Mariatorget målat
3Ds och Dask
Jag tror Dasken är nära släkting till Picasso eller något. Egen stil som folk inte fattar sig på!
AOTP - PHARAOHS!
Det var en av de bästa Dask har lagt, enligt mitt tycke.
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
brukar ju kunna prestera bättre,, lite fört mkt kladd vi sidan om för min smak..
Blenda shonarna som vill spela mangas, en ozman i din skalle och det blir en kongas!
Ser lite stressigt ut .. men 3dn va iaf okej ! Nice att det körs !
yo hiphop r'n'b
dasken va ju störtskön
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det där ser ut som nån lokal som ska renoveras fyfan va skarrig station. 3d'n va rätt sjysst,dasken va inget å hurra för.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det saknas en bit utav 3d:n?
Fader fader fader... F örlåt ifall jag syndat!
AOTP - PHARAOHS!
Det är lugnt F ör håen.
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
Tyvärr Nej jag fick med hela 3dn. det som saknas var en bit av bakgrunden som dock syns på dask fotot.
vad va den signad?god jul och nånting med csg?stod det god jul och fuck csg eller?
Vila i frid Daniel ! 091030
jaha okej:P
Vila i frid Daniel ! 091030
ovärt att han målar med 3d
"den där crew han e fett stor han kör med alla"
"kul att de körs iaf"
graffiti cant be stoppt, it will be here to stay!
Jag menar allvar. Nästintill onödigt att han målar överhuvudtaget. En panel och en station på två dagar, det är i alla fall bra jobbat såhär inför Julen.
det bästa vore om ingen målade för då skulle ingen fucka up stationerna eller vadå?
Soma: Till mig eller?
Nej, men det bästa vore om Dask tränade lite på papper
eller någon undanskymd vägg i en skog i ingenstans innan
han åker in till Mariatorget.
Tycker jag.
Dask lägger helt ok grejer och med tanke på att ingen annan målar stationer så är det skoj att det körs. Tro mig jag hade hellre sett feta produktioner av wufc, pms, ng, vim osv osv men ingen av dem målar stationer särksilt ofta nuförtiden. Då får man helt enkelt glädjas av att det som finns.
dasken var fett :)
Blääää
Dask målar iaf..
Your crew is full of more faggots than greek mythology.
dask kan om han vill,han har lagt riktigt feta grejer i sina dar.
va kladdiga dom såg ut o va.
Not all drugs are good. Some... are great!
>>secret_footage:
Är det du som skriver Dask? Hoppas inte, min polare har lovat mig att jag ska få träffa honom någongång. Vore dumt att göra honom sur redan innan jag fått chansen att träffa honom. Han är säkert en fett chillad människa och så.
Lugna ner dig lite. Du behöver inte vara otrevlig.
>>Soma:
Själv är jag av den filosofin att "les is more", sålänge man inte pratar om bombing. Då skiter jag helt och fullt i om det är kvallité eller inte. Då ska det ju liksom bara upp.
Lägger man fett keff tycker jag lika bra att man kan skita i det.
Faktiskt.
3d!! propps till kota home zink
"Lev som om det vore din sista dag"
Jaja kul med bilder! God jul på er allihop!
Live Hard, Die Young
men det är väl solklart att dask gör halvfult med flit, det är därför det blir snyggt
KOOOOOOOTA ALA S-LINE
Varför är alla på Whoa så oseriösa?
?
Blenda shonarna som vill spela mangas, en ozman i din skalle och det blir en kongas!
BD'S
Soma: ja exakt. Det var det jag mena. Att en bit av bakgrunden saknades...
orkar inte läsa allt skit i denna tråd.. så jag säger bara GOD JUL!
SÅ jävla många målningar som ha n ahr lagt nu så borde han juh va jävligt mycke bättre, men han utvecklas juh knappt ett skit
U name it..
propps till alla som målar
Shit aså fattar inte dem som siger att 3d´n var fett men att dask borde gå hem och träna lite mer på papper ?
Blääää
tycker nog båda två hadde kunnat sitta hemma med en kopp glögg och en burk pepparkakor istället för att målat.. okej, jag gillar dask. men inte hans målningar alltså sen att folk proppsar dom där piecerna är för mig en overklighet.. är det julstämmningnen som fuckar upp omdömmet för er? äääh, g'jul
Andres. FUCKKENEFÖREVIGT
Fet PASS på 3d!! till kota0ne YO! fly dask.
"Lev som om det vore din sista dag"
soft daaaarishhonishhhkingofstationish!!!!!!!!!!!!
HYLLA FYLLA!!!!!!!!!!
Har alla varit och tittat på den eller har någon lagt upp bild som moderatorerna tagit bort? Langa bild om ni har, thx.
typ, eller?
http://img157.imageshack.us/my.php?image=mfk8.jpg dasken http://img122.imageshack.us/my.php?image=mmmmmmmmmmmmmmmmzx0.jpg båda
Graffare
2006-12-27 13:44
Ser ut som om det är ett vanligt DASK-K
vem va 3dn av? kota eller zinken?
bir.dgk
Rätt snyggt tycker ja...iaf bättre än va ja skulle klara.
...
Såg ingen sign på 3D'n när jag hade vägarna förbi.