I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2006-09-03 16:06

för fan.

Det var länge sedan jag var aktiv på graffiti forumet, eller på whoa överhuvudtaget för den delen.
Men man tycker ändå att ett forum av denna kaliber bör ha utvecklats lite gran i alla fall. Det verkar som om det är samma skit som diskuteras nu. Ifall ni undrar, trådar som handlar om bra färg, vart det är rull, svår buffad färg också vidare.
Jag vet att det hela tiden kommer nytt folk som vill veta allt detta. Så vad jag undrar är väl kanske igentligen, har folk ingen ork att dra ut och prova sig fram? Har dem så kallade hard core kidsen ingen ork att dra ut?
Jag antar att det är enklare att sitta fram för datorn och försöka lära sig allt den vägen... men det för i helvete! Trådar som går ut på vad man ska göra när kling och klang kommer? Man behöver inte har mer än två små går celler för att räkna ut att graffiti ett brott som kallas för skadegörelse och är där med straffbart.

Visst, nätet är bra. Det är nu mycket enklare att hålla kontakten med målare på både nationelt och internationelt plan.

Jag bara gnäller för att jag tycker att folk har blivigt för slappa.
För i tiden var man tvungen att kunna måla för att kalla sig "graffar", idag behöver man tydligen bara logga in här, name droppa lite och släppa en idot-tråd som alla andra hakar på.

Prorsum! Pro rege et patria!