A BROTHERSLOVE IS A BROTHERSLOVE
Orka länka när man bara kan säga det...Uzi och Que
I have failed, over and over n over again in my life....That is why I succeed!
Definera fetast. personligen gillar jag NO1
bingo från kce crew i gbg!!
warone har ju en skön..:d
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Men Länka dom
mens_ P14 Men ge dej ut på gatan å glo lite istället
fuck all toys
Naaaejä det här är en tråd som du ska länka throw-ups på!! så håll käft om du inte ska länka något!
Gör jag inte? om jag inte skulle tillföra något så skulle denna tråden finnas
Keger är ju överlägsen enligt mig. Men tråden är ganska onödig eftersom det knappast är någon vetenskap utan handlar om tyckande.
va?
oldone helt klart
(”)_(”)_.-””-., ´ . . ´; -._, ´)_ "jag kommer fucka ur din tråd om du ska vara ( o_, )´ __)´-._) respektlös" /Amar F18
kegr!
whoa är inte en community, det är en livstil.
mase aero uzi och que
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lady Cens Bingo Kegr Sabe Uzi Que....
zeray är en personlig favorit, likaså noxer och rush från us.
no.1 9volt vyels noxer cecs jouk menos cycle eneklt sagt de flesta i usa e sköna..
and if you betray us I will rip you fucking balls of and stuff them up your ass so the next time shit you will shit all over your balls!!
Jag tycke Okle har feta som fan
uzi
- www.blazetown.se Entertainment -
Graffare
2006-10-04 17:25
jag... skämtåsido så jungels "tu" på w4g var inte att leka med.
Holabandolaband!
svenska tups eller?
xeno! solklart, sen har jag sett nån länk på nån riktigt sjysst bleq tup,
Rädda en ko, ät en vegetarian!
Hur kunde jag glömma Penso och Marr?!
uzi´s throwups är ju inte så jävla kul längre fast han är mycke duktig
Street savvy
aero är fett grym också..
Mentor och Shuk här från Helsingborg gör jävligt feta. Annars är Unik riktigt jävla grym på det.
ELLR, inget snack om saken..
AIK / TOTTENHAM
http://www.madclout.com/featured/artist/bates/thumbnails/bates01sm.jpg här e min favorit
Tower från dk. har även sett nått av den där Shuk nån nämner längre upp som var trevligt.
mentor ja bra skit. Fai kör oxå bra floppar.
Tower och Carn ifrån DK kan jag hålla med om att dom rockar grymt fresha throwups, har en jävla massa sitter uppe längs motorvägen i DK!
noxer, marr ligger högt på den listan.
DETTAÄRMINSIGNATURDENÄRRIKIGTFETFAKTIST!
Varför kan ingen länka
Que gör ju fina :P och Dome
http://farggladavaggar.bloggplatsen.se/
BAKER GÖR FETAST!!! NO DOUBT!
yeah so i did what any grown up man would do , i went out like a BETCH!!
Har alltid diggat Odie. Han körde sköna throwies för några år sedan. Ska försöka vasska fram någon bild.