fucka ur din tråd om du ska vara ( o_, )´ __)´-._) respektlös" /Amar F18
Riktigt jävla trist är det.
Ser gamla målningar som fick mig att börja köra bli över målade med riktiga skit saker. Men finns nog inget att göra åt det, målningarna måste göras snabbt och kvaliten sjunker i många fall
ja kan bara hålla med!
:)
aa det e förjävligt :( men ni i gbg kan ju gå ut och göra feta burners istället för att sitta här och klaga
det här syndromet existerar överallt. typ 13-åringar som springer o busar med sprayfärg o sabbar gamla målningar. irriterande
mycket intresant
finns ingen tidspress på väggmålandet.
det är akc crew som har gått över quiter picen längs snabbspåret...akc består la av dope och trap om jag ite har fel
PimpMyStrumpa borde väll du veta som har han på kontaktlistan?
visste inte vem snubben var försän han skrev till mig på gb..såå dra inga förhastade slutsatser..
Håller med lowsiren Finns så mycket ledigt att man inte behöver köra över folk pieces, en dag kör man över fel typ. Speciellt i gbg som har så lite graff borde skiten spridas istället för att köras över andras pieces.
..:: A dollar short and a day late. Story of my life ::...
den akc'n som körde över qiter på borde fan bli dödstraff på. Det var väl dem som spitta R.I.P. Slav piecen på röda också? (dock lagad nu..) och smea's feta saker ut i vissa fames med sina burners..haha...
SenilOne ja .. en grejj till med dom två mupparna.
Som det nämndes högre upp i tråden så kommer kanske dagen då man går över fel personers piecer... Då kan det sluta illa...
"Ut med det gamla in med det nya."
ut med det schyssta, in med det keffa...
inget varar för alltid
http://www.gratissms.se/k9w5ad4u71
hmmm...tycvker quiter borde köra över den där jävla AKC...fan va gött om han började igen:)
PHS över MORE på snabbspåret är ett annat bra exempel. Som
_theaerocrew säger så finns det tillräckligt med väggar för att låta folks målningar sitta. Speciellt idiotiskt är det att måla över andra Göteborgare som gjort saker för våran scen långt innan alla dessa spittare börjat kolla på graff. Bara för att man inte känner till en tag för dom inte haft massa grejer i tidningar eller målat dom senaste åren betyder det inte att det är fritt fram att måla över.
Hitta och ta era egna spotts!
www.iluvrnb.blogspot.com
Dom senaste åren har standarden på GBG-scenen blivit riktigt låg.
då får vi la ta o styra upp scenjäveln då =O ?
http://www.aftonbladet.se/vss/goteborg/story/0,2789,1104598,00.html<br>
Bara att hålla med KillerB och Aeros. Det är ju nostalgi med gamla grejer, låt dom vara kvar.. om målningarna inte har buffats på så många år så lär dom ju få sitta 10 till, minst. som sagt, finns ju gott om yta så det är bara att släpa sitt lata arsle till en ledig plats och fylla på. f-f-freeeed.
There's three things that keep me from being a Nazi/ I'm black, a fag, and my dad's Liberace!
detvetdu Tåginfarten vid trainmaint huset.
"Vi är inte utvecklingsstörda, vi är bara människor som störs av utvecklingen."
och ocf över soul men hörde att den var spittad sen tidigare.
och vilka i helvete är KK???????????? lite baijtat änna.
har alltid vart dålig respekt i gbg fråga bara SMK
Skottpengar på dom ***ungarna som spittar målningar i trashhusen...
soulen var redan överkörd av nån toy...
Det är riktigt tråkigt att gammalt old school blir spittat eller överkört. Saken är den att det spelar ingen roll enligt mig om det är en bra piece som körs över den gamla...
HydrantGame
Det är bara för att dom som kan måla inte målar just nu.
Således Hade du haft någon koll din nolla så skulle du vetat att dom buffades det gamla på yttersidan i upptown-tunneln så inget som har blivit överkört
Ett sådant uttal som du kom med innan är rätt patetiskt, av många orsaker...Men shit the same.
ring ditt alarm, dope2 är i huset!