I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2006-08-28 01:03

Dekadens


Jag har inte för avsikt att försöka vara, dela med mig eller sprida någon "nostalgisk-vi-var-med" känsla genom det här inlägget. Det är inte heller en uppmaning. Jag tänker inte heller påstå att jag på något sätt är O.G eller dylikt. inom varken det här forumet eller i verkliga livet.

Jag skriver det här inlägget som ett rent konstaterande och som ett farväl.

Jag har följt och skrivit i Graffiti forumet sedan Passagens forum inte var intressant/aktivt längre. Under åren har det konstant varit en ganska låg nivå, men genom ett mer tränat öga för vad som kan vara intressant har forumet konstant bidragit med ljusglimtar och vardags lektyr.

Detta har under det senaste året markant förändrats. Ljusglimtarna har blivit färre, intressanta trådar i stort sett obefintliga och attityden för jävlig. Dålig svenska är snarare en regel än ett undantag när man skapar en tråd.

Jag skyller absolut inte på adminsen, tvärtom, exempelvis har i synnerhet amfetaminpsykos, med smarta och välformulerade inlägg, gjort ett tappert försök att höja kvaliteten i forumet. Problemet ligger absolut inte hos dem, utan hos er. Majoriteten av whoas graffiti forum användare.

Det här blir mitt sista inlägg i detta forum av ovannämnda anledningar. Jag hoppas att forumet;
a) Får ett kraftigt uppryck.
b) Läggs ner.

Mvh. Mannen som skrev oläsliga inlägg i över ett kvartal utan att någon på allvar höjde på ögonbrynen.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.