I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Fann gamla bilder från gronalinjen.cjb.net, någon?

Vår Hiphop - Graffiti

2006-08-02 05:17

Fann gamla bilder från gronalinjen.cjb.net, någon?

Tjena.

Jag är inte så intresserad av graffitins värld så pass mycket som jag en gång var, och har halft glömt bort att jag gillade konsten, tills jag fann en jeffla massa bilder som jag hade sparat ner från den gamla sidan www.gronalinjen.cjb.net, och som domänen säger så är det en hel del bilder från gröna linjen (Sthlm).

Nu är min fråga, finns det intresse? För isåfall kan jag slänga upp dom annars så kan ni alla kolla igenom. Jag själv tycker det var skitkul, man liksom satt som en nytänd lampa med tanken "Javisst jävlar, den där satt ju på XXX-stationen ju, känns som 100år sedan...", ni hajar.

Vilka målare/crews är på bilderna?
- Allt från PMS, IDA, NG, BCC och GFC (jag tror GFC var med iallafall), och sen flera jag inte minns namnen på. Målare är bland andra Clas, Sad, Losk... minns inga fler just nu, som sagt, det var ett tag sen man sysslade med sånt.

Skriv i tråden om ni finner intresse, inga GB-inlägg eller PM, tack. Jag slänger nog inte heller upp det om bara 1 person vill, utan det får dyka upp ett par stycken isåfall. Varför jag inte bara slänger upp alla på en gång beror på att datorn som bilderna ligger på "strular en aning", så det tar upp till 24h att få igång den. Men som sagt, finns det intresse så fixar jag det, jag virusscannar även bilderna (vet inte om det behövs men gör så för säkerhetens skull).

mvh/DoktorDöd

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.