I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2006-12-22 15:58

Meto

Detta är en fråga som främst riktas mot er som har vart med en längre tid och kan mkt om ink och sådant.Hur vet man att det är den gamla meton ?  Har den några kännetecken när det gäller ytskickt , färgnyans osvosv?Jag har en polare som sålde en flarra "meto" till mej. Det är samma flaska som den som aktionerades ut från hl i själva formen och den har även exakt samma kork. Men den har ingen sådan meto universaletikett med regnbåge på utan det står "textfärg universal 1 svart" och sedan "checkpoint systems Sverige AB 04/07/01" på en liten vit lapp på baksidan.  På framsidan står det varning mkt brandfarligt och sådant shit. Och längst ner står det etanol.  Jag har ingen fungerande kamera så kan inte lägga upp bild just nu , men jag bara undrar om någon vet om detta är den gamla meton eller om jag är helt blåst.  Han i affären hade flera olika gamla riktiga meton fast det var bara massa röda och blåa , och sedan hade han denna svarta. Han påstog att det oxå var meto..Så jag bara undrar om det är meto jag har eller om jag har ngt helt annat skit ..Tacksam för svar!  Bild kommer..