I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2007-01-31 16:42

Costa Rica

Hej hej, åker till Costa Rica imorgon bitti. Någon som har någon som helst graffiti erfarenhet därifrån eller övriga Centralamerika så blir jag jätteglad för minsta lilla tips. Vore kul att måla där så, om nån vet hur pass straffbart graffiti är i Costa Rica och Centralamerika vore ju det kul att veta. Vissa länder i sydamerika har ju inga lagar mot graffiti så vore ju helsoft om detta gällde centralamerika också.

2007-01-31 16:55
den enda graffen du ser finns i hippie hållorna typ santa teresa o mal pais, typ bara sjuukt syrade characters, annars i san jose hufudstaden så e det bombing från dem olika fotbolls clubarna t.ex 12 "los doce" den tolfte spelaren liksom "publiken" annars längst motorvägen finner du typ chrome saker, men kör, kör bara ;) ha det soft jag gillade det som fan, du kommer inte tänka så mkt på graff tror jag, fiinns andra softa saker att göra
SHANGHAI PALMA STHLM SLÄTTARÖD

2007-01-31 17:55
aight, nice tack för tipset. Blir nog mer surfande och hängande än målande, men med tanke på tiden jag ska vara borta så borde man ju köra något.

2007-01-31 21:03
ajja det blir kalas inget snack om saken, se om du kan hokka up med lite dudes om du ändå e där ett tag, hokka bara inte det kassa bushet dom har, snacka med jänkarna dom som e rutti hokkar da shait
SHANGHAI PALMA STHLM SLÄTTARÖD