Fan vad tungt :D kanske ska lägga en order...
Ännu ett totalt ointressant inlägg i forumet av mig.
Oh fan... då kanske man ska titta in där i stället då!
Ännu ett totalt ointressant inlägg i forumet av mig.
Graffare
2006-11-01 11:58
24st-600 kr på hemsidan. skitbra!
They called me Mr. Glass
vad heter stället på söder???
Det stämmer att vi fått in en leverans av random cans och vi hoppas kunna erbjuda detta även i framtiden, denna gången har vi dock ett begränsat antal så det rä först till kvarn som gäller.
Vi har även fått in lite andra trevliga nyheter på webben (kommer till butikerna inom kort):
-
Stylefile #22 - Ice File (En av de bästa graffititidningarna just nu)
-
Spank the monkey (Streetart bok med Faile, Banksy, Os Gemeos mfl.
-
Piece by Piece (Ny amerikansk DVD - modern Style Wars!)
-
Xplicit Graphics 3:2 (XG - 140 sidor hardcore graffiti)
-
Dirty Handz 3 (Äntligen i lager igen)
Glöm inte kolla in klädavdelning på Highlights också, populärast just nu Obey kläderna, senast in Zoo York.
-
www.highlights.nu
Vid medborgarplatsen..
jag vandrar i en vandal dal...
Skönt med möjligheten att tjacka ett par (äkta?) sprejflaskor. den där skiten luktar inte godis o dylikt. bra-bomb-burkar. tummen upp!Blodröda ögon.
den röda linjen sitter djupt i blodet..
fan va fettt nice asså hur länge tror ni att dom har kvar dom i butiken????????????????
ett sexpack för 150? Medborgarplatsen?
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
thats right i guess......om man glider dit imorrn e dom kvar då tror ni??????????????????????????????????????????
Inte en aning, men jag drar dit idag. I måndags hade dom tomt på nästan allt, skulle få in igår sa dom. så jaa det finns nog.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Lär ju inte finnas imorrn >.<
Den där mannen.
är det metallic, klarlack och annan skit med?
det går väl o beställa hem burkar rätt billigt om man beställer ett större parti, gå ihop några polare o beställ så har ni fett me burkar skulle alla göra d så skulle d inte finnas nån graffbutiker he he konkurs för dom!
MY DOGGS BITE TO KILL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
finns ju massa hemsidor utomlands man kan beställa ifrån
FAAANN att de inte finns kvar imorrn=(=(=(=(=(=(=(
Slug-one. Vart kan man beställa hem på det sättet menar du då? Ja det skulle vara sjukt nice om highlights gick i konkurs fan, eller kanske inte konkurs men åtminstonde blev tvugna att pressa sina övrdrivna priser rejaält. Förövrigt så har jag nu sett piece by pice, mycket bra och intressant film. Såg den helt gratis, utan att behöva gå ner till HL eller beställa den eller ens lägga ut ett enda öre. Så bra kan det vara ibland.
nån som vill sälja ett 6pack till mig:D:D`???
keroz P17 haha fanns d inga kvar!? shit! jag va där halv 6 o köpte ett 12 pack...o då fanns d väll sisådär...3-4 6 pack kvar...=P men d e ju bra...hoppas dom köper in fler
jag ska måla hela världen lilla mamma!<br>
så om man tältar utanför o går in när dom öppnar har man ett 6pack då:D???????????
Var det mest metallic färger eller?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
keroz P17 men d va ju inte så jag mena...utan du sa ju att d va slut när du va där...? o när jag va där vid halv 6 så fanns d nåra kvar...så du måste vart där efter o jag mena liksom att d tog slut fort iså fall...
jag ska måla hela världen lilla mamma!<br>
COLORS: nej jag bara såg att det fanns burkar på olika hemsidor som där man kunde beställa hem burkar de billigaste jag såg va nån burkar som kostade 1.70 euro styck men jag kommer inte nu ihåg vilken sida det va, men som sagt så går det ju att beställa hem grejer speciellt om man är några stycken så blir det ju lönsamt, om d kanske är nån mängdrabbat. peace
Skivsamlare
2006-11-02 09:39
flashbackk: ja, det finns 24-packet i webshoppen.. men inte överdrivet många så det är till att skynda sig lite även där..
highlights
Lig wakker in mijn bed, Mijn hoofd vol met gedachten, slapeloze nachten
HÄRLIGT :D!
Varför är alla på Whoa så oseriösa?
cloker Ser så ut "klocker" ^^
fuck all toys
Räkna med o få flera metallic o kefft täckande nyanser.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Demento Dom mixxar cansen så att alla färgtyper går åt och så säljer dom bara i 6-packs format av samma anledning. men vet man vad man värdesätter kan man nog få ihop en halvbra combo. problemetn uppstår väl först o främst om man bara har tänkt pieca. för inte fan kommer hela 6-packet va "fett najs".Blodrött 6-pack.
najsnajs tror ni dom har kvar på lördag? ska te sthlm då nämligen..
e d nån som vet om do har fått in nu???????
Ring o fråga.Blodröda kontakter.
Man får tydligen välja färger själv inne i afären.
fuck all toys
Eftersom vi inte ville fylla upp våra random cans-pack med metallic så säljer vi metallic färger löst istället (25 kr). Visst följde det med nån metallic i packen också men vi försökte begränsa det till MAX en per sexpack. Metallicfärgerna i sig är väl helt ok men kanske passar bättre om man kan planera, tex köpa 3 av samma färg och använda som fyllning.
soft
Är det nån ny regel då eller? av de 150 cansen vi fick var ca 65st metallic dvs nästan hälften
Asså damn aldrig mer! Montana black för mig kan jag lova!
The Funk Off Brothers
Nightmyst P15 Vadårå?
fuck all toys
Mycket folk som hört diverse rykten, om vi säger så här. Highlights har över huvudtaget inte sålt några orders med mer än 24 cans i samma order än så länge. Och jag har själv varit med och packat randompacken och sett till att det högst ska vara en metallic per sexpack. Men eftersom det ändå är lite random och det packas rätt snabbt så kan det självklart finnas undantag då det blivit fel. Men inte som folk säger att hälften skulle vara metallic.
jag använder bara montana gold.. mamma och pappa sponsrar mig med 600 kr i veckan! Rövbruna Kulörer
graffiti cant be stoppt, it will be here to stay!
E DESPERAT FIIIINNNNSSSS DOMMMM NUUUUUU??????????????????????????????????????????????????
Haha kommit över ? ett intjack eller på någon mack längst e4 an =)
eller köpt från nån som sålde via en hemsida.
whatone du är ironisk nu va ? för om du svarade på mitt ironiska inlägg och var seriös så måste du gå no SVENSKA 5
jag tror dem trollat fram de ur det där lilla hålet längst fram på ollonet!
Vad är problemet med metallic färger?
Visa bilden då 021021021 P0
Jag har också sett en polares cans, som kom från highlights, med över 40st metalic. Det var ca 45% metalic färger han fick i sin order. Tråkigt men sant.
vad är det för fel på metallic, så länge det täcker!?! verkar jävligt otacksammt att driva spray-butik i sverige... en del här på forumet verkar ju tro att hl o hb sysslar med nån sorts välgörenhet. men sverige är ju ett jävla klago-land oxå!
Men dom ljusa metallic färgerna täcker kiss går juh inte ens o slänga tags med skiten GOSH.