Terrorists your game is through, cause now you'll have to answer to. AMERICAAA FUCK YEAH!!
ojsan..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jao duger väll:P skulle vart lite roligare om de va nån lite större som hade målat :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Såg stressat ut.
tungt
tja e de du som e sad? du fett skÖöÖön på graffa! kan ja få köpa en skiss av dej??.. Styleline x2
CAL va helt okej ! =)
yo hiphop r'n'b
bra att de körs, bra med bilder, men inte de snyggaste.
Graffare
2006-08-05 17:45
Cal var hur tung som helst, fin kvalitet på bilderna ;)
Ful Cal. Inga proportioner, föredrar CaLL från Qs
Graffare
2006-08-05 17:48
proportioner? det var det ju visst, det är ju fett med oldschool.
Koll på A och jämför med nedre delen av L. Känns som om det har skissat för mycket på nedre delen av blocket. ful,ful,ful
Helt okej, Kul att det körs.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
najs vanlig chrome blaffa =)
big-f P16: MM eftersom varje gång man torskar får man betala allt man har kört sen sist man torskade
Redline MAdness
NICE
Kekke och Raimo la i tredje växeln och stack! db db db db
fan...jag som hade tängt o langa pics o allt så hade nån redan jort det...grr...aja får väll skylla mej sj att jag va ute hela dan o kolla på pryde...=) lolzor!
jag ska måla hela världen lilla mamma!<br>
aah lite bättre kanske...aja jag langar strax...ska bah lägga in på datan först =)
nice.
yeah so i did what any grown up man would do , i went out like a BETCH!!
Gillade mer KRYPen än CAL
Live Hard, Die Young
kryp va så alldaglig...nu menar inte jag att cal va nån burner...men den va lite mer anorlunda än kryp iaf...
DAS fortsätt skissa och författa dina whoa trådar du, så kan du låta dem måla sina stationer. man kan inte göra båda!
snutpsykar stylee
fet station annars
snutpsykar stylee
så jävla kul med whoatoys som öppnar käften och spyr ur sig. håll käft, klaga inte om ni nu får bilder och allt. och tycker ni inte om "proportionerna" eller "kvaliteen" så lyft på era feta ärslen och gå och försök å gör bättre. jävla småglin.
om man nu kan göra bättre då fast man ändå säger sin åsikt? ska man hosta upp egna pieces i varenda jävla tråd då man tycker något helt annat? nej, jävla hävdare gargh!
hum känner igen den dära CAL från Rissne
visst fan håller dom i rättegång!
UGK 4 LIFE! RIP PIMP C
bra skit. kul med folk som får ryck. schysst med skit uppe på perrongen. ser helt klart brutalare ut, även om rälsen har sin charm den med.
den röda linjen sitter djupt i blodet..
"det är ju fett med oldschool" hahahaha!!!! jag tyckte iaf att det var roligt =(
ÄBOD
Graffare
2006-08-06 18:01
Rastahunden P31 hoppas att du fattade ironin annars tycker jag synd om dig.
sgv är riktigt tunga asså
Randomz ?
haha aldrig att du var ironisk där
ÄBOD
Graffare
2006-08-07 20:21
CopyCat big-f P16: MM eftersom varje gång man torskar får man betala allt man har kört sen sist man torskade Det är därför man byter tag när man torskat?
proppsich 4 SGV
www.myspace.com/o1kdubs
sitter en ocfuphte på skanstull oxå........(tror jag att det var iallafall)
Everyone brings us happiness, Some as they arrive, others as they leave!
aaah den där stryl listan ... den e jobbig o hamna på :D
Bara för att d..d..d..dduuuu är rädd ff.f...förrr miiiig!
jag tycker det var busigt gjort hahaha
Izak gillar smala tjejer, men tackar aldrig nej till en feting..
woot F12 det ligger inte i regel att varje gång man torskar får man betala av allt annat man har gjort, i vissa fall tar de inte ens upp det andra man har gjort. okej men det kan hända :) men om man torskar vet ju polsen att jag drar tex vi säger Ligisd om jag åker fast vet dom exakt vem jag är om det då kommer en ny piece av mej finns det risk att jag får en anmälan?
du vet inte ett skit färgblind DIN FÄRSKING
Invandrar tjejer samlar luft i kinderna för att sedan säga: - aBoo
utan bevis så kan ju inget hända dig, däremot så kan ju misstankar läggas på dig från bängen. Men du åker inte dit utan bevis...
biffko to di world
HAHA LOL Färgblind va bara tyst... fattade du inte att jag drev eller?
Redline MAdness