sanering!!
hur mkt för att sanera bort graffiti???
hur mkt kostar det för att sanera bort graffiti???
Moderator
2006-08-14 20:56
Beror på!!!
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Beror bl.a. på ytan som saneras, underlaget samt vilket företag som anlitas.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vaddå, ska du ut å sanera eller? håll dig borta från gbg isf
-----> http://www.photoshop.nu <-----
F77 hahahahah vrf skulle jag ut och sanera jag fråga bara hur mkt det kostar
haha, tänkte om ngn toy hade bombat din hood
Graffare
2006-08-14 21:00
det kostar mer än vad folk tror, inte själva saneringen, men hela processen, är du nojjig om att du inte har råd att betala när du torskar så sluta med en gång.
heheh nene men jag tänkte mer på typ sånna folk som har jobbet att sanera bort graff...men hur mkt får man böta da???
Enklaste sättet att få reda på hur mycket man får böta är helt enkelt att torska :)
Graffare
2006-08-14 21:12
eller så frågar du farbror polis, fråga också om det är lönt att börja klottra...
självmord är mitt tips
Izak gillar smala tjejer, men tackar aldrig nej till en feting..
gaboboo P16 Hur mycket kostar det för mig att köpa en schysst lägenhet? (Ungefär lika lätt att svara på)
Få har råd att betala skadeståndet så förmodligen kommer du ha skulder och vara fattig resten av ditt liv... bara så att du vet.
och vad ska vi dra för slutsats av detta? 1. Antingen så börjar du aldrig måla... 2. Eller så kutar du så fort du ser farbror blå. 2an är mitt tips om du är nojjig.
biffko to di world
fan ´vad mkt skitsnack. torskar du så är det bara att fortsätta.beroende vad du får för konsekvenser. det behöver inte kosta så mkt att torska, det är så mkt skitsnack om att allt är så jävla dyrt hit o dit..visst finns det saker som är jävligt dyra...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Master_Of_Shaolin P59 Tur att du gjorde ett inlägg, nu blev allt mycket klarare i den lille pojkens förvirrade huvud. (Ironi foh sure!)
Shake n' Bake!
men det beror ju alldeles på vad det är! som saneras. t ex. betong,plast,glas mm kan kosta olika.sedan kan det även bli extra skador så dom måste måla om hela skiten eller liknande. och reginor är ganska billiga,eftersom dom inte har någon lack som skadas.till skillnad från t ex sj tåg. mm
kostar pengar!!!!!!
Pharrell P33> ja precis.haha ska fan inte säga någonting här på whoa igentligen.
jero.. lika mycke som ett fartyg. vikingline båt alltså...
Not all drugs are good. Some... are great!
hahaahh aaa det borde kosta as mkt ...hur många cans la dem ut på den målningen??
mois- hahahahahahahaah okay
gaboboo P16 3 chrome och en halv terror..och en burk för varje kulör.. .. du vet det är pms dom kan hantera burkarna så 3 chrome räcker fett långt.. check the cancontrol..
shells p60 vadå bara 3 chrome?? den e över 300 meter du vet
gabbo hahahahahaHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHhahahaHAH ahaHAhAHAHAHAhahahahaHAHAHAhaha..känn intervallen... hmm va jag vet så va den typ hälften av det du påstår?....o som jag sa.. dom är proffs dom är hardcore o kan hantera burken så 3 chrome räckte för dom.. o så va dom 40 st som gjorde det o alla dela på 3 chrome derför gick det fett fort...
shellssssss aahahahhahahahahahah okay ..jag har filmen hemma annars
vad skulle sanerarna göra utan oss?
hur långt är ett snöre?
Point Your Fucking Finger At The Bad Guy
3000 kr för 4 inktaggs på en lackad yta på en station rätt stora taggs .. . 1500 för 7 taggs i nya tuben (dörrpar) .. Det är det jag fått i skadestånd för sanering de förstnämnda var dock gjorda med en 3a de andra med en 1,5 ... Om du målar på en vägg som redan är massa färg på (typ tunnlar som aldrig saneras) åker du inte på några skadestånd för sanering )) ::.
FKS Det som räknas är hur stor yta din tag sträcker sig. Inte vilken storlek du har på din flowudd. Det är kvaderatmeter som räknas.
Shake n' Bake!
gaboboo skulle va lättare om du fråga " hur mkt har ni fåt betala när ni har torskat?"
gabobo är trådens kung yeaah!! HELLY EAH!!!