Klotterplank
Jag tycker att dom borde fixa fler klotterplank runt om i Sverige, kommunerna får fan ta o skylla sig själva om hela jävla stan blir nerklottrad, det är deras eget fel, det är många av oss graffare som egentligen inte vill göra något olagligt utan bara visa upp vad man kan o.s.v. Jag bor i Götene och målar inte illegalt, en vill ändå visa upp mina målningar och så, dom hade ett klotterplank i Lidköping men det tog dom ju bort, varför? Gör gärna ett i Götene för jag vet att det finns en hel del som målar här och det sprider sig mer och mer, det finns nog många som skulle kunna lägga en slant också. Kritisera gärna inlägget.
typ, eller?
Tyck inte så mkt.. Actions speak louder then words.. kommer inte till några lagliga väggar genom att du sitter här och gnäller om det. Här finns troligtvis inga ledande politiker som kan bemöta och förmedla. Ta egna initiativ och ordna det själv. Ingen kommer att göra det åt dig.
cry me a river! --> thcrew
Jag jobbar på saken, och jag är inte ensam.
typ, eller?
Kontakta kommunen osv.. Gör kanske en insamling som du lämnar över till Kommunen. Försök med allt!
Varför är alla på Whoa så oseriösa?
Nej, kommunen rev det, har inte en aning om varför.
typ, eller?
Gott att se hur du svär dej igenom hela texten. Vem bryr sig om något plank, bättre du går ut och bygger ett själv bakom en lada eller nåt^^
Hej fjortisboy, lunarstorm.se hör du hemma.
typ, eller?
kalle50 , Vem skulle orka gå och sparka ner ett 150m långt plank?
typ, eller?
mrn P14 Kanske det och du passar väl in i dehär forumen
PrismaS F13 "Gott att se hur du svär dej igenom hela texten..." Jag får det bara till två svordomar, men men.
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
två svordomar som dessutom var i samma mening... oh god have mercy :( jag håller med joda , skriv till kommunen istället för på whoa, det lär ju ge bättre resultat. eller så kör ni på hårt som fan olagligt och skiter i vilket
Haha, jo det är ju också en möjlighet. Har du någonsin täknt på konsekvenserna?
typ, eller?
om det är ett brev till politiker...ska det vara betydligt mognare o inte lika naivt....förklara gärna fördelarna med laglig vägg... också om ni nu är många...gör nån manifestation/graff-fest...där ni lägger upp nått lätt plank framför kommunhuset eller nått...o målar...skriv gärna till dom att ni tänker ha en sådan grej till de som sitter i kommunen...ha nått flygblad som informerar erat mål...så om du får ett nej så fortsätta bara! det kräver mkt tid...o ibland kanske man inte får det man velat..men bättre o göra nått o sitta hemma o sura över situationen..
erkänn N-line! annars Uffline. Nuffline!
kontakta gärna nån kändare graff-artist... o kolla om de kan hjälpa till. vet att ruskig brukar ha föredrag o sånt. förmodligen måste ni ha nån cäsh o reseersättning för det.
erkänn N-line! annars Uffline. Nuffline!
tack för tipsen :) P.S Det är absolut inget brev till en politiker. D.S
typ, eller?
Haha, tänkvärt med tanke på att jag redan har allt hemma. Men även om jag skulle göra ett plank hemma så skulle det fortfarande bara vara jag och mina "homies" som ser det.
typ, eller?
Det är ju liksom meningen att det ska synas.
typ, eller?
eller så målar ni olagligt det är knappast nån polis ute på bondelandet jävla luffare
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jo, det bara kryllar av poliser här, vetafan varför, kanske maffian som är på besök.
typ, eller?
yes, ungefär så ligger det till, och jag ska försöka att inte måla illegalt.
typ, eller?
Klotterplank e för TOYZ!!!!
La la laaaaaaa
Haha, tjena bock :)
typ, eller?
Som sagt, det kryllar av snutar här.
typ, eller?
Jo, men jag vill fortfarande inte måla illegalt, vad är det du inte förstår?
typ, eller?
mrn är du rädd för att torska eller vad?? en writer ska inte vara rädd om han hör vinden... du måste våga måla på riktigt! om inte gör som bitchnigga bygg ett plank å ha så kul....
För det första så vet du inte ens hur gammal jag är, och för det andra så vet du inte hur bra jag målar. Så du kan köra upp din attityd rätt upp i mumindalen innan du säger något som du inte har en aning om vad det handlar om.
typ, eller?
Bara för att jag gick på svenska lektionerna när jag GICK i skolan betyder det väl inte att du är äldre än mig? Det kanske är värt att riskera men har du nån gång tänkt på konsekvenserna? Det kommer säert komma den dagen jag börjar måla illegalt, men vi får se vad som händer, jag målar hellre lagligt på ett plank än illegalt på ett tåg.
typ, eller?
Bygg ett eget plank centralt!! varför ska alla hela tiden skriva att man ska gå till kommunen och tjata?? dom gör fan aldrig något ändå.......
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Joda Tyck inte så mkt.. Actions speak louder then words.. kommer inte till några lagliga väggar genom att du sitter här och gnäller om det. Här finns troligtvis inga ledande politiker som kan bemöta och förmedla. Ta egna initiativ och ordna det själv. Ingen kommer att göra det åt dig. Words speak louder than wrong spelled words -öga för öga gör världen blind sa Ghandi! tänk på det
graffiti cant be stoppt, it will be here to stay!
Skriv ett brev . mejla kommunens kulturnämnd/råd eller liknande! Har själv skrivit ett 2 A4 långt seriöst brev till politikerna. good luck Ju fler som påverkar desto större chans kanske......
Graffare
2007-01-29 17:16
är det moderaterna som styr lokalt sett så har ni ingen chans. dom är knäppa typ.
They called me Mr. Glass
Skithöna P18 jaså? exempelvis nacka var typ stockholms mest moderata kommun hade enda lagliga väggen..
Söker du beef?
Svampis P20 Den försvann väl iofs ganska omgående?
Svampis P20 Med tanke på nedanstående länk så tror jag inte att Nacka kommun är allt för positiva angående graffiti. http://www.commutersecurity.se/?p=nyheter/34/ Att man anlitar ovanstående torde bevisa motsattsen. Tyvärr kan väl tilläggas.