Gold burkar på vintern?
Tänkte inhandla massa cans snart, men funderar på om jag ska beställa belton, eller köpa montana gold burkar. Vet att belton brukar funka bra i minusgrader, men gold har jag ingen aning om. Är egentligen sugen på gold, men funkar dom bra i kylan?
Montana gjorde något test förr som visade att montana black höll i runt 40 minusgrader, vet dock inte hur det är med gold. Och jag kan minnas fel!
"Och då ska du sälja din gameboy för att du ska flytta hemifrån?<br> Hur liten är lägenheten?"
burnerkrom och coversall är det enda som behövs.
"Och då ska du sälja din gameboy för att du ska flytta hemifrån?<br> Hur liten är lägenheten?"
lasher Läs vad det står i testet. Burkarna funkade i tio minuter. Dessutom började antagligen de tio minutrarna räknas sekunderna efter att burkarna togs ut i kylan från något varmt förvaringsställe. Känns som det där testet är rätt missvisande.
I'm a writer, a poet, a genious, I know it I don't buy cheeba, I grow it www.eyegasm.se
Alla molotow funkar i kyla!
413
Montana black: Vit, Rosa och ljusblå funkar absolut inte på vintern så håll hårt i pengarna.. har även haft problem med den vita beltonen på vintern så ska ni ha vit som funkar under vintern så får ni allt dra och införskaffa carosol
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Montana Gold i kyla kan jag säga att den torkar inte snabbt så den spricker, sen så blir de även ett konstigt fukt lager lr nått på färgen efter ett tag. Vet ej varför men vet att de förklaras varför i maclaim boken. Sommar : Gold Vinter : Black
Reg. varumärke
"10minutes" e ingenting. skit i det testet! BELTON funkar prima i kylan. GOLD suger pung om du inte skriver "Circle" o tänker göra likvärdiga pieces som honom (91)...
den röda linjen sitter djupt i blodet..
Jag är bra - du är dålig.
köp inte gold på vintern.. färgen spricker och de blir som en "fuktig" yta på måningen när den torkat. inte alls nå roligt... :/
beetwenty... grattis. prova att läsa tråden innan du skriver nästa gång.
Gold funkar om du e en wajldstajlare som vet vad du håller på med, men det får inte va för varmt eller för kallt. och Belton har jag använt i tokkyla. iofs har jag aldrig stått 2 timmar med en piece under vintern, men Belton e iaf sprejfärg och beter sig därefter.
den röda linjen sitter djupt i blodet..
Har kört med Montana Hardcore i vinterkylan och det funkade bra för mig!
BeeTwenty avdrag av hiphoppoäng där, tyvärr :/
danger_fssmfn, Snö vs carsol vit, Skillnaden är hårfin men carosol är endå att föredra eftersom den är lättare att få på plats
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Men har ni också tänkt på att dom va i sibirien? hur ofta blir det sibirien kallt i sverige? om det funkade 10min i 38 minus, tror ni inte den funkar längre i 10minus då? Bless!!!!!
Why?!
Haha målade med black i 15-20 minus, Den skulle vara rosa, blev mörk röd, men efter att jag haft den i handen en stund blev den rosa igen!,
kanske ær før att rosa består av røtt och vitt och den inte vr så bra blandad.. det ær væl bara att stopp burkarna i brallan.. eller e ni kyliga om pungen?!?
your crew run run run, your crew run run.
Som sagt, Burnerchrome, carosol och coversall. Allt som behövs i vintertid
PALLA MONTANA GOLD DET E BARA TYP DEN RÖDA OCH DEN SVARTA SOM E SKÖNA DÄRIFRÅN MAN SKA HA MOONTANA BLACK ELLER BELTON OCH BURNERKROM OCH COVERSALL LR SÅ RAKKAR MAN:)
Belton får det blir, det verkar som det säkraste kortet iaf. Synd, jag som gillar gold cansen mest.
Montana gold är riktigt sköna burkar älskar den blåa färgen "Shoch 5010 blue" men btw du kommer ju ändå inte måla i 40 minus så förstår itne va grejen är kanske 10 minus du målar väll inte på sibirien :D
~~ when you wasn't famous... ~~
Nej såklart jag inte kommer köra i 40 minus, haha. Men burkarna brukar keffa sig redan vid några få minus. Senast i natt så var några av mina cans betydligt mycket sämmre än dom e i vanliga fall. Kan komma iihåg vintrar då det inte gått att måla lls för att cansen fuckat sig, fast det bara vart runt 5-7minus. Inte trevligt om man tagit sig ut i kylan och så, sen funkar det inte ens. Men men, det e smällart man får ta. höhö
Klagar man på mollotow eller gold så vet man helt enkelt inte hur man hanterar en burk. Kom igen med montana hardcore där brutalkyla var det samma som overkill.. Nu är det ju t.o.m. svårt att få till rinningar, även om man försöker göra det medvetet.
checkcheck: T-ink.se & art4food.org
Klagar man på mollotow eller gold så vet man helt enkelt inte hur man hanterar en burk. molotow har ju ingen klagat på, gold verkar dom flesta säga suger i kylan. Jag har inte testat så vet ej. Men du menar alltså att gold funkar bra på vintern?Kom igen med montana hardcore där brutalkyla var det samma som overkill.. Nu är det ju t.o.m. svårt att få till rinningar, även om man försöker göra det medvetet. Va vaddå, vad menar du med att det e svårt att få till rinningar osv, med vilka cans? Hardcore?
Men du menar alltså att gold funkar bra på vintern? Ja, de blir slöare men dunkar du på fetare caps så funkar de perfekt. Black kan ha svårt att torka och täcka sig själv.. Jag relaterar inte montana hardcore som nu.. Svar nog på den andra frågan? Skit samma.. haha hur fan hamnade jag på whoa diskuterandes cans, fuck, känner mig helt plöttsligt ung igen.
checkcheck: T-ink.se & art4food.org
Det är därför man har varmvatten i petflaskor i väskan när man går ut och målar på vintern.
oavsett väder, så funkar brukarna lika bra så länge dom är väl skakade!
The Young Phenomenon...
hardcore funkar riktigt dåligt i kyla.. målade härom dagen då det inte ens var minusgrader..
Kicka Bootica staljlen! :()
jag hade lämnat en bleton burk ute tillsammans med en black, det var is på belton, inte på black men belton funkade men blackburken fuckade sig totalt började spotta å ha sig fick värma den mot magen vilket var förjävligt!
413
asså om man läser inläggen så säger ju typ 50% att black fuckar sig och 50% att dom funkar...asså jag har typ några black kvar sen jag beställde...ska jag måla upp dom nu innan det blir minusgrader eller kan man måla med dom i vinter!? endast seriösa svar tack..
I have failed, over and over n over again in my life....That is why I succeed!
Auto-K krom, Corrostabil svart, Multona färg, Carlosol vit vad mer behövs
Mera Vatten - Behind Enemy Lines <br> Vad presterar ni på 3min? Vägg nej tack
medans ni ändå håller på så har jag också en fråga... funkar montana platinum krom bra på vintern? (tänkte att ni redan var inne på det ämnet)
asså fire and ice projekt ere ju både gold o black så gold bör ju funka skrivet redan säkert men palalr inte läsa
Montana Gold i 35 minus har testats.. Håller sådär men det är händerna som tar stryk( ja,jag använde tjocka handskar.)
Jag skakar i dockskorna... Kriget kommer!
-canned- kör med hagmans iställlet.
both molotow and gold cans gets fuzzy and leave shadow marks on the colors!
montana hardcore e klockren, däremot lågtrycksbrukar e inget o använda på vintern
http://trulle.mine.nu/trevligt/hot.asp?pundare=Fre dboi
haha sant
http://trulle.mine.nu/trevligt/hot.asp?pundare=Fre dboi
alla spraycans funkar i kyla om man förbereder sig, lägg dem på elementet 1 timme innan utgång, då kan de t.o.m. vara varma när de ska användas!
belton är ju dock trögare i valvet, dvs du får mer ont i fingret.
Men du WeNDoL Dem har legat i en riktigt varm bil eller ngt och sedan tagits ut precis utanför och testats.. Dessutom , hur lång tid tror du dem presterade? E fter halva tiden kanske dem vart helt kassa ? ... Jag säger som några andra redan nämt: Håll burkarna i rumstempratur och sedan dra ut och så använd inte softcaps osv utan kör med pink och nyc fat för då är det mindre risk att kannan fuckar sig tidigare !
yo hiphop r'n'b