kul med en ny bok, sluta hata
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kidd-Z! Ibland säger jag saker som är hyffsat vettiga, när då!? Jag skriver ett inlägg i månaden och då i stil med "de är toys" eller nått annat intelligensbefriat men tack iaf. I denna tråd har jag dock svarat på flera inlägg eftersom jag varit hemma sjuk i ett par dagar nu och är allmänt uttråkad. Att du och andra tar det ni läser i detta forum på så stort allvar vill jag inte kommentera då det talar för sig självt, förstår inte hur du orkar ge svar på tal, Red Bull? Jag missade säkert din ironi precis som du säger och det är förmodligen pga att jag inte läste inlägget överhuvudtaget, kanske, jag minns inte. Då och nu, Vim vs. Pms, racking vs. Highlights, etc. det rör sig om helt olika eror, något som även du förstår, grattis. Jag minns Mob, jag känner Mob men Mob målade inte under antiklottervågen jag talade om, precis som i havet så kommer det vågor vid upprepade tillfällen, vissa större än andra. Boken heter inte "de största crewen genom tiderna" utan innehåller en massa olika typer av målare och personlighter, skitkul, som sagt, jag ser fram emot bokens fina bilder. Jag svarade endast på varför inte Pms är med, om de nu inte är det, känner inte till all fakta. Har jag grinat, nej, snarare du som bölar och behöver byta blöja. Du känner till WHY, OSV mfl. eftersom UP hade Rea på gamla nummer nyligen. Eller så har du koll sedan tidigare, kul för för dig, kul för mig, kul för Whoa att du delar med dig av denna information... har du namedroppat klart eller ska vi gå in på grannforumet och droppa old school MC´s? Jag är inte ute efter att ta någons parti eller försvara något crew, deras prestationer talar för sig själva. Frågan är vad du är ute efter egentligen? Skaffa en blogg eller liknande om du vill vädra din frustration över okunskapen och analfabetismen som råder här. Se dig själv i spegeln, är du kyckling eller man?
VARFOR VARFOR ETC!?!?!!Kan dom bara inte lagg ner!
VARFOR VARFOR ETC???dom kan man skita i!
finns ju fett med mera crews som bör nämnas Fy Uh Jsa med mera,,haha säkert författaren som har noll koll eller?
Limpan Ja och delar utav WHY är med i AOD, vart vill du komma? Bara för att en snubbe har varit med i ett utav crewsen jag nämnde betyder inte att han representerar alla crews han någonsin varit med i... Stureplan Du behöver inte ursäkta dig för att du skriver på whoa, det är O.K. Det kvittar om du läste vad jag skrev, din ignorans rimmar väl med din okunskap. Du påstår att du inte tar någons parti och att du inte försvarar något crew, ändå intar du försvarsposition och börjar babbla om att rea på UP och att vi kan namedroppa namn hit och dit och ett gäng andra risiga dissar när man berättar för dig hur saker och ting ligger till. Du borde tacka mig för att jag lär dig hur det ligger till istället för att spela Allan.
Ride 13"s y que?
nog inte bara crews som e med... tyckte jag skymtade en oiks piec i trailern..
bie-atch
Kidd-Z King of what? King of bullshit, Whoa knows.... ursäkta mig för dig, mindre troligt, som att ursäkta sig för karln som städar toaletten på Arlanda efter att man käkat en påse dåliga nötter på planet. ointresse är inte lika med okunskap, eller va säger du, kan du mycket om hur tex. bögar med förstoppning knullar varandra? anfall är ofta bästa försvar men i detta fall finns ingen anledning att slå första slaget, du ligger redan ner tillsammans med dina keffa teorier. finns knappast någoting i hela denna värld som jag har att lära av dig, möjligtvis hur man lägger ett våtrumsgolv om du kan sådant. Så påstå inte att du kan upplysa mig kring graffiti, det är nästan skrattretande.
fett med ib hnr o etc men jag fattar inte vem han killen med pengarna var. inte konstigt att han e känd tänk så mycket färg han kan köpa för de pengarna
bränn, bränn, bränn alla män
mm...roligt o se två gamla rävar som kidd-z och stureplan3000 dissa varann!! äntligen lite internetbattle med folk som kört lite IRL..=)
Belive Dat!!
mm, saknar dock iq, jsa, isr, fy, mofo mfl
"den där crew han e fett stor han kör med alla"
Varför använda whoa om du ska svara oseriöst på allt? Jävla särbarn som inte har nåt liv utanför datorn
*|¯¯¯//\\¯¯¯| |¯¯¯¯¯¯¯¯ |___.___ |¯¯¯|___¯/_,, *|__//__\\__| |_ _||______||__________| * OO¯¯¯¯OO - OO¯¯¯OO -- O¯¯¯O --O O--O
Stureplan Whoa dont know shit and you know it. Haha! Det är lungt, det är O.K. Om du är ointresserad så fattar jag inte varför du ens fortsätter att skriva? Waste of time. Det är inga teorier kompis, det är sanningen och du vet det. Jag påstår inget, jag berättar för dig hur det är. Sen är det upp till dig om du vågar erkänna sanningen inför dig själv eller ej. Skälet till att du finner det "nästan skrattretande" är att du är nervös och innerst inne vet att det jag skriver är sant.Limpan Aggresiv? Du skriver till mig som om jag vore nån idiot och sen när jag konfronterar dig med dina "upplysningar" så kallar du mig aggresiv? Fine att du vet vilka som är med i vilka crews, men håll sånt för dig själv. Jag förmodar att du inte skulle uppskatta om någon räknade upp vilka crews du kört/kör i...? Det enda onödiga i den här diskussionen var ditt inlägg ang. NFC-MOB.
Ride 13"s y que?
Invandrar tjejer samlar luft i kinderna för att sedan säga: - aBoo
schyst med cas...det blir bra grejer det här
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Roger: Klart mofo saknas i en bok om stockholmscrews?
det va fan...
Trodde det var en film men 2 minuter in i trailern märkte jag att det bara var bilder som visades :/ men det såg niiiice ut
NÄR KOMMER BOKEN SLÄPPAS?
Drick Mjölk! *Muuuuuuuu*!!!
Liknar mer ett bildspel än en trailer
hehe verkar som Torkel e lite inspirerad av PETER SUTHERLAND och hans AUTOGRAF
Hej! Finns det något planerat releasedatum för boken än? Förövrigt måste jag få säga att det här var en otroligt underhållande tråd att läsa. Då tänker jag främst på den batalj som utspelade sig mellan Stureplan och Kidd-z. Länge sen det var kul att en läsa en tråd på Whoa! Cred till er (små pojkar)! ;)
Snälla kan ni inte alla bara AVGÅ och hålla käften. Mycket det lönar sig att pjoska om varandras åsikter, newsflash, en kopiös majoritet av åsikterna är R-rated. R för Retard.
Ungen med vita teater masken såg ju kul ut i tunneln, om jag inte minns fel så i area 08 så målar wufc med en sådan mask. Hej å hå !
writers gonna be incl in the book? any names?
grymt bra! dokument förlag håller graffitin i sverige på kartan! props!
Potatis, potatis, polis gris