I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Rull gbg 3? brunnsparken 21...

Vår Hiphop - Graffiti

2007-01-05 00:21

Rull gbg 3? brunnsparken 21...

skymtade två chrome pieces på brunnsparken vid 21 tiden , tror att det var 3ans linje mot marklanda... jag hade svårt att tyda bokstäverna men jag tror det stod spsm och klös ? om någon kan bekräfta eller kanske till och med har bild på det skulle min natt förgyllas :)

~~ when you wasn't famous... ~~

2007-01-05 00:31
ja de skulle va nice, Klös pieces e alltid trevligt att se

2007-01-05 00:34
Det var en Spasmklös, fast det stod SPSMKLÖS, på linje 13 åt ena hållet. En av vagnarna åt andra hållet på linje 13 var också målad, dock såg jag inte vad det stod eftersom att det var skuggor och grejer i vägen (men jag såg att den var målad för att rutorna inte var genomskinliga).
Ett rull på Alingsåspendeln signat OCF, F-ups och något mer var det också. Fast jag kommer inte ihåg vad det stod, men det var svart med orange bakgrund.
Chrome @ my sko jao!

2007-01-05 01:31

nej det stod på samma vagn, på brunnsparken ? om vi såg samma...? klös va iaf nice som fan skulle vara kul och se bild på det

peace

2007-01-05 01:39
Asså jag lovar dig, det var två st. rull på linje 13.

Eller menar du att spsmklös stod på samma vagn? För det gjorde det ju :)

Sedan var det en som gick åt andra hållet på samma linje som också var målad, dock vet jag inte vad det stod.
Chrome @ my sko jao!

2007-01-05 05:07
albinho u right "Eller menar du att spsmklös stod på samma vagn? För det gjorde det ju :)" ja den mena jag men spasm e ju luffar toy eller så är det ngra luffare som bajtat han träffade 3 bönder i en busskur utanför stan som skrev spasm o sa att de rackade cansen på Q8 deras "verk" om man nu kan kalla det så såg ut som en 3årings dagis fingerfärg nivå :)

pz

2007-01-05 09:12
kul att de körs iaf soft
graffiti cant be stoppt, it will be here to stay!

2007-01-05 12:37
Jafea

innan du ska försöka dissa någon i fortsättningen (som förresten inte borde dissas av en själv är dissad) så lär dig skriva först.
Lite trist dissa sig själv homeboy 14

fan va diss hit o diss dit. 3 ordet "dissa" i samma mening är starkt jobbbat tycker jag:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-01-05 13:06
haha bra tänkt linus...HAHaha
* FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! *

2007-01-05 14:31
catt fight
Not all drugs are good. Some... are great!

2007-01-05 17:23
Rolfi - Vem är det som ska lära sig skriva egentligen? :) haha
pinsamt