Vila i frid/R.I.P Graff for life <33 Peace! Men inte CSG..
RIP -OZONE & WENT-
Don't blame me, blame society!
he he roligt vad vissa här reagerar!! THE ARNE: sant det där du sa om tågen, att vissa inte hajar det.
MY DOGGS BITE TO KILL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
the arne för presidentingen riktigt jul utan arne!
Riktigt tråkigt det som hänt, men jag måste ändå fråga mig, hur kan det vara värt att riskera livet istället för att åka fast?
Drum n bass
DET VAR 2 STYCEN SOM DOG IDAG HÄR I STHLM
Blääää
Tror alla riskerar livet när de ens drar ner till tunnlarna, även i Stockholm.
tror inte man tänker på risken, när adrenalinet pumpar, det sitter så djupt i psyket att man måste komma undan, så tänker jag i alla fall när jag har fått knas, man springer o springer, man tänker inte så logiskt:
Är väll knappast väktarnas fel.... Är det polisen fel när ngn som kör för fort krocka på motorvägen med å dör? Är det tågbolagens fel när idioter klättar på tågen ?
d inte väktarnas fel, väktarna gör alldrig fel enligt dom själva och vissa andra, men d vore nice om det va deras fel nån gång så dom fick smaka på allvaret!
I aftonbladet så stog det att dom lira ett tåg och att vakterna endast ropat på dom och inte sprungit efter när dom såg att snubbarna börja dra.. trist att sånt här händer hur som helst..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
men ifall dom hoppade ner på spåret i london så är det inte smart, har hört att det nästan inte finns några små ingångar ifall man är i en tunnel när tåget kommer
om någon bryr sig.. http://news.bbc.co.uk/1/hi/england/london/6259453.stm
röv är gott
sprutade graffiti. det var ju synd ;D
Göteborg, heja gais.
RIP. FUCK ALLA VÄKTARE!!!
väktarna "ropade bara" ja för väktare o poliser brukar erkänna alla fel dom gör o alltid dömas för det dessutom.
Nu maste jag medge att jag inte har last igenom hela traden (halften ar gnalliga fjortis inlagg) men jag tycker att det ar valdigt manga fel i era argument.
KnifeTownBoy P18 sager t.ex. att "läst precis det också fy fan va tragiskt, vakterna lär ju bli ansvariga ju? eftersom du jagade dom..." Detta ar inte alls sant i London. Sen ett antal ar tillbaka finns det en stenhard nolltolerans som inte kan jamforas med nolltollerans i Sverige. Detta galler inte att springa over spar och jaga malare eller att malningar ska buffas snabbare, utan att folk som malar far hardare straff, och folk som jagar dom (dvs. varat CSG eller FAlCL) far lattare straff vid tjanstefel.
Sen kommer
Duchess F20 "Man är ju inte så smart om man springer ut på spåret när det kommer ett tåg ^^". Sedan fortsatter hon (han, det, whatever) med fina citat sasom" "Vem bryr sig om några klottrare dör? Kanske sänker skatten i london nu.
det är ju skit bra? :S" Nu kan jag uppenbarligen saga att du alldrig har varit i London. Jag tanler inte saga nagot om att du ar respektlos, eller att du inte tanker efter, eller att du later som varldens toy, utan det jag tanker fokusera pa ar att du inte kan gamfora den svenska och brittiska scenen. Inte bara ter sig graffiti scenen helt annorlunda ut har, utan vi brukar aven se pa gamla writers som legender, nagot som verkar saknas i sverige.
I strobrittanien har det funnits begravningar for writers dar det har kommit mer ann hundra andra gatukonsntarer (t.ex. eine och banksy) och andra writers.
Jag menar inte det har i nagon "vi ar coola och har begravningar for writers" satt, men nasta gang du har lusta att prata om scenen i London, kanskle du borde halla igen lite.
Sedan sa du aven: "Det är ju inte precis som ni känner varandra bara för ni håller på med samma hobby? Det är ju inte så att jag sitter hemma och lipar när en soldat dör i Irak?. Någon dör varjedag, bara för det är några kriminella klottrare som dör så ska man ha med lidande. Det är dax att vakna upp!"
Och detta ar ju helt enkelt riktigt javla deprimerande:Det kallas respekt och medlidande, din smutsiga javla slyna.
Jag besvarar garna fragor genom PM, forlat om nagon tar illa upp.
'...and the words of the prophets were written on the subway walls' - Simon & Garfunkel
Farmor berit: där satt den he he
- Väktarna ropade till dem. Då började männen springa rakt mot spåret där tågen kom. Enligt polisen hade man inte försökt springa efter gänget när de flydde. väktarna blir inte ansvariga
Vem bryr sig om några klottrare dör? Kanske sänker skatten i london nu. det är ju skit bra? :S Vem bryr sig om några negrer i afrika dör, eller någon annan utlänning i nått annat land? Kanske blire mer pengar kvar till oss svenskar då vi slipper ge dom hjälp nu. det är ju skit bra? :S.... Idiot jävel. Trevligt att du saknar medlidande och empati bara för att dom är klottrare. Hade det inte stått nått om att dom klottrat, utan bara att det var ungdommar, då hade du inte sagt samma sak. Det visar ju vilken sorts människa du är.
XoaOne_is_back Javisst, allt man laser ar sant och allt som kommer fran myndigheterna ar gospel.
colours Javligt bra sagt, skont att hitta en vettig manniska har pa whoa.
'...and the words of the prophets were written on the subway walls' - Simon & Garfunkel
Hangaround
2007-01-14 05:26
Så kan det gå... rip eller nåt....
Hoppas målarnas spöken hemsöker väktarna och förpestar deras liv! VIla i frid..
I wish i could move like Michael Jackson
rip
goda råd är dyra, jag ger dig rätt gratis...
Trist / RIP
The Norwegan Asshole!
så dom började bekämpa graffiti i december i år där borta
ÄBOD
Jag tycker det är jävligt tragiskt bara. R.I.P.
NIRVIK
rääästinpeeeeeaaaaceeee, !
xuperS P11 Vem fan har sagt att du behöver gråta för det? Ingen bryr sig väl om att du gråter på nätterna. Sluta spela så tuff nu, ingen blir imponerad av din fejkade gangster attityd.
hörö sunknia: jag bergis äldre än du och det flesta här i tråden!!
ambush in the night
Pundare med Prestationer.
Shit, folk är sjuka i huvet asså. Hur fan man ens tänka tanken att avvika från ämnet i en tråd som denna, bara för att kommentera någon annan? FETT jävla respektlöst enligt mig, den här tråden är antagligen en av dom få diskussionerna i sverige, writers imellan, som folk pratar. Och feedbacken dom får är "jag bergis äldre än du och det flesta här i tråden!!" Jävla sätt asså, rest in peace grabbar.. och hoppas väktarfittan fälls. När samhället ställer grupper som målare utanför sitt eget system så måste man vidta åtgärder för att ens kunna måla. Och då kommer det en torped som staten beställt och jagar målarna så dom blir påkörda av ett tåg. Att man tar beslutat att jaga dom för ett pengabrott när risken för dödliga olyckor finns så är det nåt som är väldigt, väldigt fel. Borde börja jaga väktare nere i tunnlar så statistiken jämnar ut sig.. Aja, hursomhelst. Hoppas layupsen är lugnare där uppe, vila i frid.
fuck all you haters!
He he-- Stor i orden.. Snorunge.
FarmorBerit P21 dom får inget för dom sa så dumfan..
formsignatur: jag försöker göra så gott jag kan för att hålla mig till ämnet, no offence, men som whoa diskussioner brukar vara så kan det vara svårt att delta utan att bli, kritiserad oavstett om man håller sig till ämnet på ett positivt och inte alls på ett kaxigt sätt! Jag tycker också att det är grymt irriterande när folk ska behöva vara spydiga när man pratar allvar! Ibland man måste försvara sig , när man gång på gång blir attackerad av folk som inte bara kan slappna av och tänka OK så tycker han.
I sådana fall är det väl upp till den som kritiserar. Om man tycker att ämnet i fråga är viktigare än att börja tjafsa mot nån så ser jag ingenting att tjäna på att tjafsa tillbaka.
fuck all you haters!
Någon som vet vilka det var som dog? Synd hur som helst.
Duchess: vafan e du för jävla as? Press bild från American history X! och trackar ner på folk som e bättre än dig själv! DÖ!
"Ett graffititäckt godståg dundrar förbi och dränker rösterna från unga och gamla nationalister."
Nån som sett rip-målningar?
Ärligt talat, folk dör varje dag men när ett par klottrare dör så grinar whoa..
Stonedashell: ok? vad har det med saken att jag har american history X på min press? det är en sjukt bra film:S