föräldrarna
nå sa just åt päronen att jag målade mamma vart inte så arg för visa upp en bild som jag hade gjort hon sa typ "aa den var ganska fin" pappa han lackade som fan hahaha "han typ e du sjuk i huvudet? dom kan ju spåra upp dig" hahahahaha nåja iaf kan ni ge ett tips på vad man kan säga till dom så att dom inte är lika arg?
atention hoes!
sluta måla.....
Always on the Grind
Ambushed_ P0 Aldrig kommer inte att inträffa
atention hoes!
När dom ser texten på din whoapress kommer du nog tänka över ditt målande..
Det går bra nu? - Det går jävligt bra just nu. - Bingo Rimér
Ljug lite och säg att du målar lagligt, dumbass.
säg att du inte taggar utan bara målar alltså att du är intresserad av konst. Om dom absolut inte vill att du ska måla olagligt säg att du kan måla tavlor/på plank om dom betalar :)
som Eraze sa, ljug och säg att du målar lagligt. sedan ljuger du ihop någon tag som du inte ens kör om de undrar. (tänkte på det att när du sagt en sån sak börjar de få upp synen lite mer för klotter etc. så då är det inte så bra att de ser den tagen du sagt att du kör)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Graffare
2006-08-13 21:43
måla måla måla måla vad kan dom göra jag har målat i 6 år och dom blir inte sur men när jag började måla olagligt då blev det grejer mamma sa -åk inte fast bara dom pröjsar burkar nu
Knark?
säg att det e viktigt för dig att uttrycka dig i just denna konstform pga att din lärare e cp dina polare hatar dig och din flickvänn e otrogen..
Slit känner du dig fyndig? cire P20 hahaha ;) okej,. nåja nog lär jag kunna ljuga ihop nå skit
atention hoes!
Vänta tills du torskar hahahaha ifall dom är glada..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
säg typ att du målar på ställen där ingen bryr sig typ som murar i skogen o sånt shit, men om du torskar ere inte så bra tro mig ;)
jag HATAR föräldrar.... dom tror jämt att dom vet bäst !!!!! fast de göör dom it !
R.I.P
vilken tråd, vilken tråd...
ja som någon sa i en annan tråd, åldersgräns skulle vara fint faktiskt..
tss. ..
Lyricist
2006-08-13 22:29
Krowtan Medlem sedan: 06-06-12 22:58 d kanske är lite tidigt att säga d nu? att "det kommer aldrig hända" dom flesta slutar ju fett tidit innan d roliga ens börjat...
Lyricist
2006-08-13 22:30
förresten? vem fan berättar friviliigt i början att man målar olagligt för förädrarna???? alal säjejr fan "a ja kör bara lagligt bombar aldrig osv" d enda ja kan råda dej är att spola tillbaka tiden och inte berätta...
haha så om man ska räkna ut hur länge någon målat så kollar man hur länge man har varit medlem på whoa? :D hahahaha
tss. ..
Lyricist
2006-08-13 22:32
aa i det här fallet har jag nog rätt iallfall annars hade ju snubben aldrig startat tråden fattaruväl
föräldrarna vill ju bara ditt bästa. det är bättre att vara rak och ärlig mot dom än att få en massa skit i nacken om du ljuger osv sen när det kommer fram. mina föräldrar tycker inte att det är ok att jag målar, jag får inte ha färg i deras hus osv. men dom vet om det iaf, och dom vet vad jag ska göra om kvällarna när jag drar ut. ärlig är smartast i längden.
"varför ska alltid dom vuxna bestämma, varför kan inte barn få vara stora, och välja föräldrar"
jenne F14 haha true jag vill hälst vara ärlig men vita lögner brukar komma.. 987 hahaha dom sa samma sak att jag inte få ta in mina cans i huset ;D
atention hoes!
4-Ce P2 nefan jag ska inte ge upp
atention hoes!
jag ska brätta för mamma att jag går på crack nu, hej hå!
Izak gillar smala tjejer, men tackar aldrig nej till en feting..
stylewars är ca 30 gammal, lite ennurlunda vad glinen ska säga haha peace
Izak gillar smala tjejer, men tackar aldrig nej till en feting..
nåja iaf kan ni ge ett tips på vad man kan säga till dom så att dom inte är lika arg? säg som de e,, när du inte klottrar så våldtar du tolvåringar, tror du dom bryr sig om klotter då?
dom borde ha en kidssection där sånt här kan tas upp, jag gör som flera andra whoatister, jag lägger ner, har ballat ut helt! good bye
713 is the areacode.
jag har aldrig sagt till mamma att jag målar o skulle aldrig göra det heller men jag har torskat o hon har hittat burkar o då brukar de räcka me 4-5 örfilar hahah;)
säg att du planerar allt så säkert så d inte toorskar..
säg att det är ditt intresse din hobby , de måste acceptera vad ens barn älskar att göra , det gjorde i alla fall mina föräldrar ..
"A good dance is when you give a better impression of the music." <br><br>
det var jesus som sa att jag skulle hålla på med konst
hahaha vilka jävla trådar de finns.
min mormor tycker att det är fresh att jag målar så länge jag kan tjäna pengar på det...fast det gör jag ju inte. det du.
säg att du e den tungsta o att vbrushan inte kan lägg ner o du e bäst len yoa mama fan det e knas bre!
S-line
LOL
Går det inte att spara den här tråden, sen dela ut till alla som blir medlem på whoa? Slipper man 19 likadana trådar i månaden.
Babylon F18 tror det var det ända vettiga sagt i denna tråd iaf!
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
herregud vilken jävla tråd asså.. e d bara småglin som hänger på whoa?? typ var ska jag gömma min marker så att min mamma inte hittar den...fan väx upp å om du ska måla så ska du måla å inte vara nojig för vad din morsa eller farsa ska säga... shit asså... pffff
http://snyggabrudar.com/hotta/Jenna-Jameson.html<br>lene alexandra<br>http://www.geocities.com/jennyshouseofpain/BUFFY.html
fatta inte det roliga ja e
LeeRoyJordanJr.7.2
Alla som klagar på att deras föräldrar lackar i den här tråden kan lägga ner sitt målande...ett gott råd.
sätt upp ett plank och måla lite lagligt?
ohäktad: Jag hade inte kunnat sagt det bättre själv!
absolut fan det är inte många som gillar graffiti så det e bara att leva med det eller lägga av!!!!
MY DOGGS BITE TO KILL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
asså, det här va ju LÄTT det roligaste jag någonsin läst! "Förs och främst säger man att man målar lagligt, om man åker ditt betalar man böterna själv. Man vill inte såra sina föreldrar, men det tror jag inte man gör om man målar. Visst dom kan bli sura, men dom ser det hella från ett annat perspektiv. Fast det bästa är att vara ärlig, kolla Style wars han killen som står i köket och snackar med sin mossa brevid sig. Han sa nåt i stil med. "Ibland måste man ut vid 2 tiden för att inte åka fast, visst jag kan säga att jag ska på fest men vilken fest börjar 2?" Jag vet inte hur det är om man är under 15, får ens föreldrar betala då?" HAHA.... herregud!
frågor på det?
ParoleOner: Din pappa är alltså en söndags-hjälte? Jävla Lennart!