FETTTTTTTTTTTTT!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
e den buffad:S
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fett ful fan
Sövermanland
det är så där det ska se ut!!
Sjukt fett! Kul med lite chrome-action-blaffor
2cool.webb.se 2cool.webb.se ------------------------------------------
Fett "B" propps!!!! Blaze lyfter göteborgsscen!!!
det där var nog bland det keffaste jag sett:S
jaja tillbaka till rullet...erat tjafs kan ni ta i respektive GB
soft me spånkish men de va verkligen inte det finaste:)
såg ju ut att ha varit action om inte annat
brutalt grisig, i like it.
förstå det brutala i det hela.. nu ere helg å nu ska jag dricka ÖLÖLÖL mera öl!! föresten snyggt rull det är så det ska se ut!!!
hmm.. Fy Fan va tråkigt! ja blir mera Arg än Glad då ja ser sånt där..
varför då>? ja blev arg över att ja missade den, den var ju fan tuff ju...
käka pollen å dö...
de ser ut som de några 12 åringar som gjort den!.. slöseri på vagnar tycker jag!
Promotor
2006-09-08 20:47
JahKil haha ja, dom tar säkert slut
Optimistisk P17 jo precis vad ja menade!
äntligen ett rull med lite känsla, som framkallar lite glada miner istället för irritation som vissa andra här..
Tell them it's okay even though it's fucked.
det ska se rått och smutsigt ut. go blaze go.
hata gbg
fy katten, det bränner i mina ögon
sa fett va, big up little boy!
vikken dåre. jag gillare. destruction.
den röda linjen sitter djupt i blodet..
Lätt fet man SER ju att de kan måla egentligen och att den var fett stressed-out. Vafan klaga inte de här grabbarna kan den där var tung BLAZE liksom!
sjukt maffigt. M U S T!
spliff macht frei
inte ett dugg snygg eller fet !
C.R.E.A.M.
UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUuussshh kör toyen med orginal caps eller?
blaze up!
Whores from the underground
Antar att det inte är den riktiga blaze.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
ballt me smala linjer på ett spånk rull för en gång skull .
Det där var inte vackert. inte symmetreskt på något sätt alls och inte ett spår av skills med burken heller.
itne så mycket att hurra för......
Skumma människor ni alltså. Kan inte göra annat än att anta och hoppas på att ni e väldigt dåliga på svenska eller på att utrycka er, å att ni faktist menar typ att den hade en skön känsla i sig, eller att den var lite häftig och brutal osv, när ni säger den e snygg. För den e verkligen verkligen inte nygg! Den e äckligt ful. Men hård dock, brutal, ja, skön till och med? Ja kanske till och med det. Men fanemej inte snygg. För om man verkligen tycker den där e snygg(i ordets rätta bemärkelse), då har man en äckligt konstig och dålig smak, enligt mig åtminstonde. Men det e ju erat problem, så det e skitsamma egentligen. Men väldigt underligt iaf. Det är självklart upp till var och en att tycka vadfan dom vill, men jag blir bara så rädd av att se sådana saker. Får hemska tankar om framtidens graff scen i sverige. uuuussch! Aja, den var hård iaf. Men ful som fan.
lacS P2 "Man ser ju att dom som gjort den kan måla bra egentligen" Haha, Jasså, hur då? Berätta gärna det för mig. För jag kan iaf inte hitta något som helst tecken på det. Dom kanske kan det dock, men vart ser man det på den målningen? Det där är en såkallad "No skills needed-piece". Vilket innebär att vem som helst i princip skulle klara av att göra den. Inga skills över huvudtaget behöves för att åsdakomma ett sådant resultat. Dom/han kanske har skils dock, men dom/han visar det inte i den målningen.
Det här är ju kanon.. Fan man börjar få hopp om framtiden, Den här målningen värkar ju värkligen ha berört folket här på forumet och är det något graffiti är menat att göra så e de att beröra. Denna är en otroligt skön ventil som man även såg 1999- 2000 när skillsen blev mindre och mindre vicktiga och formerna (flowet) var det som räknades. Nu är ju folk trötta på att alltid se för goa målnigar och detta är en motreaktion som skall klassas lika högt som dom första new school målniongarna. Målningen även en motreaktion på Cap och Burk hystirin som har varit sen graffäffärerna började dyka upp, då förövarna tatt det i andra hand och ideen i första. tror inte förövarna har själva har tänkt i dessa banor men någon stans i bakhuvudet har detta varit vad dom menat. Alla kan måla snyggt få vågar måla fult.
mvh: Enmetertre co.
Fetare vagn än det var innan iallafall.