lagliga väggar
Vart i sverige finns det lagliga väggarNorrköping Göteborg Umeå Vart mer?
Malmö Västervik Strängnäs
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Malmö
Som fisken i vattnet
östersund karlskoga nyköping (inteförens nästa sommar typ)
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$
I hate this motherfucking world and everybody inside!
kalmar
this is for my dawgs - Diamonds and Glue
Avesta, västerås, e-tuna(tror jag iaf), gävle. Det e dom jag kommer på nu.
VÄXJÖ!!!!!!!!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Luleeeeee
Till er dumma jävlar som frågar varför inte färgen kommer ut I udden på pennan ni köpte på highlights, ingen ide att ni forsätter, för då är ni inte särskilt kreativa...
snart blir det än laglig tunnel i timrå (sundsvall)
Skrilla means money, money means power, power makes you a king, so call me king for now on!
Norberg har en..
Vila i frid Daniel ! 091030
Nysprayad. Var är den tunneln?.
857
dom tänkte göra lagligt i strängnäs men dom la ner det, nu finns det bara ett litet plank i den nya skateparken, är nog inte så värt att köra på.
släng spriten och börja knarka!
MALMÖ - P-HUSET ANNA GÖTEBORG - MÖLNDALS VÄGGEN
"Cannabis är olämplig om man ska ägna sig åt brott. Man vill helst bara sätta sig i ett hörn och lyssna på musik" - Leif GW Persson
Gotländ.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Östersund som någon säkert harsagt..
I have failed, over and over n over again in my life....That is why I succeed!
Jönköping har två lagliga alternativ.
caliiber P-1 Den är i timr vid tunneln under motorvägen vid torget. neb det är inte säkert än bara kanske:) men man kan ju alltid hoppas
Skrilla means money, money means power, power makes you a king, so call me king for now on!
jönköping 1 laglig tunnel och 1 laglig vägg
Hör nu på go'vänner så ska ja'för er berätta, vad en gosse gjorde en dag i sköna maj.....
vart ligger väggen i Gävle..nära gävle C station?
vart finns det en i sthlm? mer info tack
TGBCREW!
Tjaa, är de någon som vet om de finns i avesta=D??
Lund, smålandsnation. bjärred- typ bakom gamla stationshuset om ja inte har helt fel för mig. fanns en där innan iaf.
Whoa kontroll - vi gör det vi gör vanligtvis fast lagligt
:::The Iranian Stallion:::
Sandviken, Söderhamn
DiskoDivan Himself =B
vart i Strängnäs finns väggen?? om någon vet!
UDDEVALLA =D
Fuck the System
Det finns inprinsip lite överallt... Men Lund,Malmö,Eslöv... Finns lite överallt som sagt även om jag bara rabbla upp skåne grejor så ..
Kned Knåd..
vart ligger väggen i Gävle..nära gävle C station? det fanns en vid polishuset, den är dock bort tagen sen ett och ett halvt år tillbaka.. närmaste från gävle nu är nog den i sandviken, den ligger ungefär vid göranssons arena
Jag är nästan säker på att det finns någon laglig vägg i Landskrona.
Jag är nästan säker på att det finns någon laglig vägg i Landskrona. Vadå nästan säker? Vilken vägg pratar du om?
LANDVETTER !
JÖNKÖPING HUSKVARNA
1 för alla, alla för 1 !
kör snöväggar, det är lagligt. har dom här killarna gjort: http://www.youtube.com/watch?v=O7CT7kZ8NTY
galen graffiti film: http://www.youtube.com/watch?v=O7CT7kZ8NTY
Kan du sluta göra " reklam " för snö eller ? Idiot fan tror du man vill se din jävla usla reklam för att man ska se ert " crew " eller ?
hahha Ak inser inte att när han posta de där så lämnar han en exakt lika tråkig och ointressant kommentar som ja lämna.. så nu istället för att alla andra bara hade behövt se EN tråkig kommentar så kommer dom få se ytterligare en från dej! men det förstog nog inte du, aja här lämnar jag en tredje.. förlåt allt gott folk men ni får tyvärr stå ut, men det är ju klart så här har det ju alltid varit på whoa i alla år så ni är väll vana :)
galen graffiti film: http://www.youtube.com/watch?v=O7CT7kZ8NTY
Whoa har en gång i tiden varit ett betydligt mer seriöst forum utan en massa idioter.
All bitches on the line
Graffare
2009-12-27 14:25
uddevalla har typ 6 st.norberg , asnice ställe, flera betongväggar höga typ 4 m?mora har ju det där planket som man får plats typ 8 pers på?varberg har något elhus vid sjukan där.växjö finns det laglig linjeväggjönköping , tunneln vid centralstationen huuh.malmö har två, förutom p-huset finns ju folketspark, verkade som ett soft ställe.
They called me Mr. Glass
hej vart i helsingborg fins den? mer info tack ael,2gc
avesta är väll inget att skrika hej åt,när man kan åka till norberg
Internet Gangsta
kö lagligt?
http://gbggraffpics.blogg.se/
I skåneland: Lund 1 stället, ibland två (rivs och byggs upp ofta) Malmö har 2 offentligt lagliga men sen finns det typ 3 andra där det är lagligt Bjärred har 1 Svedala har 1 Sen finns det fler mindre skitställen där folk bara byggt upp sina egna väggar
”Att klottra olagligt är egoistiskt - man förstör egendom och det kostar skattebetalarna pengar." Det säger graffitimålaren Karl Valve.
I motala kmr det nog upp en snart :) vi jobbar pt iaf
colours , väsrerås??? kolhamnen eller va de heter eller?
Skellefteå