tänk om någon skulle slicka på klottret..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det där var verkligen någon som hatade "kloter"
haha frågan e vem är det som är trög igentligen?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha vilken lirare de roligaste var ju att man inte bara i sättet att skriva märkte att hon/han var en lillgammal mupp utan att personen stavar rätt på "klotter" i själva texten men skriver under med "En som hatar kloter "säger väl allt :)
Snus är de intellektuellas drog.©<br>
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
Vad vore det för mening med att klottra om man inte ville förgifta slikande barn?
Varför ens försöka?
haha Snubben e skön "en 1 åring kan slicka på färgen" aj vi måste tänka på de i målar inte under 0.5 meter xD
ANDALE
Om en 1åring sätter i sig en cigarett fimp får den ju nikotin förgiftning! är det inte bättre att bry sig om de. är ju mer troligt än att man börjar suga på en vägg!
413
hahahahaha jävla idiot som skrivit det e ju som att säga man får inte sätta upp reklam affisher tänk om ungar går fram och slickar och får i sig farligt lim! om en unge går fram och börjar slicka på tagsen får den fan skylla sig själv om nått händer haha.
hahahahaha ROLIGASTE PÅ LÄNGE!!!
jag blundar nu.
Woid: du vet hur småbarn e dom slutar inte förren dom fått i sig färg dom övar på att boffa tills dom blir stora mäktiga pundare
ANDALE
GRYMT!!
"Power Is My Politics, their system is my bottom bitch."
kansje farligt att slicka på klotter, d e mycke d e farligt att slicka på som ettåring: saneringen, en lycktstolpe när d e kalt, strömkabeln till tbanan, kanten på ett papper(papercut), ett avgasrör, en tining (extra farligt med din dårlig artickell, hur mycke farligt bläck använde inte tidningen), månalisa målningen (kansje inte pga färgen utan snarare vakterna), diskmaskinstabletter, flasker i no salen på skolan som det står et kryss på, fronten på en körande spårvagn, dig (du som skrev artickeln), en bläckpenna, en knivs vassa sida, någon annan tjej än sin mamma (slicka asså), ett vägguttag och ganska mycke mer men d orkar ja inte skriva för nu ska ja ta en macka......................... från en som INTE hatar klotter
ya man!! ,! squez, 15 o 30 e bästa flowsen, om alla skrev så, så skulle vi va utan dom här jävla "vilka e dom bästa flowsen" trådarna
Stavningen är underbar ! "en som hatar kloter"
yo hiphop r'n'b
CRX P76 haha den va bra!! men tänk om mamman håller upp bäbisen då... även om alla skulle va tvungna att måla högt så skulle väl moderaterna förbjuda alla mödrar över 150 att gå i närheten av graffiti
ya man!! ,! squez, 15 o 30 e bästa flowsen, om alla skrev så, så skulle vi va utan dom här jävla "vilka e dom bästa flowsen" trådarna
ditt_skabb P46 har du nåt mer att klaga på?
Jag håller faktiskt med han/hon Tänk om nån unge skulle slicka på klottret man kan faktiskt DÖ!. färg innehåler alcohol så dom kan åttminstonde bli fulla
STABBING YOU IN THE HEAD THEN YOUR DEAD....
WoiD P15: hehe ja lärde mig boffa den vanliga vägen :) från nån snubbe som var 5 år äldre än mig men som nu e mentalt 10 år efter mig :)ak47_ P-1: ja tycker att moderaterna ska sätta upp massa skit regler mot allting så dom inte bli valda om 4 år :) peace
ANDALE
Jag brukar slicka på klottret fast det händer inte så mycket
Just because i stand over you don't mean you understand me
ditt_skabb P46 sorry ja trodde du kommentera migCRX P76 hehe d e sant.... undrar va nästa blir, hoppas nåt som medelsvenson kontorist och busschauför inte graffare. inte gillar!!
ak47_ P-1 ja men visst kör på den :P
ANDALE
självklart.. så vi kann få lite medhåll om att moderaterna kan gå och lägga sig.. ja sejjer omval
Det va säkert någon kärring jävel som ville synas i media eller nått så hon kom ite på något bättrre..
BAJEN FANS!
Vet någon vad det är för tidningen??
någon som driver eller ?
meep
schyssta tags ju...
I don't want to cause no fuss, But can I buy your magic bus? I don't care how much I pay, I'm gonna drive that bus to my bay-by. iwant it...I want it...I want it...(You can't have it)
Ingen kommentar.
typ, eller?
ÄKTA!
UFFLINE, TUFFLINE UPPGIVARSAMHÄLLE
en som hatar kloter
I'm big drunk as you can see, I bet you would like to undress me..
nejmen nu lungnar vi ner oss.tänk faktiskt lite.
MOHAHAHAHAHAHA KLOTTRA INTE I VANGHÄRAD!!!
den där va riktigt kul! Garvade sönder mig!
Ännu ett totalt ointressant inlägg i forumet av mig.
Numer när jag målar ska jag helt enkelt gå runt med tanken... "Tänk om någon slickar på klottret..."
Ännu ett totalt ointressant inlägg i forumet av mig.
Hahaha, ganska kul hur extremt långsynta några kan vara. Det där barnet lär ju få en lätt uppväxt om föräldrarna(om det nu var en förälder, men jag antar väl det) tänker sådär långt. Lär sluta med att barnet inte får ha på sig fleecekläder om barnet blir rökare med tanke på att det är gjort av plast och är lättantändligt. Over 'n out!
Jag upptäckte att jag var Gud när jag satt och bad och insåg att jag bara talade med migsjälv.
jag ska slicka nästa gång när jag ahr klottrat!!!
Lever livet o levererar flowen lägligt!!
Graffare
2006-11-16 12:01
"Tänk faktiskt lite" Vad är det för meningsuppyggad? Och jag hatar inte skolan, men jag klottrar ändå.
shit nu måste jag sluta måla..tänk så slickar ett barn på en betongvägg med min färg på..undrar vad fan han tänker med.?
Vila i frid Daniel ! 091030
går den att ta seriöst eller? haha kanske borde läsa igenom sin insändare en gång innan man skickar in den.
bögen som bajsar
ofta nån skitunge slickar på ett tåg smarta mäniskor HAHA
Ingen mera rosa banner
Vad är det för föräldrar som låter sina barn slicka på klotter, är dom tröga eller.
FREE Ayatolla.
moskforan Det kan jag tänka mig att du gör
FREE Ayatolla.
moskforan: jag tror nog att barnets föräldrar håller så pass stor koll på barnet att det inte springer runt och slickar på en betongvägg iallafall..eller vad tror du?
Vila i frid Daniel ! 091030
haha kan man inte få veta vem den jäveln va som skrev dendär artekeln ? skulle man kunna få hans adress kanske ? o kanske få han telefon nummer kanske :D Sluta jiddra börja trolla
heregud... vad ska man säga..
WoiD P15 gör de du väl ;)
Just because i stand over you don't mean you understand me
moskforan små barn kännerofta på omvärlden med munnen, de suger och slickar ofta påsaker. hahaha jo dom suger säkert på ett hyreshus eller en betongvägg ja? klart vi hatar skolan men inte är det därför vi målar fuckups
atention hoes!
hur ofta går ungarna runt och slickar på väggarna .. och så jävla farligt e det ju inte att få det i sej..