I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Om jag skulle få för mig

Vår Hiphop - Graffiti

2006-12-22 18:11

Om jag skulle få för mig

att köpa en JulSprayburk (sånt där gräddliknande mojja som man har på fönster som lätt kan torkas bort) och vilja spraya det på någon rolig persons fönster.. eller en vägg t.ex
Kan jag åka dit för det då?..

peach

Skulle inte stjäla pengar från folk om jag så fick en miljon och fri lejd utifrån snutstation!

2006-12-22 18:13
ja, det kan du.

2006-12-22 18:14
FTS, Hah, ja det är väl klart att jag ska det i såna här juletider? :D
Skulle inte stjäla pengar från folk om jag så fick en miljon och fri lejd utifrån snutstation!

2006-12-22 18:15
lgk, okej.. Tack för svar :)

2006-12-22 18:25
hahahahaha

2006-12-22 19:53
Förövrigt, det är ett jävligt kul skämt man kan göra med dom där, köp sån skit, gå till nån polares bil eller något och spruta ner skiten, så säger du att du dekorerat hans bil med sprayfärg :)

fniss

2006-12-22 20:08
 Eternal P16

då fåru se till att din polare är redigt bakis om han ska tro att det är sprayfärg. annars fåru väl hitta på att det är vit montana spider?

ja du kan åka dit men det blir ju inga böter..

ni vet vad man säger virke kostar pengar det är inte så att det växer på träd.

2006-12-23 00:25
JA! du kan åka dit på d. så länge d krävs att någon ska ta sig dit för att ta bort d. så har du arbetskonstnad för den utförda tjänsten. kör du på tuben så blir d hyfsad kostnad. SL har sk nolltolerans mott klotter vilket betyder att om d e mycket så tas tåget ur trafik. ett ersättningståg ska fram. joursanerare ska kallas in ( beror på vilken lina du kört) sen ska en rangerare på yarden ninja runt tågen där. Så samanlagt kan d bli en hel del i klumpsumma :)
snart i en layup NÄRA dig

2006-12-23 00:54

det e som å torska på vattenbaserad färg, går bort om man tar bort det med händerna men man kan inte få så höga böter iaf

2006-12-23 01:09
De e bara köra =)
Använd vit färg istället och dekorera me ;)
Varför är alla på Whoa så oseriösa?

2006-12-23 01:44
tror nog inte att du kan det
Keep up tha good work...

2006-12-23 01:50
vem fan brur sig ifall du inte vågar köra med riktig burk? nojjpelle
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-12-23 02:26
thaTeaser ingen har sagt att jag inte vågar? Vad vet du om mina graffitti-vanor?
Jag kan förfan vara Banksey!! :) fniss

Meningen var att jag skulle ha något att göra, och att jävlas med folk bara.. :)

hattmakaren 

INGA av mina vänner är inne på graffiti och de kan inte ett skit om det så jag kan lura i dom rätt mycket :)

-

Förövrigt, tack för svar

2006-12-23 14:02
tror inte det hära e rätt ställe o skämta på här är allt blodigt allvar!

2006-12-23 14:53
Mr_D klart.. jag är ju en rebell :(((

Vato, Nej :) Jag skulle bajsat i din

2006-12-23 18:38
ställ dig på tågspåret och fundera på det ett tag
Izak gillar smala tjejer, men tackar aldrig nej till en feting..