Telefonplan målad
Telefonplan målad utav CAL och KRYP. Tyvärr så är det torrt om information, då jag bara åkte förbi som hastigast, men dom är på sidan mot Fruängen.
AIK / TOTTENHAM
ååhhh, de finns nästan aldrig bilder, å jag har nästan aldrig chans att se målade tunnelbanor om man bor i huddinge..
Dont Drink & Drive, Smoke & Fly
Vit/ljusblå fill, Röda seconds eller bakgrund, såg också bara snabbt från tuben. Om ingen misstycker fixar jag bilder imorrn om det sitter kvar.
Ninja's are an important part of the eco-bio-deatho-sphere. it's very lion king
JA!!!
yeah so i did what any grown up man would do , i went out like a BETCH!!
abo. det är ju min station:D
Bullar o mjölk är fan det bästa som finns.
abo, thats the shit or not
Sunknia Jo det är sant att dom antagligen vill att folk ska se, men det finns ändå väldigt många som målar som inte vill att bilder på deras målningar ska figurera på nätet....
Ännu ett totalt ointressant inlägg i forumet av mig.
tillägg till Sunknia: SMART ASS!
om man bor i huddinge är de vell inte så jävla svårt att dra in till stan och checka!
såg den oxå, men bara löite snabbt.. såg väl..
Lever livet o levererar flowen lägligt!!
nice att nån målar där;) det va länge sen
DENMARK STYLE!
asså, seriöst.. en tråd om en målad station med sjukt keffa målningar..... är det ingen som skissar innan de målar nu för tiden!? jag dissar aldrig folk på nätet på det här sättet, men fan, lite kvalitet ska det väl ändå vara! jag blir besviken på scenen idag. SKISSA MER!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
man måste ju också köra inte bara sitta hemma å skissa det kan man göra också men man måste också försöka man blir bättre när man kör
DENMARK STYLE!
Kan ta mig tid att åka och fota efter skolan ! :)
Blääää
jungle_boogie P6 Så sant som det är sagt!!
lHemleN P21 anga så mkt bilder du orkar om den sitter
Ingen mera rosa banner
Terrorists your game is through, cause now you'll have to answer to. AMERICAAA FUCK YEAH!!
Dem var fan najs...
...och det är det som är så fint med whoa!
när jag såg bilderna håller jag verkligen med jungle_ boogie
Kryp var fresh
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Aiwa P0 hhaha, skojjar du?
Den där mannen.
"vad har skissa med graffiti å göra" vafan, TÄNK.
Den där mannen.
vadå tänk själv? tror du att du bara kan se en bild på en piece, och sen köpa burkar och skissa upp den på en vägg?
Den där mannen.
haha aiwa driver med er
www.gbg031.se
åk till en leksaks affär och köp hår spray. funkar finnemang.
Den där mannen.
stilen på krypen var fin kan bli bra allt annat var kefft ....
Nej, defenetivt inte det bästa av kryp, har sett mkt bättre. båda va ändå helt okej, cal va nice!
www.myspace.com/o1kdubs
hur fan kan ni sitta och säga att det där är "helt okey"?! Det där är nog bland dom fulaste stations målningarna jag sett!
ojoj
hur fan kan ni sitta och säga att det där var "helt okej"?! Det där var nog bland de fulaste stations målningarna jag sett!
ojoj
då har du inte sett mycket
Terrorists your game is through, cause now you'll have to answer to. AMERICAAA FUCK YEAH!!
men hojja,,,vadå vad skissa har med graff å göra?? vad menar du visst kan man skita i å skissa men kolla hur dagens kids målar fan hellre en bra lite mer uttänkt rolig piz istället för en hel keff målning som inte skiller sig nämnvärt från dom andra 10 stationerna..kom igen nu lite mer känsla bakom grejerna..de ser ut som skit
...RINGVÄGEN OPEN CHAMPION... ------->kill all animals<-------------
inte konstigt att halva whoa driver när den resterande halvan går på allt